Για ό,τι αυτοκίνητο μπαίνει στην πρίζα, 30,5% πάνω οι πωλήσεις

Για ό,τι αυτοκίνητο μπαίνει στην πρίζα, 30,5% πάνω οι πωλήσεις

Το μέλλον μπαίνει στην πρίζα: Τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα αύξησαν τις πωλήσεις τους τον Σεπτέμβριο κατά 30,5% σε σχέση με τον ίδιο μήνα την περυσινή χρονιά.

εξηλεκτρισμένα μοντέλα

Είχε υπάρξει η πεποίθηση ότι η ζήτηση για τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα είχε παρουσιάσει κάμψη το τελευταίο διάστημα. Αυτό ήταν εν μέρει ακριβές, αφού όντως είχε υπάρξει μια μείωση κατά τους χειμερινούς μήνες.

Σύντομα όμως, η αγορά ανέκαμψε και τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα, τόσο τα 100% ηλεκτρικά όσο και τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά, συνεχίζουν να έχουν πολύ ισχυρή ζήτηση. Κυρίως στην κινεζική αγορά, τη μεγαλύτερη του πλανήτη, αλλά και στις ΗΠΑ και σε επιμέρους ευρωπαϊκές αγορές. Ως εκ τούτου, τον Σεπτέμβρη που μας πέρασε, οι συνολικές εξηλεκτρισμένες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 30,5% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του περασμένου έτους.

Η ζήτηση για αυτοκίνητα που μπαίνουν στην πρίζα είναι ισχυρότερη από ποτέ. Και θα συνεχίσει να αυξάνεται

εξηλεκτρισμένα μοντέλα

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reutersτα μοντέλα που πουλήθηκαν τον περασμένο μήνα και που μπαίνουν στην πρίζα ανήλθαν σε 1,69 εκατομμύρια τεμάχια. Στην Κίνα, αυξήθηκαν κατά 47,9% σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2023, φτάνοντας τα 1,12 εκατομμύρια οχήματα. Ενώ στις ΗΠΑ και τον Καναδά κατά 4,3%, με συνολικές πωλήσεις πέριξ των 150.000.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το BYD Qin Plus DM-i είναι PHEV και κοστίζει μόλις €10.200

Αξίζει να σημειωθεί ότι κοιτώντας το γράφημα, παρατηρούμε ότι η μεγαλύτερη διαφοροποίηση αφορά τις ορέξεις της κινεζικής αγοράς. Ο ρυθμός διείσδυσης των BEV και PHEV αυξάνεται ταχύτερα από ό,τι αναμενόταν κι οι πωλήσεις «θα μπορούσαν να σπάνε ρεκόρ κάθε μήνα μέχρι το τέλος του έτους», δήλωσε ο αναλυτής δεδομένων Charles Lester.

εξηλεκτρισμένα μοντέλα

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Γερμανία επανέφερε πρόσφατα το πρόγραμμα επιδοτήσεων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, λιγότερο από ένα χρόνο μετά την παύση του. Όμως, πλέον είναι προσανατολισμένο ξεκάθαρα στην πιο premium γωνιά της ηλεκτρικής αγοράς, ώστε τα κονδύλια να μην απορροφηθούν από την αγορά κινεζικών μοντέλων. Αλλά να ενισχύσουν τους τοπικούς κατασκευαστές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πυροβολάμε τα πόδια μας με την πλήρη ηλεκτροκίνηση, λέει η Ιταλία

Την ίδια στιγμή, η Νορβηγία φαίνεται να αδιαφορεί πλήρως για κάθε άλλο σύστημα μετάδοσης κίνησης, εκτός από τα 100% ηλεκτρικά. Τον Σεπτέμβριο, τα EV ξεπέρασαν το 96% των νέων ταξινομήσεων, με τα αμιγώς ηλεκτρικά να έχουν προσπεράσει πλέον τα βενζίνης ως απόλυτο νούμερο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube