Η γερμανική e-Revolt μετατρέπει θερμικά μοντέλα σε ηλεκτρικά
Η διαδικασία διαρκεί μόλις οκτώ ώρες, με κόστος από €12.000.
Καθώς οι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων γίνονται όλο και πιο αυστηροί παγκοσμίως, αυξάνεται η πίεση στις αυτοκινητοβιομηχανίες να κυκλοφορήσουν νέα EV μοντέλα. Τι θα γίνει όμως με τον υπάρχοντα στόλο; Η e-Revolt, μια γερμανική start-up με έδρα το Νταχάου, υπόσχεται ότι μετατρέπει θερμικά μοντέλα σε ηλεκτρικά σε μόλις οκτώ ώρες.
Φυσικά, η e-Revolt δεν είναι η πρώτη εταιρεία που προσφέρει αντίστοιχες υπηρεσίες, αλλά έχει βελτιστοποιήσει τη διαδικασία για να μειώσει τον χρόνο μετατροπής σε μόλις οκτώ ώρες.
Το αφήνεις το πρωί, το παραλαμβάνεις το απόγευμα, το βράδυ το βάζεις στην πρίζα του σπιτιού σου
Ενώ οι περισσότερες εταιρείες που πραγματοποιούν τέτοιες διαδικασίες είναι ειδικευμένες σε κλασικά αυτοκίνητα, η e-Revolt στοχεύει τα καθημερινά μοντέλα.
Στην ενημέρωσή της, χρησιμοποιεί ένα «ταπεινό» πετρελαιοκίνητο Volkswagen Golf Mk VII, του οποίου τα σπλάχνα έχουν αντικατασταθεί από ηλεκτρικά. Συνολικά, 42 διαφορετικά μοντέλα μπορούν να «αλλάξουν φύλο», με κόστος από €12.000 έως €15.000.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche 964: Μετατροπή σε ηλεκτρικό restomod από την Everrati
Όσον αφορά την αυτονομία, η e-Revolt ισχυρίζεται ότι η μπαταρία προσφέρει 250 έως 300 χιλιόμετρα πραγματικής αυτονομίας. Εξακολουθεί να βελτιώνει την τεχνολογία, επομένως αφήνει υποσχέσεις για υψηλότερα νούμερα στο μέλλον.
Δεδομένου ότι το κιτ μετατροπής είναι αρθρωτό, ένα αυτοκίνητο που έχει ήδη περάσει τη διαδικασία μπορεί να αποκτήσει μελλοντικά αναβαθμισμένη μπαταρία, όταν θα είναι διαθέσιμη.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ferrari Testarossa από το μέλλον, 3θέσια και ηλεκτρική!
Τι απογίνονται τα παλιά μηχανικά μέρη όταν η γερμανική εταιρεία μετατρέπει τα θερμικά μοντέλα σε ηλεκτρικά; Ασφαλώς δεν τα πετάει στον κάδο απορριμμάτων, καθώς είτε τα ανακυκλώνει είτε τα επαναχρησιμοποιεί σε άλλες εφαρμογές.
Πέρα από τον ηλεκτροκινητήρα και την μπαταρία, η e-Revolt προσθέτει επίσης μια νέα οθόνη infotainment πάνω από το ταμπλό που παρέχει όλες τις πληροφορίες που αφορούν την EV υπόσταση του οχήματος. Ωστόσο, δεν έχει ανακοινώσει πόση ισχύ αποδίδει ο ηλεκτροκινητήρας, ούτε τη χωρητικότητα της μπαταρίας.
Επιπλέον, είναι φειδωλή σχετικά με το πόσο γρήγορα μπορεί να φορτίσει, οπότε ο χρόνος φόρτισης παραμένει μυστήριο. Και καθώς η μετατροπή αυξάνει το βάρος και διαφοροποιεί την κατανομή του, χρειάζονται διορθωτικές κινήσεις στο στήσιμο του αυτοκινήτου. Για τις οποίες επίσης δεν γίνεται λόγος.