Η Volkswagen θα αναβιώσει το Ford Capri ως ηλεκτρικό SUV
Θα είναι η δεύτερη ηλεκτρική συνεργασία της Ford με τη Volkswagen, αλλά ίσως δεν αρέσει στους λάτρεις του θρυλικού μοντέλου.
Η Blue Oval έχει βαλθεί να αναστατώσει όσο το δυνατόν περισσότερους από τους θιασώτες των κλασικών της μοντέλων. Μετά τη Mustang που κυκλοφόρησε ως ηλεκτρικό crossover, τώρα το αγαπημένο Ford Capri θα μπει κι αυτό στην πρίζα.
Και σα να μην έφτανε αυτό, το νέο ηλεκτρικό SUV δεν θα είναι καν Ford, αλλά από κάτω θα κρύβεται ένα Volkswagen.
Το Ford Capri επιστρέφει, αλλά στην ουσία δεν θα είναι ούτε Capri, ούτε Ford
Σύμφωνα με δημοσίευμα στην Motor Authority, το Ford Capri δεν θα νεκραναστηθεί ως κουπέ αλλά ως ηλεκτρικό crossover/SUV και θα βασίζεται στην εξαιρετικά προσαρμόσιμη πλατφόρμα MEB της Volkswagen.
Σε περίπτωση που δεν είστε εξοικειωμένοι με το Capri, ήταν ένα υπέροχο πισωκίνητο 4θέσιο κουπέ. Σημείωσε μεγάλη επιτυχία στην Ευρώπη, κυρίως λόγω της εμφάνισής του.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Ford Capri γιορτάζει τα 50 του χρόνια [video]
Οι παλαιότεροι αναγνώστες θα θυμάστε τις περιπέτειες ενός Capri που περιέγραφε ο Νίκος Πολίτης στην Αριστερή Λωρίδα, τη στήλη που διατηρούσε στην τελευταία σελίδα του αγαπημένου μας περιοδικού.
Αυτό θα είναι το δεύτερο crossover της Ford που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB. Νωρίτερα φέτος, η Ford αποκάλυψε το ηλεκτρικό Explorer.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Ford Explorer καθυστερεί αλλά θα έρθει με μπαταρίες νέας γενιάς
Ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί αν το ηλεκτρικό Capri θα φτάσει και στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού, αφού εκεί δεν ονομαζόταν Capri και το θρυλικό μοντέλο δεν ξεσηκώνει τις ίδιες αναμνήσεις όπως σε εμάς.
Η λογική λέει ότι σε αντιστοιχία με το Explorer, το νέο μοντέλο θα έχει επιδόσεις κι αυτονομία παρόμοιες με αυτές των Volkswagen ID.3 κι ID.4. Θυμίζουμε ότι το Explorer είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις ισχύος. Δυο πισωκίνητες με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στους πίσω τροχούς και 170 ή 286 PS (μπαταρία 58 ή 82 kWh).
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το νέο Ford Explorer και η Lexie Alford αναβιώνουν ένα ιστορικό ταξίδι σε όλο τον κόσμο
Καθώς επίσης και μια τετρακίνητη με δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν για τους εμπρός κι έναν για τους πίσω τροχούς) και συνδυαστική ισχύ 340 PS (μπαταρία 82 kWh).
Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πόσο θα διαρκέσει -κι αν επεκταθεί- η συνεργασία της Ford και της Volkswagen. Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες ένωσαν τις δυνάμεις τους πριν από χρόνια για να αναπτύξουν τα Ranger και Amarok επόμενης γενιάς.
Στη συνέχεια, η συνεργασία διευρύνθηκε και στη Ford απέκτησε πρόσβαση στην πλατφόρμα MEB. Θα επέτρεπε όμως η VW στην αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία να βάλει χέρι και στην πλατφόρμα SSP επόμενης γενιάς;
Η νέα πλατφόρμα, που αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της το 2026, μπορεί να προσφέρει έως και 1.700 PS κι επιδόσεις φωτιά, κάτι που θα ταίριαζε γάντι σε κάτι που φοράει τον περήφανο λογότυπο Ford Capri.