Τσουνάμι ανακλήσεων για 13 μάρκες και 46 μοντέλα [πίνακας]
Αυτή την εβδομάδα, τη 39η του 2021, ανακοινώθηκαν μέσω του Rapex 21 ανακλήσεις για 46 μοντέλα που ανήκουν σε 13 κατασκευαστές.
Η 39η εβδομάδα του χρόνου ήταν ασυνήθιστα… πλούσια σε ανακλήσεις. Τέσσερα εκδόθηκαν από τη Mercedes-Benz και την Porsche, δύο από την Audi. Οι Citroën, Cupra, FIAT, Ford, Hyundai, Mitsubishi, Renault, Škoda, Volkswagen και Volvo έχουν ανακοινώσει από μία ανάκληση.
Τα πεντάλ φρένων του ομίλου Volkswagen ήταν ήδη η αιτία ανακλήσεων και στο παρελθόν. Τον περασμένο Δεκέμβριο, η Volkswagen αναγκάστηκε να ανακαλέσει χιλιάδες νέα αυτοκίνητα λόγω προβλήματος με το πεντάλ του φρένου. Ένα μήνα αργότερα, αποδείχθηκε ότι το ζήτημα επηρέαζε επίσης μοντέλα και από άλλες μάρκες του Ομίλου: Το πεντάλ φρένου θα μπορούσε να γίνει ανενεργό σε περισσότερα από 60.000 μοντέλα VW, Audi, Škoda και SΕΑΤ.
Μια νέα ανάκληση για τον ίδιο λόγο ανακοινώθηκε αυτήν την εβδομάδα για 4.239 VW Arteon και Passat που κατασκευάστηκαν μεταξύ Νοεμβρίου 2019 και Μαΐου 2021. Το ωστήριο ενεργοποίησης μπορεί να μην έχει βιδωθεί κατάλληλα στο ενισχυτή των φρένων και μπορεί να αποσυνδεθεί. Κατά συνέπεια, δεν θα υπάρχει πλέον καμία μηχανική σύνδεση μεταξύ του πεντάλ και της υποβοήθησης. Κατά συνέπεια, το φρενάρισμα θα είναι δυνατό μόνο ενεργοποιώντας τη ρυθμιζόμενη λειτουργία πέδησης έκτακτης ανάγκης του ηλεκτρονικού χειρόφρενου (EPB), χρησιμοποιώντας τον διακόπτη EPB στην κεντρική κονσόλα.
Το ίδιο ελάττωμα μπορεί να υπάρχει και στο Škoda Superb από το δεύτερο 6μηνο του 2019. Ωστόσο, όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος της Škoda Auto στον ιστότοπο car-recalls.eu, η ανάκληση αφορά μόνο εννέα αυτοκίνητα: Τρία αυτοκίνητα στη Γερμανία, δύο στο Ηνωμένο Βασίλειο και από ένα στην Πολωνία, στην Ελβετία, στην Αυστρία και στη Δανία.
Η Audi ανακαλεί επίσης μοντέλα A3, Q3 και e-tron λόγω προβλημάτων φρένων ή ενισχυτή φρένων-δείτε τον παρακάτω πίνακα.
Το Hyundai Tucson μπορεί να έχει πρόβλημα με την τοποθέτηση του αερόσακου κουρτίνας σε περίπτωση ατυχήματος.
Μεταξύ άλλων ενεργειών, αξίζει να σημειωθεί η εκτεταμένη ανάκληση της Ford για υπερθέρμανση κινητήρων και σε παλαιότερα Citroën για προβλήματα αερόσακων.
Δείτε τον λεπτομερή πίνακα των ανακλήσεων αυτής της εβδομάδας…
Μοντέλο/έτος | Πρόβλημα ανάκλησης |
---|---|
ABT e-Transporter 2019-2021 | Δυσλειτουργία στην παροχή ηλεκτρικού ρεύματος που θα μπορούσε να οδηγήσει σε βλάβη του ηλεκτρικού συστήματος. |
Audi e-tron 2019-2021 | Πιθανή ελαττωματική συγκόλληση στον ενισχυτή φρένων που θα μπορούσε να προκαλέσει βλάβη στην υποβοήθηση, στο ABS και στο ESP. |
Audi A3 2020-2021 | Το μπουλόνι του άξονα της πίεσης εισόδου μεταξύ του ηλεκτρομηχανικού σέρβο και του πεντάλ του φρένου μπορεί να χαλαρώσει. |
Audi Q3 2020-2021 | Το μπουλόνι του άξονα της πίεσης εισόδου μεταξύ του ηλεκτρομηχανικού σέρβο και του πεντάλ του φρένου μπορεί να χαλαρώσει. |
Citroën C3 2009-2017 | Η γεννήτρια αερίου του αερόσακου οδηγού και/ή συνοδηγού ενδέχεται να είναι ελαττωματική. |
Citroën C4 2009-2017 | Η γεννήτρια αερίου του αερόσακου οδηγού και/ή συνοδηγού ενδέχεται να είναι ελαττωματική. |
Citroën DS3 2009 – 2017 | Η γεννήτρια αερίου του αερόσακου οδηγού και/ή συνοδηγού ενδέχεται να είναι ελαττωματική. |
Citroën DS4 2009-2017 | Η γεννήτρια αερίου του αερόσακου οδηγού και/ή συνοδηγού ενδέχεται να είναι ελαττωματική. |
Citroën DS5 2011-2017 | Η γεννήτρια αερίου του αερόσακου οδηγού και/ή συνοδηγού ενδέχεται να είναι ελαττωματική. |
Cupra Formentor 2020-2021 | Λόγω κατασκευαστικού σφάλματος, τα σημεία αγκύρωσης των ζωνών ασφαλείας για τα εμπρός καθίσματα μπορεί να είναι ανεπαρκή. |
Cupra Leon 2020-2021 | Λόγω κατασκευαστικού σφάλματος, τα σημεία αγκύρωσης των ζωνών ασφαλείας για τα εμπρός καθίσματα μπορεί να είναι ανεπαρκή. |
FΙΑΤ Ducato 2021 | Η αγκύρωση της ζώνης ασφαλείας στην περιστρεφόμενη πλάκα του καθίσματος μπορεί να μην έχει κατασκευαστεί σωστά. |
Ford Galaxy 2010-2014 | Εντοπισμένη πιθανή υπερθέρμανση της κυλινδροκεφαλής του κινητήρα, επειδή αυτός δεν περιέχει επαρκές υγρό ψύξης. |
Ford Mondeo 2010-2014 | Εντοπισμένη πιθανή υπερθέρμανση της κυλινδροκεφαλής του κινητήρα, επειδή αυτός δεν περιέχει επαρκές υγρό ψύξης. |
Ford S-MΑΧ 2010-2014 | Εντοπισμένη πιθανή υπερθέρμανση της κυλινδροκεφαλής του κινητήρα, επειδή αυτός δεν περιέχει επαρκές υγρό ψύξης. |
Hyundai Tucson 2020-2021 | Οι αερόσακοι-κουρτίνες ενδέχεται να μην ανοίξουν όπως προβλέπεται. |
Mercedes-AMG GT 2020 | Ο ηλεκτρικός σύνδεσμος των αισθητήρων πλευρικής πρόσκρουσης μπορεί να μην είναι σωστά ασφαλισμένος και μπορεί να αποσπαστεί. |
Mercedes-Benz CLS 2020 | Ο ηλεκτρικός σύνδεσμος των αισθητήρων πλευρικής πρόσκρουσης μπορεί να μην είναι σωστά ασφαλισμένος και μπορεί να αποσπαστεί. |
Mercedes-Benz E-Class 2020 | Ο ηλεκτρικός σύνδεσμος των αισθητήρων πλευρικής πρόσκρουσης μπορεί να μην είναι σωστά ασφαλισμένος και μπορεί να αποσπαστεί. |
Mercedes-Benz G-Class 2020 | Ο ηλεκτρικός σύνδεσμος των αισθητήρων πλευρικής πρόσκρουσης μπορεί να μην είναι σωστά ασφαλισμένος και μπορεί να αποσπαστεί. |
Mercedes-Benz GLB 2019 | Το λογισμικό στη μονάδα ελέγχου του αερόσακου ενδέχεται να μην αναγνωρίζει σωστά τα σημεία σκανδάλης. |
Mercedes-Benz GLC 2020 | Ο ηλεκτρικός σύνδεσμος των αισθητήρων πλευρικής πρόσκρουσης μπορεί να μην είναι σωστά ασφαλισμένος και μπορεί να αποσπαστεί. |
Mercedes-Benz S-Class 2019-2020 | Το μεσαίο αναδιπλούμενο πίσω προσκέφαλο μπορεί να μην κλειδώνει σωστά στη θέση χρήσης. |
Mercedes-Benz S-Class 2020 | Ο ηλεκτρικός σύνδεσμος των αισθητήρων πλευρικής πρόσκρουσης μπορεί να μην είναι σωστά ασφαλισμένος και μπορεί να αποσπαστεί. |
