Η Volkswagen πουλάει EV εξαρτήματα στη Mahindra
Η Ινδία αναπτύσσεται κι η ηλεκτροκίνηση κάνει ήδη τα πρώτα της βήματα στην πολυπληθέστερη χώρα του πλανήτη.
Η Volkswagen συμφώνησε να παρέχει στη Mahindra εξαρτήματα και μπαταρίες που σχετίζονται με την ηλεκτρική πλατφόρμα MEB. Θα χρησιμοποιηθούν στα επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα της ινδικής αυτοκινητοβιομηχανίας, που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2025 και μετά.
Η συνεργασία μεταξύ της Volkswagen και του ινδικού κολοσσού επισημοποιήθηκε στις 16 Φεβρουαρίου, με την αρχική ανακοίνωση συνεργασίας τους να ανάγεται στο 2022.
Την εποχή που όλοι αναζητούν κοινοπραξίες και συνεργασίες, η Volkswagen εποφθαλμιά την αναπτυσσόμενη αγορά της Ινδίας
Τα εξαρτήματα που προέρχονται από τη Volkswagen θα τροφοδοτήσουν μια γκάμα ηλεκτρικών SUV κατασκευασμένων στη νέα πλατφόρμα INGLO της Mahindra. Η κοινή τεχνολογία θα περιλαμβάνει ηλεκτρικούς κινητήρες κι άλλα βασικά EV μέρη, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών.
Η συμφωνία έχει οριστεί να διαρκέσει αρκετά χρόνια, με τις παρεχόμενες μπαταρίες να αναμένεται να έχουν συνολικό όγκο περίπου 50 GWh. Πριν καταλήξει στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η Mahindra είχε προσεγγίσει και τον κινεζικό κολοσσό BYD.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Tata φτιάχνει Gigafactory μπαταριών στη Βρετανία
Το Autocar Ινδίας αναφέρει ότι βρίσκονται σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις σχετικά με την κοινή χρήση πλατφόρμας σε μελλοντικά μοντέλα, καθώς και το ενδεχόμενο κατασκευής των μπαταριών στην ασιατική χώρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τις μάρκες του ομίλου VW (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat και Cupra), η πλατφόρμα MEB χρησιμοποιείται κι από τη Ford στο νέο Explorer.
Η Mahindra έχει ήδη ανακοινώσει πέντε ηλεκτρικά SUV με βάση την πλατφόρμα INGLO για την ινδική αγορά. Η κυκλοφορία θα ξεκινήσει με το XUV.e8 που πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του τον Δεκέμβριο του 2024, ακολουθούμενο από το κουπέ-SUV XUV.e9 τον Απρίλιο του 2025.
Το πιο σπορ και φουτουριστικό BE.05 θα καταφτάσει τον Οκτώβριο του 2025, με τα μεγαλύτερα BE.07 και BE.06 να ακολουθούν το 2026.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, τόσο η Mahindra, όσο κι η VW, «θα συνεχίσουν να διερευνούν περαιτέρω πιθανές ευκαιρίες για συνεργασία στον τομέα της ηλεκτροκίνησης». Ο στόχος και για τις δύο εταιρείες είναι να «ενδυναμώσουν την EV παρουσία τους» στην ινδική αγορά και να βοηθήσουν στην «επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης» στην περιοχή.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τata Tiago.ev, μικρό ηλεκτρικό χάτσμπακ για την αγορά της Ινδίας, με αυτονομία 315 km και τιμή €10.000
Σε αυτό το πλαίσιο, η Mahindra πιστεύει ότι τα ηλεκτροκίνητα επιβατικά οχήματα θα αποκτήσουν «σημαντική δυναμική» τα επόμενα χρόνια. Ωστόσο, η αντίπαλη αυτοκινητοβιομηχανία Tata προηγείται επί του παρόντος στο παιχνίδι ηλεκτροκίνησης, διαθέτοντας μια ευρύτερη γκάμα EV.