Νέο FIAT 600, ντεμπούτο και στην Ελλάδα

Νέο FIAT 600, ντεμπούτο και στην Ελλάδα

Tο FIAT 600 παρουσιάστηκε στην ελληνική αγορά, τόσο στην εξηλεκτρισμένη όσο και στην ήπια υβριδική του μορφή, σηματοδοτώντας ένα νέο, σημαντικό κεφάλαιο στα 125 χρόνια της Τορινέζικης φίρμας.

FIAT 600 Hybrid

Ύστερα από οχτώ χρόνια, η ιταλική φίρμα πραγματοποίησε νέο λανσάρισμα στην ελληνική αγορά, παρουσιάζοντας στους εκπροσώπους του Τύπου το 100% ηλεκτρικό και το ήπια υβριδικό FIAT 600, γνωστοποιώντας παράλληλα και τις τιμές του τελευταίου.

«The Italian upgrade». Αυτό ακριβώς το σλόγκαν αντικατοπτρίζει με τον καλύτερο τρόπο το ολόφρεσκο FIAT 600 την πρόταση της εταιρείας στην κατηγορία των B-SUV. Σχεδιασμένο στο Τορίνο, έρχεται για να αποτελέσει μια ολοκληρωμένη πρόταση για τους Ευρωπαίους καταναλωτές που αναζητούν ένα κόμπακτ (4,17 m, χώρος αποσκευών 385 lt) αλλά ευρύχωρο καθημερινό αυτοκίνητο, ικανό για σύντομες (ηλεκτρικό) και όχι μόνο (υβριδικό) αποδράσεις, με γνώμονα την υψηλή αποδοτικότητα.

Το υβριδικό FIAT 600 ξεκινά την εμπορική πορεία στην ελληνική αγορά από τις €23.990, τη στιγμή μου το 600e, με την κρατική επιδότηση κοστίζει €28.190

FIAT 600 Hybrid

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της FIAT, το νέο B-SUV της μάρκας σχεδιάστηκε για να προσφέρει fun, όχι μόνο στον ιδιοκτήτη και sτους επιβάτες αλλά και σε όλους όσοι το βλέπουν. Πράγματι, έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο με ευχάριστο και δυναμικό ντιζάιν που παραμένει πιστό στην κληρονομιάτης FIAT, συνδυάζοντας το καλούπι του χθες με το σήμερα, το σύγχρονο με το μοντέρνο.

Η χαριτωμένη και άκρως νεανική σχεδίαση του εξωτερικού συνεχίζεται και στο εσωτερικό, το οποίο παντρεύει τη νοσταλγική διάθεση με τη σύγχρονη αισθητική των Ιταλών. Το ψηφιακό καντράν του έχει διαγώνιο 7”, με την οθόνη αφής της μονάδας πολυμέσων Uconnect να έχει διαγώνιο 10,25”.

FIAT 600e

Σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο στοιχεία από το κλασικό 600 και το σύγχρονο 500, δημιουργώντας μια οικεία αίσθηση στους πελάτες. «Ένα εσωτερικό φτιαγμένο για dolce vita», όπως μας είπαν οι άνθρωποι της FIAT. Αυτό που επίσης μας έκανε πολύ θετική εντύπωση είναι οι άφθονοι χώροι για μικροαντικείμενα, όπως ακριβώς στο ομογάλακτο Jeep Avenger, μεγιστοποιώντας με αυτόν το τρόπο τα επίπεδα πρακτικότητας.

Αξίζει επίσης να αναφέρουμε πως το 91% των επενδύσεων στο εσωτερικό προέρχεται από ανακυκλωμένα, pet υλικά. Οποίος μπαίνει στο αυτοκίνητο είναι σαν να κάθεται σε 200 ανακυκλωμένα μπουκάλια, όπως είπαν οι άνθρωποι της FIAT. H οικολογική συνείδηση του νέου FIAT 600 ενισχύεται και από το γεγονός πως η μπαταρία του 600e έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί και να ανακυκλωθεί.

Ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά τώρα, το ήπια υβριδικό σύστημα του νέου FIAT 600, βασίζεται στον υπερτροφοδοτούμενο, 3κύλινδρo, 1.200άρη κινητήρα του Ομίλου Stellantis, που αποδίδει 100 ίππους. Μάλιστα, σε μεταγενέστερο χρόνο, προς τα τέλη του έτους αναμένεται στην ελληνική αγορά η έκδοση με τους 136 ίππους.

FIAT 600 Hybrid

Ο κινητήρας συνεργάζεται με ηλεκτρομοτέρ 29 ίππων, με την κίνηση να περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός νέου αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων. To υβριδικό κινητήριο σύνολο λειτουργεί στον θερμοδυναμικό κύκλο Miller, με το ιταλικό μοντέλο να εξοπλίζεται επίσης με καδένα χρονισμού και τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας.

Το σύστημα αποθηκεύει ενέργεια κατά το φρενάρισμα σε μία συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου 48V τεχνολογίας Li-on, χωρητικότητας 0,9 kWh. Η μεγαλύτερη ανάμεσα στα υπόλοιπα ήπια υβριδικά B-SUV όπως μας ενημέρωσαν οι άνθρωποι της ιταλικής φίρμας. Κάπως έτσι, το FIAT 600 μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά με ταχύτητες έως και τα 30 km/h, μειώνοντας ακόμα περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου.

Το ήπια υβριδικό FIAT 600 είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από €25.800 που με την προωθητική ενέργεια της FIAT (ήρθε για να μείνει και δεν θα αφορά μόνο το λανσάρισμα, όπως μας ενημέρωσαν) μειώνεται στις €23.990. Με τον εξοπλισμό να είναι ιδιαίτερα πλούσιος, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, σύστημα διατήρησης της λωρίδας κίνησης, cruise control, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, infotainment Uconnect με οθόνη αφής 10,25”, ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7” και προβολείς LED Reflector.

Υπάρχουν επίσης διαθέσιμα τα πακέτα Comfort και Style που προσθέτουν χρήσιμα στοιχεία άνεσης, ευκολίας και στιλ, ενώ το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού La Prima στις €28.700 (€30.200 χωρίς την προωθητική ενέργεια) περιλαμβάνει τα πάντα. Μεταξύ αυτών 18” ζάντες Diamond Cut, δερμάτινα καθίσματα με μασάζ στου οδηγού, προβολείς full LED με αυτόματη λειτουργία, νικελένιες λεπτομέρειες, infotainment με DAB και οθόνη 10”, θύρες USB A+C, βάση ασύρματης φόρτισης κινητού, περιμετρικούς αισθητήρες παρκαρίσματος, ενεργό cruise control με λειτουργία Stop&Go, κάμερα οπισθοπορείας 180ο και υποβοήθηση οδήγησης Επιπέδου 2.

Ακολουθεί πίνακας με τις τιμές του υβριδικού FIAT 600 στην ελληνική αγορά:

ΈκδοσηΤιμή καταλόγουΤιμή με προωθητική ενέργεια
FIAT 600 Hybrid 100 PS€25.800€23.990
FIAT 600 Hybrid 100 PS Comfort Pack€27.000€25.500
FIAT 600 Hybrid 100 PS la Prima€30.200€28.700

Ως προς το αμιγώς ηλεκτρικό 600e, κάτω από το καπό του συναντάμε έναν ηλεκτροκινητήρα, που κινεί τους εμπρός τροχούς και ανήκει στη νέα γενιά των ηλεκτροκινητήρων του Ομίλου Stellantis. Αποδίδει συνολικά 156 ίππους και 260 Nm. Όπως ανακοινώνει το εργοστάσιο, το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9”, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 km/h.

FIAT 600 Hybrid

Στο κομμάτι της μπαταρίας τώρα, οι 54 kWh (51 kWh ωφέλιμες) υπόσχεται αυτονομία 400 km (κατά WLTP) σε μεικτές συνθήκες και 600 km σε συνθήκες πόλης.

Το ηλεκτρικό κύκλωμα του νέου 600e υποστηρίζει φόρτιση ΑC έως και τα 11 kW και DC έως τα 100 kW. Σύμφωνα με τα στοιχεία της FIAT, η φόρτιση στα 3,7 kW (AC) από 0% έως και 100% ολοκληρώνεται σε 16 ώρες και 10 λεπτά, ενώ σε παροχή 11 kW σε 5 ώρες και 45 λεπτά. Σε συνεχές ρεύμα, με ισχύ 100 kW η φόρτιση της μπαταρίας από το 20-80% ολοκληρώνεται σε μόλις 27 λεπτά.

Το ολοκαίνουργιο FIAT 600e είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στις εκδόσεις Red και La Prima. H πρώτη έρχεται με στάνταρ Full LED προβολείς, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7”, infotainment με οθόνη αφής 10”, αυτόματο κλιματισμό, εσωτερικό φωτισμό με οχτώ επιλογές, σύστημα διατήρησης της λωρίδας κίνησης, αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση των σημάτων του ΚΟΚ και ασύρματο κλειδί. Πόσο κοστίζει; €28.190, περιλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης ύψους €9.000.

Όσοι αναζητούν ακόμα μεγαλύτερη πολυτέλεια μπορούν να στραφούν στην έκδοση La Prima, στον εξοπλισμό της οποίας προστίθενται ζάντες 18”, ενεργό cruise control, περιμετρικοί αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού με μασάζ, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών με hands-free λειτουργία και ασύρματο κλείδωμα με αισθητήρα εγγύτητας. Με την τιμή της εν λόγω έκδοσης να διαμορφώνεται στις €31.890,συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης.

Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στις εκθέσεις τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου, με τις παραδόσεις να είναι δρομολογημένες για τα τέλη του έτους.

FIAT 600e

Το ολοκαίνουργιο FIAT 600 φαίνεται πως είναι μόνο η αρχή για τους Ιταλούς. Μέσα στο καλοκαίρι θα κάνει πρεμιέρα στην ελληνική αγορά το FIAT Topolino, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στα οχήματα μικροκινητικότητας.

Στα τέλη του έτους θα έρθει στην Ελλάδα το Grande Panda, διαμορφώνοντας μια ολοκληρωμένη γκάμα, με μοντέλα σε όλες τις επίκαιρες κατηγορίες, με σκοπό την εδραίωση της κυριαρχίας της FIAT στο urban mobility.
 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube