Aston Martin Valhalla, επίσημη παρουσίαση με 1.079 ίππους
Η Aston Martin Valhalla είναι επιτέλους εδώ, με 1.079 ίππους και το νέο 8άρι διπλού συμπλέκτη των Βρετανών.
Έχουν περάσει πάνω από πέντε χρόνια από την πρώτη παρουσίαση της Aston Martin Valhalla ως πρωτότυπο. Και περισσότερα από τρία από την προεπισκόπηση του μοντέλου παραγωγής της. Τώρα επιτέλους είναι εδώ!
Η κορωνίδα της βρετανικής γκάμας θα μπει στην παραγωγή το δεύτερο 3μηνο του 2025. Η Aston Martin Valhalla θα κληθεί να ανταγωνιστεί υπεραυτοκίνητα όπως η Lamborghini Revuelto κι η Ferrari SF90 Stradale, ακολουθώντας τα βήματα της Valkyrie.
Μπορεί να άργησε λίγο, αλλά η αναμονή άξιζε τον κόπο
Στην καρδιά του τέρατος βρίσκεται ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 4,0 lt που αποδίδει 828 ίππους, δίνοντάς του την υψηλότερη ειδική ισχύ από οποιαδήποτε άλλη Aston Martin. Συμπληρωματικά, τρεις ηλεκτροκινητήρες, οι δύο στον μπροστινό άξονα, ανεβάζουν την ισχύ στους 1.079 ίππους και τη ροπή στα 1.100 Nm. Εκτός από το ότι είναι η πρώτη Aston Martin με επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, στη Valhalla κάνει ντεμπούτο το νέο 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της μάρκας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Aston Martin Vanquish επιστρέφει με twin-turbo V12 και 835 ίππους
Η Aston Martin έχει κι άλλα V8 μοντέλα στην γκάμα της, αλλά ο κινητήρας της Valhalla είναι διαφορετικός. Διαθέτει σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ κι είναι εξοπλισμένος με flat-plane στροφαλοφόρο. Οι μηχανικοί έχουν επίσης σχεδιάσει νέους εκκεντροφόρους και διαφορετικές πολλαπλές, ενώ τα τούρμπο είναι μεγαλύτερα από αυτά που υπάρχουν στη DBX707. Με τούτα και με κείνα, η Valhalla πιάνει τα 100 km/h σε 2,5” και σταματά να επιταχύνει στα 350 km/h.
Η ενσωμάτωση τριών ηλεκτροκινητήρων επέτρεψε στην Aston Martin να προσδώσει τετρακίνηση στο κεντρομήχανο hypercar, ενώ η ηλεκτρική υποβοήθηση εκμηδενίζει κάθε υστέρηση των τούρμπο. Μπορεί να καλύψει έως και 14 km με ηλεκτρική ισχύ, αν κι η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 140 km/h. Όπως κι η Valkyrie, έτσι κι η Valhalla δίνει προτεραιότητα στην αεροδυναμική. Στα 240 km/h, παράγει περισσότερα από 600 kg κάθετης δύναμης.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Alonso παραλαμβάνει την προσωπική του Aston Martin Valkyrie
Η ανάρτηση, η πέδηση, το σύστημα διεύθυνσης, τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα και το σύστημα μετάδοσης κίνησης βελτιστοποιούνται από το σύστημα Integrated Vehicle Dynamics Control (IVC). Επιτρέποντας τη λεπτομερή ρύθμιση, το IVC διασφαλίζει ότι ο μπροστινός και ο πίσω άξονας συνεργάζονται αρμονικά, καθώς δεν υπάρχει σύνδεση του V8 με τους μπροστινούς τροχούς.