Mercedes-Benz EQC 2020 | Ο ηλεκτρικός σύνδεσμος των αισθητήρων πλευρικής πρόσκρουσης μπορεί να μην είναι σωστά ασφαλισμένος και μπορεί να αποσπαστεί. |
Mercedes-Benz EQV 2021 | Λόγω λάθους στην παραγωγή, ενδέχεται να επηρεαστεί η λειτουργία των πλευρικών αερόσακων. |
Mercedes-Benz V-Class/Vito 2021 | Λόγω λάθους στην παραγωγή, ενδέχεται να επηρεαστεί η λειτουργία των πλευρικών αερόσακων. |
Mitsubishi Eclipse Cross 2017-2020 | Το κούμπωμα του προστατευτικού φρυδιού στον θόλο του εμπρός δεξιού τροχού μπορεί να ξεκολλήσει με υψηλή ταχύτητα. |
Porsche Boxster 2012-2014 | Τα πλευρικά πάνελ της βάσης στον πίσω άξονα μπορεί να είναι ελαττωματικά. |
Porsche Boxster 2019-2020 | Λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος, η στεγανοποίηση στον σωλήνα καυσίμου υψηλής πίεσης στην κυλινδροκεφαλή Νο 2 μπορεί να είναι ελαττωματική. |
Porsche Cayman 2012-2014 | Τα πλευρικά πάνελ της βάσης στον πίσω άξονα μπορεί να είναι ελαττωματικά. |
Porsche Cayman 2019-2020 | Λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος, η στεγανοποίηση στον σωλήνα καυσίμου υψηλής πίεσης στην κυλινδροκεφαλή Νο 2 μπορεί να είναι ελαττωματική. |
Porsche Cayenne S Diesel 2012-2017 | Τα επηρεαζόμενα οχήματα ενδέχεται να μην πληρούν τα προβλεπόμενα όρια εκπομπών. |
Porsche Macan 2014-2017 | Το αγώγιμο υλικό των αισθητήρων ανίχνευσης επιβάτη στην επένδυση του καθίσματος του συνοδηγού μπορεί να σκιστεί. |
Renault Twizy 2020 | Το ταχύμετρο πιθανόν να δείχνει ταχύτητα 45 km/h ενώ η πραγματική ταχύτητα είναι 80 km/h. |
Škoda Superb 2019 | Η βιδωτή σύνδεση του ωστηρίου μεταξύ του πεντάλ του φρένου και του ενισχυτή φρένου μπορεί να αποσυνδεθεί. |
Volkswagen Arteon 2019-2021 | Το ωστήριο ενεργοποίησης ενδέχεται να μην έχει βιδωθεί σωστά στον ενισχυτή φρένων και μπορεί να αποσυνδεθεί. |
Volkswagen Passat 2019-2021 | Το ωστήριο ενεργοποίησης ενδέχεται να μην έχει βιδωθεί σωστά στον ενισχυτή φρένων και μπορεί να αποσυνδεθεί. |
Volvo S60 2020-2021 | Το BAS (ενίσχυση πέδησης), το ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC) θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν. |
Volvo V60 2020-2021 | Το BAS (ενίσχυση πέδησης), το ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC) θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν. |
Volvo V60 Cross Country 2020-2021 | Το BAS (ενίσχυση πέδησης), το ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC) θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν. |
Volvo S90/S90L 2020-2021 | Το BAS (ενίσχυση πέδησης), το ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC) θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν. |
Volvo V90 2020-2021 | Το BAS (ενίσχυση πέδησης), το ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC) θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν. |
Volvo V90 Cross Country 2020-2021 | Το BAS (ενίσχυση πέδησης), το ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC) θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν. |
Volvo XC40 2020-2021 | Το BAS (ενίσχυση πέδησης), το ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC) θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν. |
Volvo XC60 2020-2021 | Το BAS (ενίσχυση πέδησης), το ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC) θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν. |
Volvo XC90 2020-2021 | Το BAS (ενίσχυση πέδησης), το ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC) θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν. |