Στην Ελλάδα το νέο Honda CR-V
Η έκτη γενιά του Honda CR-V ξεκινά την εμπορική της πορεία και στη χώρα μας, με την ελληνική αντιπροσωπεία να ανακοινώνει τις εκδόσεις και την τιμή που είναι διαθέσιμο.
Το ολοκαίνουριο Honda CR-V είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελία και στην ελληνική αγορά, με τους υποψήφιους πελάτες να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε μια υβριδική και μια plug-in έκδοση που κάνει την εμφάνιση της για πρώτη φορά σε μοντέλο της Honda στην Ευρώπη.
Στην έκτη γενιά του, το ιαπωνικό SUV έχει μεγαλώσει κι άλλο σε διαστάσεις. Σε σχέση με το μοντέλο που διαδέχεται το μήκος του νέου CR-V έχει αυξηθεί κατά 93 mm φτάνοντας τα 4.693 mm, ενώ το μεταξόνιο του έχει μεγαλώσει κατά 40 mm φτάνοντας έτσι τα 2.700 mm.
Από εκεί και πέρα, οι μηχανικοί της Honda δηλώνουν ότι έχουν βελτιώσει κάθε πτυχή του ιαπωνικού SUV, με στόχο να δημιουργήσουν το απόλυτο all-round SUV. Με τα εξελιγμένα βοηθήματα οδήγησης, τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, τις συνδεδεμένες τεχνολογίες αλλά και τη χρήση ακόμα πιο ποιοτικών υλικών σε όλη την καμπίνα, να συμβάλλουν στη συνολική αναβάθμιση του οχήματος.
Με το νέο CR-V κάνει ντεμπούτο στους ευρωπαϊκούς δρόμους το Honda SENSING 360. Το «πανκατεθυντικό» σύστημα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού της εταιρείας, το οποίο εξαλείφει τα τυφλά σημεία γύρω από το όχημα και συμβάλλει στην αποφυγή των συγκρούσεων.
Σε επίπεδο εμφάνισης το νέο μοντέλο διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του, ωστόσο έχει εξελιχθεί με σχεδιαστικές παρεμβάσεις που του δίνουν μια πιο δυναμική και χαρακτηριστική σχεδίαση στο εμπρός μέρος, με κάθε έκδοση μάλιστα (e:HEV και e:PHEV) να φέρει τα δικά της αποκλειστικά στιλιστικά στοιχεία. Στο πίσω μέρος, το νέο SUV της Honda παραμένει πιστό στα ψηλά τοποθετημένα φώτα, τα οποία ξεκινούν από το πάνω μέρος του πίσω κρύσταλλου και καταλήγουν στην πίσω πόρτα.
Οι μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις και μεταξόνιο έχουν αυξήσει περαιτέρω την ήδη εξαιρετική ευρυχωρία στο εσωτερικό, με τον χώρο αποσκευών να προσφέρει στα μοντέλα e:HEV 587 lt και τις εκδόσεις e:PHEV επιπλέον 72 lt χάρη στο ρυθμιζόμενο δάπεδο δύο επιπέδων.
Υλικά με ανώτερη ποιότητα αφής δίνουν το «παρών» σε όλη την καμπίνα του νέου CR-V, ενώ η σχεδίαση μοιράζεται πολλά στοιχεία από τα τελευταία μοντέλα της Honda. H οθόνη αφής διαγωνίου 9" του infotainment τραβάει τα βλέμματα στο κέντρο του ταμπλό, ενώ από κάτω της βρίσκονται οι φυσικοί διακόπτες για την λειτουργία του κλιματισμού. Όπως και στα μικρότερα SUV της εταιρείας ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με οθόνη 10,2’’.
Σε επίπεδο κινητήριων συνόλων, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει η έκδοση e:PHEV που εισάγει το πρώτο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης της φίρμας για την ευρωπαϊκή αγορά. Στο ολοκαίνουργιο CR-V προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 82 km, με την υβριδική έκδοση e:HEV να συμπληρώνει την γκάμα του μοντέλου.
Και οι δύο εκδόσεις βασίζονται στον ίδιο, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 2,0 lt που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, ο οποίος έχει αναβαθμιστεί για τη χρήση του στο νέο μεγάλο SUV.
Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν ένα υψηλής πίεσης σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου πολλαπλών σταδίων, ενώ ένας αποδοτικός καταλύτης που ενεργοποιείται από χαμηλή θερμοκρασία προάγει την περιβαλλοντική απόδοση. Η επιφάνεια των αυλών εξαγωγής έχει διευρυνθεί για την περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης ισχύος. Πλέον αυτού, ένα κάλυμμα κινητήρα κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ουρεθάνη, η απομόνωση θορύβων και κραδασμών καθώς και η αυξημένη ακαμψία του στροφαλοφόρου άξονα, συνεισφέρουν, σύμφωνα με την Honda, στη δημιουργία μιας ποιοτικής εμπειρίας για τους επιβάτες.
Το CR-V e:HEV διαθέτει την πιο προηγμένη έκδοση του βραβευμένου, πλήρως υβριδικού συστήματος κίνησης της Honda, με τον βενζινοκινητήρα να συνδυάζεται με ένα εξελιγμένο ελαφρύ, αυτόματο σύστημα μετάδοσης δύο ηλεκτροκινητήρων.
Στην έκδοση αυτή, ο ηλεκτροκινητήρας πρόωσης και η γεννήτρια εδράζονται σε ξεχωριστό άξονα ώστε να είναι η εφικτή η αύξηση της ροπής κατά 6,5% -στα 335 Nm- χωρίς αλλαγές στη σχεδίαση και τον χώρο που καταλαμβάνουν. Η μέγιστη ταχύτητα περιστροφής του πρώτου έχει επίσης αυξηθεί κατά 1.500 στροφές ανά λεπτό, φτάνοντας στις 14.500 σ.α.λ., κάτι που έχει ως αποτέλεσμα την κατά 7% υψηλότερη τελική ταχύτητα.
Η αύξηση της ισχύος σε σύγκριση με το προηγούμενο CR-V σημαίνει καλύτερες επιδόσεις και βελτιωμένη απόκριση, με την επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις 9’’ για τα δικίνητα μοντέλα και 9,4’’ για τις εκδόσεις AWD.
Παρά την αυξημένη ισχύ, το σύστημα e:HEV προσφέρει μεγαλύτερη αποδοτικότητα και μείωση των εκπομπών ρύπων. Οι συνδυασμένες εκπομπές CO2 είναι 134 g/km και η κατανάλωση μόλις 5,9 lt/100km για τα μοντέλα 2WD -οι αντίστοιχες τιμές για τις εκδόσεις AWD είναι 151 g/km και 6,7 lt/100km.
To plug-in e:PHEV με τη σειρά του εξοπλίζεται με μπαταρία 17,7 kWh και έναν ελαφρύ, υψηλής απόδοσης ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα. Με την αυξημένη ηλεκτρική υποβοήθηση που προσφέρει το plug-in υβριδικό σύστημα, οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 18 g/km και η κατανάλωση 0,8 lt/100km με πλήρως φορτισμένη τη μπαταρία.
Όταν η μπαταρία αδειάσει τελείως, οι τιμές αυτές θα επηρεαστούν οριακά, καθώς το όχημα μετατρέπεται σε αυτοφορτιζόμενο υβριδικό, προσφέροντας επιδόσεις εφάμιλλες της έκδοσης 2WD e:HEV. Όσον αφορά την φόρτιση της μπαταρίας, σε ένα Wallbox θα φθάσει από το 0 στο 100% σε μόλις 2,5 ώρες, χάρη στην ισχύ εξόδου του εσωτερικού φορτιστή που φτάνει τα 6,8 kW.
Η έκτη γενιά του Honda CR-V είναι διαθέσιμη στην χώρα μας με τιμή που ξεκινά από τα €54.400.
Nέο Honda CR-V | |
---|---|
Έκδοση | Τιμή |
Elegance 2WD | €54.400 |
Elegance 4WD | €57.900 |
Advance 4WD | €63.700 |
Advance Tech 2WD PHEV | €67.900 |