Το τρίτο μοντέλο της Xiaomi θα γεμίζει στο βενζινάδικο
Η Xiaomi σκοπεύει να επεκταθεί και στα επαναφορτιζόμενα υβριδικά σύνολα, με θερμικό μοτέρ σε ρόλο γεννήτριας.
Η Xiaomi παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα τον Μάρτιο και βρίσκεται σε καλό δρόμο να πουλήσει συνολικά 100.000 μονάδες φέτος. Ωστόσο, δεν επαναπαύεται κι ήδη ετοιμάζει τα μελλοντικά της χτυπήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός crossover που θα ανταγωνίζεται το Tesla Model Y.
Καθώς η Xiaomi θέλει να αυξήσει τον όγκο παραγωγή της, ετοιμάζει ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο που θα έχει θερμικό κινητήρα σε ρόλο γεννήτριας.
H Xiaomi δεν θέλει να παραμείνει αμιγώς ηλεκτρικός κατασκευαστής
Η Xiaomi εξέπληξε τους πάντες όταν ανακοίνωσε τα σχέδια της να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο το 2021. Εκείνη την εποχή, όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα στο iCar της Apple, γνωστό ως Project Titan.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Με 2,78” για το 0-100 και 50.000 παραγγελίες σε 27 λεπτά, το Xiaomi SU7 έρχεται με πάταγο
Ωστόσο, η Apple τα παράτησε μετά από 10 χρόνια προσπαθειών κι αφού πρώτα σπατάλησε $10 δισεκατομμύρια χωρίς απτά αποτελέσματα. Αυτός είναι ο λόγος που ελάχιστοι πίστευαν ότι η Xiaomi θα λανσάρει πραγματικά το αυτοκίνητο που είχε υποσχεθεί. Αν δεν μπορούσε να το κάνει η Apple, θα το έκανε η Xiaomi;
Αποδείχθηκε ότι τα πήγε καλύτερα από την Apple κι η μπερλίνα SU7 κυκλοφόρησε τον Μάρτιο. Αλλά οι νεοσύστατες EV εταιρείες EV αγωνίζονται να επιβιώσουν και συχνά δεν τα καταφέρνουν, με ορισμένες να χρεοκοπούν μετά την κυκλοφορία των πρώτων τους μοντέλων. Όπως η Fisker.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πότε θα έρθει στην Ελλάδα το Xiaomi SU7;
Λίγοι θεώρησαν ότι η Xiaomi θα είχε διαφορετική μοίρα, αλλά το SU7 αποδείχτηκε τρομερή επιτυχία. Είχε 5πλάσια επιτυχία από την προσδοκόμενη κι ο τεχνολογικός κολοσσός βρήκε πόρους για να αυξήσει την παραγωγή ταχύτερα από το αναμενόμενο για να καλύψει τη ζήτηση.
Έχουμε ήδη δει μια τροποποιημένη έκδοση του SU7 να δοκιμάζεται στο Nürburgring, επιβεβαιώνοντας ότι η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία θα επεκτείνει τη γκάμα της και στις δυτικές αγορές. Όπου η σωστή οδική συμπεριφορά έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από την Κίνα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάθε Xiaomi SU7 θα πωλείται με €8.700 ζημία για την εταιρεία
Ακολούθησαν αναφορές για αντίπαλο του Model Y με εμφάνιση που παραπέμπει σε Ferrari Purosangue, με το λανσάρισμα να προγραμματίζεται για το επόμενο έτος. Ωστόσο, φρέσκα νέα από την Κίνα υποδηλώνουν ότι η Xiaomi δεν πρόκειται να παραμείνει EV κατασκευαστής όπως η Tesla, με ένα PHEV επίσης στα σκαριά. Θα είναι το τρίτο μοντέλο στην γκάμα της, με προγραμματισμένη κυκλοφορία το 2026.
Για πρώτη φορά, η Xiaomi εξετάζει το ενδεχόμενο προσθήκης ενός θερμικού κινητήρα σε ρόλο γεννήτριας. Αυτό θα της επιτρέψει να συρρικνώσει το πακέτο των μπαταριών και να μειώσει ακόμη περισσότερο το βάρος και την τιμή, καθιστώντας το νέο μοντέλο πιο προσιτό.
Αλλά και προσελκύοντας όσους δεν είναι ακόμα έτοιμοι για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το range-extender θα είναι ένα οικογενειακό μοντέλο, πιθανότατα ένα κόμπακτ crossover.