
Luka Dončić, τρελάθηκε με την Brabus Rocket των 1.000 ίππων [vid]
Luka Dončić και Brabus Rocket με 1.000 ίππους, όταν έχεις γούστο, αλλά και χρήματα.

Ο Luka Dončić πήρε για ξεμούδιασμα την Brabus Rocket 1000 με την 4ψήφια ιπποδύναμη. Καυχιέται ότι πάντα αγαπούσε να οδηγεί και ότι του άρεσαν τα αυτοκίνητα από τότε που ήταν παιδί.
Δηλώνοντας ότι η Rocket είναι το αγαπημένο του αυτοκίνητο -και δεν έχει λίγα! Η συλλογή του Luka Dončić περιλαμβάνει αρκετά ακριβά μοντέλα, άλλα βελτιωμένα, άλλα με custom πινελιές, μερικά κλασικά.
Για την μπερλίνα των 1.000 ίππων, ο Σλοβένος δηλώνει ότι του αρέσει η εμφάνισή της και ιδιαίτερα η καμπίνα της. Με όλες τις μαύρες και κόκκινες αντιθέσεις. Ένα κομψό μείγμα μαύρου δέρματος, Alcantara και ανθρακονημάτων.
Αν κάποιος με τέτοια συλλογή δηλώνει ότι αυτό είναι το αγαπημένο του αυτοκίνητο, φαντάσου τι κάνει στον δρόμο
Ύστερα, ο σταρ του NBA λέει ότι του αρέσει και στην οδήγηση. Πώς θα μπορούσε να είναι αλλιώς; Αφού πρόκειται για μία βελτιωμένη AMG, βελτίωση στη βελτίωση δηλαδή. Η Rocket 1000 είναι μια «σκαλισμένη» Mercedes-AMG GT 63 SE Performance.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τρελαίνει το Apocalypse Hellfire 6x6 του Luka Dončić [video]
Το υβριδικό σεντάν βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής φορώντας 4λιτρο twin-turbo V8 και ηλεκτροκινητήρα. Αποδίδοντας 843 ίππους και 1.400 Nm. Η Brabus κατασκεύασε μόνο 25 αντίτυπα, αυξάνοντας την ισχύ στους 1.000 ίππους και τη ροπή στα 1.820 Nm.
Επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 2,6” και φτάνει τα 316 km/h.
Η Brabus Rocket 1000 φοράει ζάντες Brabus Monoblock P Platinum Edition, διαστάσεων 21 ιντσών μπροστά και 22 πίσω. Ό,τι καλύτερο για τον ακριβοπληρωμένο παίκτη, που παραδέχεται ότι από παιδί αγαπούσε πρώτα το μπάσκετ και μετά τα αυτοκίνητα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τι αυτοκίνητο οδηγούν καθημερινά οι αστέρες του NBA;
Το πρώτο του ήταν το πρώην γιουγκοσλαβικό Zastava 750, που αποκαλούνταν χαϊδευτικά «Fica». Απορούμε πώς χωρούσε εκεί μέσα.
Όσο για την Brabus, φαίνεται να βολεύεται μια χαρά. Και μπορεί να την αντέξει οικονομικά; Αν δεν μπορεί αυτός, τότε ποιος μπορεί; Κοστίζοντας €538.192 στη Γερμανία, η τιμή είναι υπερδιπλάσια του εργοστασιακού μοντέλου στο οποίο βασίζεται. Το οποίο ξεκινά από τα €217.770.