Mazda Skyactiv-Z, θα αντικαθιστήσει Skyactiv-G και Skyactiv-X

Mazda Skyactiv-Z, θα αντικαθιστήσει Skyactiv-G και Skyactiv-X

Η Mazda δεν παραδίδει ακόμα τα θερμικά όπλα και παρουσιάζει ένα νέο κινητήρα, τον Skyactiv-Z.

Skyactiv-Z

H Mazda έχει δηλώσει ευθαρσώς ότι συντάσσεται με την άποψη της Toyota: Ότι ο πλήρης εξηλεκτρισμός δεν αποτελεί πανάκεια. Και συνεχίζει την εξέλιξη των θερμικών συνόλων, με τον νέο Skyactiv-Z να βρίσκεται προ των πυλών.

Αναμένεται να καταφτάσει το 2027 και θα κληθεί να αντικαταστήσει τις παραλλαγές G και X. Οι νέες τεχνολογίες που θα υιοθετήσει ο Skyactiv-Z θα εφαρμοστούν αρχικά σε 4κύλινδρα σύνολα, αλλά θα ενσωματωθούν στη συνέχεια και σε 6κύλινδρα μοτέρ της Χιροσίμα.

Οι Ιάπωνες επιμένουν στο ότι το μέλλον περνά από το πρατήριο καυσίμων. Οπότε επενδύουν σε νέους βενζινοκινητήρες υψηλής ενεργειακής απόδοσης

Skyactiv-Z

Μιας και το επίσημο λανσάρισμα απέχει πάνω από δύο χρόνια, οι τεχνικοί της Mazda είναι φειδωλοί στην ανακοίνωση των τεχνικών χαρακτηριστικών του νέου κινητήρα. Περιορίζονται στο ότι ο Skyactiv-Z «θα επιτυγχάνει υψηλή θερμική απόδοση πραγματοποιώντας εξαιρετικά λιτή καύση σε ένα ευρύ φάσμα στροφών. Έτσι θα παρέχει εξαιρετική περιβαλλοντική απόδοση, αλλά κι επιδόσεις».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δεν χρειάζεται να βιαστούμε με τα ηλεκτρικά, λέει η Mazda

Το «λάμδα» αντιπροσωπεύει την αναλογία αέρα-καυσίμου. Όταν βρίσκεται στο 14,7:1, ονομάζεται στοιχειομετρική αναλογία κι ισοδυναμεί με την τέλεια καύση. Σε αυτό το σενάριο, η απόδοση βελτιστοποιείται, επομένως μειώνονται οι εκπομπές ρύπων κι απογειώνεται η απόδοση. 

Skyactiv-Z

Η Mazda σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τον Skyactiv-Z αρχικά σε μοντέλα που πωλούνται στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρείας εργάζονται σκληρά για να κάνουν το κινητήριο σύνοιλο να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς ρύπων Euro 7, καθώς και με τα πρότυπα Tier 4 της EPA.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Mazda2 Hybrid, αντίο βενζινάδικο

H Mazda συνεχίζει να εξελίσσει και τον περιστροφικό κινητήρα. Ο Wankel, κάποτε κατηγορούμενος για υπερβολική κατανάλωση κι αλόγιστους ρύπους, τώρα ζει μια οικολογική δεύτερη νιότη. Λειτουργεί ως γεννήτρια και βρίσκεται ήδη κάτω από το καπό του MX-30. Ενώ αναμένεται να παρέχει ενέργεια στο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του πανέμορφου κουπέ Iconic SP.

Skyactiv-Z

Στα τέλη Μαΐου, η Mazda μαζί με την Toyota και τη Subaru πραγματοποίησαν κοινή διάσκεψη για την ανακοίνωση νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube