Ανάκληση σε επαναφορτιζόμενες υβριδικές BMW για κίνδυνο πυρκαγιάς
Η BMW θα ανακαλέσει 26.700 επαναφορτιζόμενα υβριδικά αυτοκίνητά της σε όλον τον κόσμο λόγω κατασκευαστικού λάθους στα κελιά των μπαταριών τους.
Τα προβλήματα (και οι ανησυχίες) μεταξύ των κατασκευαστών όσον αφορά τις μπαταρίες πληθαίνουν. Ύστερα από τη Ford με το Kuga και τη Hyundai με το Kona, είναι η σειρά της BMW να ενορχηστρώσει μια μαζική εκστρατεία ανάκλησης για τα μοντέλα της. Αυτό αφορά όλα τα plug-in hybrid μοντέλα της BMW και της θυγατρικής της, της MINI, που κατασκευάστηκαν μεταξύ της 20ής Ιανουαρίου και 18ης Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους.
Συνεργαζόμενη σήμερα με την CATL και τη Samsung-SDI, ο κατασκευαστής από το Μόναχο αναφέρει ότι έχει εντοπίσει «“ακαθαρσίες” στη διαδικασία παραγωγής των στοιχείων των μπαταριών». Χωρίς να κουνάει το δάχτυλο του σε κάποιον από τους προμηθευτές της, η BMW εξηγεί ότι, σε σπάνιες περιπτώσεις, αυτές οι “ακαθαρσίες” μπορούν να προκαλέσουν βραχυκύκλωμα που μπορεί να οδηγήσει σε πυρκαγιά. Την περασμένη εβδομάδα, τρία από τα υβριδικά της φίρμας πήραν φωτιά στη Γερμανία. Σε αυτό το στάδιο, ο κατασκευαστής δεν είναι σε θέση να επιβεβαιώσει ότι αυτές οι πυρκαγιές σχετίζονται με το προαναφερθέν πρόβλημα.
Στην έκθεσή της, η BMW εξηγεί ότι ο κίνδυνος είναι υψηλότερος όταν οι μπαταρίες είναι πλήρως φορτισμένες. Στην πραγματικότητα, ο κατασκευαστής συμβουλεύει τους πελάτες του να μην επαναφορτίσουν το αυτοκίνητό τους, πριν από την επιθεώρηση και από τον έλεγχο σε ένα εξουσιοδοτημένο επισκευαστήριο.
Εάν και ο κατασκευαστής δεν έχει ακόμη αναλύσει τη διαδικασία που σκοπεύει να ακολουθήσει, αυτό το πρόβλημα με τα κελιά των μπαταριών θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια τεράστια εκστρατεία αντικατάστασης των μπαταριών στα ύποπτα αυτοκίνητα. Απομένει να δούμε ποιος θα πληρώσει το λογαριασμό...
Εν τω μεταξύ, αυτό δεν είναι το πρώτο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η BMW με τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα της. Τον Αύγουστο, η αυτοκινητοβιομηχανία ανακάλεσε 4.460 αυτοκίνητα λόγω πιθανών προβλημάτων συγκόλλησης στην μπαταρία.