100 χρόνια Bosch Car Service: Η Παράδοση οδηγός στην Καινοτομία

100 χρόνια Bosch Car Service: Η Παράδοση οδηγός στην Καινοτομία

Το πρώτο συνεργείο Bosch Service άνοιξε τις πόρτες του στο Αμβούργο το 1921, καθιερώνοντας το μεγαλύτερο πλέον δίκτυο ανεξάρτητων συνεργείων παγκοσμίως.

100 χρόνια εμπειρίας είναι το θεμέλιο για το μέλλον
Η Max Eisenmann & Co., ένα συνεργείο επισκευής αυτοκινήτων με έδρα το Αμβούργο, έγινε το πρώτο επίσημο συνεργείο Bosch Service το 1921, σηματοδοτώντας τη γέννηση της έννοιας του δικτύου και το πρώτο βήμα σε μια παγκόσμια επιτυχία. Αυτό συνέβη κυρίως επειδή ο ιδρυτής της εταιρείας Robert Bosch είχε αναγνωρίσει νωρίς την ανάγκη δημιουργίας ενός δικτύου συνεργείων. Καθώς ο αριθμός των ιδιοκτητών αυτοκινήτων αυξήθηκε, δημιουργήθηκε ζήτηση για εξειδικευμένη γνώση, πέρα από τα σύνορα της χώρας. Τα Bosch Car Service αποτελούν πλέον το μεγαλύτερο δίκτυο ανεξάρτητων συνεργείων παγκοσμίως, με περισσότερα από 15.000 μέλη σε 150 χώρες.

100 χρόνια συνεργασίας ως κινητήριος δύναμη στην παγκόσμια αγορά
Ως μέλη του δικτύου, τα συνεργεία επωφελούνται από ένα πακέτο υπηρεσιών που περιλαμβάνει άριστης ποιότητας ανταλλακτικά, σύγχρονο διαγνωστικό εξοπλισμό και υποστήριξη μάρκετινγκ. Οι συνεργάτες σε όλο τον κόσμο επωφελούνται από την ολοένα αυξανόμενη εμπειρία της πολυεθνικής, χάρη στη γνώση και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες για όλα τα μοντέλα οχημάτων. Οι οδηγοί επωφελούνται από την υψηλή κάλυψη των άμεσα διαθέσιμων ανταλλακτικών Bosch και από τους άρτια καταρτισμένους τεχνικούς που διαθέτουν τα συνεργεία του δικτύου.

100 χρόνια εμπιστοσύνης του πελάτη ως εγγύηση σταθερότητας
ξειδίκευση στην οποία μπορείτε να βασιστείτε: Χάρη στα 100 χρόνια αποτελεσματικής συνεργασίας με τον ηγέτη της καινοτομίας αλλά και των υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, τα συνεργεία Bosch Car Service έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των οδηγών μακροπρόθεσμα. Ένα σύστημα αξιολόγησης, που περιλαμβάνει το πρόγραμμα Bosch Service Excellence και τακτικούς ποιοτικούς ελέγχους, εγγυάται την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών που προσφέρουν τα συνεργεία του δικτύου. Τα Bosch Car Service καταλαμβάνουν τακτικά τις κορυφαίες θέσεις σε ανεξάρτητες έρευνες, επιτυγχάνοντας μέση βαθμολογία 4,4 στα 5 αστέρια στις κριτικές πελατών

Η έρευνα ως παράγοντας επιτυχίας για τα επόμενα 100 χρόνια
Η Bosch απασχολεί πάνω από 72.000 άτομα στην έρευνα και ανάπτυξη και επένδυσε 6,1 δισεκατομμύρια ευρώ σε αυτόν τον τομέα το 2019. Με 4.202 αιτήσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας το 2019, η Bosch είναι μία εταιρεία που οδηγεί τις εξελίξεις στον τομέα της αυτοκίνησης, προς όφελος των Bosch Car Service και των πελατών τους: "Δίκτυα, αυτοματισμοί και νέες λύσεις οδήγησης: η πολυπλοκότητα του οχήματος αναπτύσσεται. Όλο και περισσότερα αυτοκίνητα διαθέτουν πλέον τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού και νέα συστήματα οθόνης πληροφοριών και ψυχαγωγίας", δήλωσε ο Thomas Winter, επικεφαλής του Workshop Concepts στο τμήμα Bosch Automotive Aftermarket. «Αυτό σημαίνει επίσης νέες προκλήσεις για τα συνεργεία. Η Bosch είναι ένας αξιόπιστος συνεργάτης όσον αφορά στην ικανοποίηση των αυξανόμενων απαιτήσεων του μέλλοντος και μπορεί να διασφαλίσει ότι οι οδηγοί βρίσκουν στα συνεργεία Bosch Car Service μία αξιόπιστη λύση για τη συντήρηση και την επισκευή των οχημάτων τους».

Στόχος: ανάπτυξη με σταθερά υψηλή ποιότητα υπηρεσιών
100 χρόνια μετά την ίδρυση του πρώτου συνεργείου επισκευής της Bosch, τα Bosch Car Service είναι ηγέτης στην ανεξάρτητη αγορά συνεργείων παρέχοντας ολοκληρωμένες, σύγχρονες υπηρεσίες. Η Bosch γιορτάζει αυτή την επιτυχημένη πορεία με μια αισιόδοξη ματιά στο μέλλον: ο στόχος είναι η περαιτέρω ανάπτυξη Page 3 of 3 του παγκόσμιου δικτύου με νέα συνεργεία συνεργατών, η προσέγγιση των πελατών και των συνεργείων με βάση τις ψηφιακές λύσεις και την έξυπνη χρήση δεδομένων, ενισχύοντας έτσι τη θέσης της ως αξιόπιστος και καινοτόμος συνεργάτης στον τομέα της αυτοκίνησης παγκοσμίως, σήμερα αλλά και στο μέλλον

[Πηγή: Δ.Τ Bosch]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube