B-SUV, ποια συνεχίζουν να κάνουν θραύση στην ελληνική αγορά;
Τα τελευταία χρόνια, η κατηγορία των B-SUV έχει καταγράψει εντυπωσιακή άνοδο, όχι μόνο στην ευρωπαϊκή αλλά και στην ελληνική αγορά, με τους Έλληνες καταναλωτές να δίνουν συνεχώς ψήφο εμπιστοσύνης στα αστικά SUV.
Οι πωλήσεις των B-SUV έχουν αυξηθεί σημαντικά, και πλέον τα B-SUV καταλαμβάνουν το 31% της εγχώρια αγοράς (30.469 ταξινομήσεις), σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ για τους πρώτους οχτώ μήνες του έτους. Ποιοι είναι οι παράγοντες που τα διατηρούν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Ελλήνων καταναλωτών;
Πρώτα απ’’όλα, τα B-SUV αποτελούν έναν ιδανικό συνδυασμό μεγέθους και πρακτικότητας. Μοιάζουν να ισορροπούν ιδανικά στις ανάγκες του Έλληνα καταναλωτή, καθώς συνδυάζουν την ευελιξία των μικρών αυτοκινήτων με τα πλεονεκτήματα ενός SUV. Σε αντίθεση με τα μεγαλύτερα SUV, προσφέρουν πιο κόμπακτ διαστάσεις, διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο τη χρήση τους εντός πόλης.
Τα B-SUV παραμένουν στο επίκεντρο της ελληνικής αγοράς, καταλαμβάνοντας το 30,97% της εγχώριας αγοράς με βάση τα στοιχεία του Αυγούστου
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Peugeot 2008 Hybrid 136 e-DCS6, ηλεκτρική (εκ)τόνωση
Παρά το μικρό τους μέγεθος όμως, διαθέτουν μεγαλύτερο ύψος και χώρους αποσκευών από τα παραδοσιακά μικρά αυτοκίνητα, παρέχοντας καλύτερη ορατότητα στον οδηγό και ακόμα μεγαλύτερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές για τις οικογενειακές αποδράσεις.
Στο κομμάτι της εμφάνισης, η κατηγορία των B-SUV περιλαμβάνει στο σύνολό της, σύγχρονα, καλαίσθητα και τεχνολογικά προηγμένα μοντέλα σε όλους τους τομείς. Mε τις εταιρείες να προσφέρουν μια πληθώρα αξιόλογων προτάσεων και επιλογών καλύπτοντας τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του σύγχρονου αγοραστή. Προσφέροντας το στυλ, το ύφος και την πρακτικότητα ενός παραδοσιακού SUV, σε πιο προσιτές τιμές.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: FIAT 600 1.2 Hybrid DCT, Dolce Vita
Σύμφωνοι, δεν είναι τετρακίνητα, όπως τα παλαιότερα SUV, πλην όμως το σύνολο των υποψήφιων πελατών δεν θα χρησιμοποιήσει ένα B-SUV για σκληρό off-road. Αισθάνονται όμως ελεύθεροι να πατήσουν λίγο χώμα, προκειμένου να βρεθούν πιο κοντά στη Φύση ή να φτάσουν στην αγαπημένη τους παραλία.
Με την υπερυψωμένη θέση οδήγησης να χαρίζει καλύτερη περιμετρική ορατότητα, καθιστώντας πιο ευχάριστες τις μετακινήσεις εντός αλλά και εκτός αστικού ιστού.
Μέχρι στιγμής, κυρίαρχο B-SUV στην ελληνική αγορά είναι το Toyota Yaris Cross. Με 5.872 ταξινομήσεις, είναι το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Μπροστά από το αδερφάκι του και διαχρονικό best-seller της ελληνικής αγοράς, Toyota Yaris. Και φυσικά, το πρώτο σε πωλήσεις B-SUV στην Ευρώπη.
Στη δεύτερη θέση, ακολουθεί το Peugot 3008, με 3.929 πωλήσεις, με την τριάδα της κορυφής να συμπληρώνει το Suzuki Vitara με 3.512 πωλήσεις. Εξαιρετικές επιδόσεις σημειώνει το MG ZS με 1.705 ταξινομήσεις αλλά και το Nissan Juke με 1.512.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: MG ZS 1.0T MT 111 PS
Σε απόσταση αναπνοής ακολουθούν τα Ford Puma, Citroën C3 Aircross και Opel Crossland με 1.497, 1.435 και 1.383 πωλήσεις αντίστοιχα. Λίγο πιο πίσω, αλλά με περισσότερες από 1.000 ταξινομήσεις, ακολουθούν τα Kia Stonic (1.028), VW T-Roc (1.010) και Hyundai Bayon (1.008)