Κινεζικό κινητήρα θα φορούν οσονούπω τα αγωνιστικά Caterham

Κινεζικό κινητήρα θα φορούν οσονούπω τα αγωνιστικά Caterham

Ο 4κύλινδρος γαλλοκινεζικός βενζινοκινητήρας των 1,3 lt θα αντικαταστήσει τον Ford Sigma στα αγωνιστικά Caterham.

Caterham

Η Caterham θα χρησιμοποιήσει έναν νέο κινητήρα της Horse Powertrain, της κοινοπραξίας που έχει ιδρύσει η Renault με την κινεζική Geely.

Το νέο μοτέρ θα πρωτομπεί στα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Caterham Academy από το επόμενο έτος. Ο νέος 4κύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας HR13 αποδίδει 130 ίππους και 176 Nm από 1,3 lt. Υπεραρκετά δεδομένου του λιλιπούτειου βάρους των βρετανικών μοντέλων.

Η Caterham δεν είναι ο μόνος παραδοσιακός κατασκευαστής που εμπιστεύεται γαλλοκινεζικούς κινητήρες. Η νέα Mercedes-Benz CLA θα φορά δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο βενζίνης της Horse. Με απόδοση 250 ίππους και 360 Nm

Νομίζαμε ότι οι Κινέζοι υστερούν στα θερμικά μοτέρ. Κούνια που μας κούναγε

Caterham

Η Caterham εγκατέλειψε τον Ford Sigma στα μοντέλα Seven 270 και Super Seven το 2021, όταν έπαυσε η παραγωγή του. Τώρα χρησιμοποιεί ένα μοτέρ Suzuki 660 cc και ένα Ford Duratec 2,0 lt στα αυτοκίνητα δρόμου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ælla-60, μια Ferrari 360 με σχεδίαση Caterham, αλλά στις €865.000;

Τα αγωνιστικά της Caterham Academy κυκλοφορούν νόμιμα στον δρόμο, αλλά οι Βρετανοί δεν έχουν ανακοινώσει εάν σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν τον Horse και στα υπόλοιπα μοντέλα παραγωγής.

Η Horse ιδρύθηκε πριν από περίπου ένα χρόνο. Η Renault και η Geely βάζουν την τεχνογνωσία, ενώ ο πετρελαϊκός κολοσσός της Σαουδικής Αραβίας Aramco κατέχει το 10% των μετοχών.

Caterham

Από την ίδρυσή της το 1995, η Caterham Academy έχει εισαγάγει περισσότερους από 1.400 νέους οδηγούς στα μυστικά του μηχανοκίνητου αθλητισμού. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Caterham 360R αποτίει φόρο τιμής σε στρατιωτικό ελικόπτερο

Ο διευθύνων σύμβουλος της Caterham, Bob Laishley, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσουμε τη νέα μας συνεργασία με την Horse Technologies και ανυπομονούμε να αλληλεπιδράσουμε με την ομάδα τους για την εισαγωγή αυτού του νέου τούρμπο κινητήρα στο ανταγωνιστικό μας πρωτάθλημα από την επόμενη σεζόν».

Η βρετανική εταιρεία δεν κατασκευάζει δικούς της κινητήρες, οπότε είναι αναγκασμένη να πληρώνει άλλες εταιρείες για τα κινητήρια σύνολά της. Στο νέο της ηλεκτρικό μοντέλο, που θα ανταγωνίζεται την επερχόμενη Porsche Cayman και το ηλεκτρικό κουπέ της Alpine, θα φοράει μοτέρ της Yamaha.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube