Η επόμενη Mercedes-Benz CLA θα φοράει κινεζικό τούρμπο μοτέρ

Η επόμενη Mercedes-Benz CLA θα φοράει κινεζικό τούρμπο μοτέρ

Η Mercedes-Benz CLA του 2026 θα χρησιμοποιεί γαλλοκινεζικό τούρμπο κινητήρα 2,0 lt της Geely και της Renault.

Mercedes-Benz CLA

Η τρίτη γενιά Mercedes-Benz CLA είναι προ των πυλών και πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο της φορώντας υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα 2,0 lt. Θα προέρχεται από την Horse Powertrain Limited — την κοινοπραξία κινητήρων εσωτερικής καύσης που έχουν δημιουργήσει η Renault κι η κινεζική Geely.

Αυτό δεν σημαίνει ότι η επερχόμενη Mercedes-Benz CLA θα φοράει ένα αμιγώς γαλλοκινεζικό μοτέρ. Οι Γερμανοί έχουν συνεισφέρει την τεχνογνωσία τους για την εξέλιξη του κινητήρα, ο οποίος αναμένεται να αποδίδει 250 ίππους και 360 Nm. 

Η παραγωγή θα γίνεται στην Κίνα, αλλά ο καταλύτης θα προστίθεται αφότου ο κινητήρας φτάσει στη Γερμανία, διασφαλίζοντας ότι συμμορφώνεται με τα αυστηρά ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών ρύπων. Η διηπειρωτική διαδικασία μπορεί να φαίνεται λίγο περίπλοκη, αλλά αντανακλά την όλο και πιο παγκοσμιοποιημένη φύση της παραγωγής.

Μία Mercedes-Benz με κινεζικό μοτέρ; Αμέ! Και πιθανότατα θα είναι εξαιρετικό!

Mercedes-Benz CLA

Δεν είναι η πρώτη φορά που μια Mercedes-Benz χρησιμοποιεί κινητήρα που έχει «βάλει το χεράκι της» άλλη εταιρεία. Οι πετρελαιοκίνητες CLA πρώτης και δεύτερης γενιάς φορούσαν κινητήρες ντίζελ που εξελίχθηκαν σε συνεργασία με τη Renault και τη Nissan.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί οι Mercedes-Benz W124 ντίζελ πωλούνται τόσο ακριβά;

Όσο για τη Geely, αξίζει να σημειωθεί ότι ο διευθύνων σύμβουλός της, Li Shufu, κατέχει το 9,98% των μετοχών της Mercedes-Benz. Η Geely «τρέχει» επίσης μια κοινοπραξία με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία για την κατασκευή των ηλεκτρικών Smart. Σύμφωνα με το CarNewsChina, ο 4κύλινδρος θα μπορούσε να συνδυαστεί με ένα ήπιο υβριδικό 48-βολτο σύστημα.

Mercedes-Benz CLA

Ο κινητήρας δεν θα είναι η μόνη κινεζική τεχνολογία που θα ενσωματώσει η νέα Mercedes-Benz CLA. Θα διαθέτει επίσης ένα προηγμένο σύστημα υποβοήθησης του οδηγού που αναπτύχθηκε από την κινεζική start-up Momenta.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί η Toyota ζητά βοήθεια από την BYD και στα υβριδικά;

Αν και το όνομα της μάρκας μπορεί να μη σου θυμίζει τίποτα, η Mercedes-Benz είναι χρηματοδότης της Momenta από το 2017. Έχει επίσης λάβει κεφάλαια από την GM, την SAIC και την Yunfeng Capital, που ανήκει στον δισεκατομμυριούχο επιχειρηματία Jack Ma. 

Mercedes-Benz CLA

Η νέα CLA δεν θα μπορούσε να είναι εκτός εποχής, οπότε αναμένουμε κι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Με απόδοση που θα φτάνει τους 500 ίππους κι αυτονομία που θα ξεπερνά τα 700 km.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube