Η MG επιστρέφει στην Ελλάδα από τον Όμιλο Συγγελίδη

Η MG επιστρέφει στην Ελλάδα από τον Όμιλο Συγγελίδη

Ο Όμιλος Συγγελίδη ενισχύει κι άλλο την ήδη δυναμική παρουσία του στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, επαναφέροντας στη χώρα μας μια από τις ιστορικότερες βρετανικές φίρμες, την MG.

H εμβληματική βρετανική εταιρεία MG Motor -που από το 2005 ανήκει στον κινεζικό γίγαντα SAIC Motor Corp- επιστρέφει στην Ελλάδα από τον Όμιλο Συγγελίδη. 

Ο μεγάλος ελληνικός όμιλος αναλαμβάνει την αποκλειστική εισαγωγή, διάθεση και υποστήριξη των αυτοκινήτων της MG στην ελληνική αγορά. 

Το λανσάρισμα της φίρμας στην ελληνική αγορά θα ανακοινωθεί επισήμως στις 14 Σεπτεμβρίου, σε μια ειδική για την περίσταση εκδήλωση, όπου και θα παρουσιαστούν τα πλάνα του ομίλου για τη δημιουργία και την ανάπτυξη του δικτύου, των σημείων πώλησης, συντήρησης και επισκευής της MG.

Η φίρμα της MG παραμένει άρρηκτα συνδεδεμένη με την εποχή των μικρών βρετανικών αλλά και θρυλικών ρόουντστερ

MG

Υπενθυμίζουμε ότι η MG είναι μία από τις πιο ιστορικές αυτοκινητοβιομηχανίες της Βρετανίας. Ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1920 και πέρασε από δεκάδες κύματα μέχρι να βρεθεί υπό τη σκέπη του κινεζικού κολοσσού SAIC Motor Corp. Όσον αφορά τον Όμιλο Συγγελίδη, σημειώνουμε ότι εκπροσωπεί ήδη στη χώρα μας τις μάρκες Peugeot, Citroën, DS Automobiles, Opel και Mazda.

Αν και η MG παραμένει άρρηκτα συνδεδεμένη με την εποχή των μικρών και θρυλικών βρετανικών ρόουντστερ, σήμερα η εταιρεία προσφέρει μια ευρεία γκάμα μοντέλων -από SUV έως ρόουντστερ, με υβριδικά ή αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης- που έχουν ως κοινό παρανομαστή το υψηλό value for money.

Αναμένοντας τις επίσημες ανακοινώσεις, στη χώρα μας αναμένεται να εισαχθούν αρκετά ηλεκτρικά crossover και SUV, όπως τα MG4, MG5 και MG ZS, το επαναφορτιζόμενο υβριδικό SUV MG eHS, αλλά και το εντυπωσιακό ηλεκτρικό ρόουντστερ Cyberster που παρουσιάστηκε πρόσφατα.

MG Cyberster

Ποια ήταν η MG;
Μαζί με την Triumph και την Austin Healy, η φίρμα της MG παραμένει άρρηκτα συνδεδεμένη με την εποχή των μικρών βρετανικών αλλά και θρυλικών ρόουντστερ, ολίγον αγροτικών και κάποιες φορές γεμάτων καπρίτσια. 

Τα δύο γράμματα της MG, περικυκλωμένα από το διάσημο οκτάγωνο της φίρμας, ήταν στην πραγματικότητα τα αρχικά των Morris Garages της Οξφόρδης. Υπό τη διεύθυνση του Cecil Kimber, αυτή η αντιπροσωπεία απέκτησε γρήγορα φήμη και ανέβηκε στην εκτίμηση των Βρετανών ιδιωτών αγωνιζομένων για την προσεκτική προετοιμασία των αυτοκινήτων τους.

Το 1923, ο Kimber διέβη τον κατασκευαστικό Ρουβίκωνα κατασκευάζοντας έξι ρόουντστερ με καροσερί δικής του σχεδίασης που έγιναν ανάρπαστα. Θα χρειάζονταν μόλις τέσσερα χρόνια για να φτιάξει η εταιρεία το δικό της εργοστάσιο και να λανσάρει, το 1928, το Midget, ένα μικρό καθαρόαιμο σπορ αλλά προσιτό αυτοκίνητο που ήρθε να επιβεβαιώσει την καλή φήμη της. Το 1936, η γκάμα ολοκληρώθηκε με τα TA, σχεδιασμένα πάνω στο ίδιο κόνσεπτ, αλλά πιο ευρύχωρα και κυρίως με καλύτερες επιδόσεις. 

Όπως και οι πιλότοι της Royal Air Force που καβαλούσαν το MG τους ανάμεσα σε δύο εξόδους με το αεροπλάνο, έτσι και οι Αμερικανοί στρατιώτες ανακάλυψαν εκείνη την εποχή το μικρό βρετανικό ρόουντστερ. Και μάλιστα κάποιοι το έφεραν μαζί τους πίσω στις ΗΠΑ. Δεν ήθελε και πολύ λοιπόν η αμερικανική νεολαία για να πέσει θύμα της γοητείας του βρετανικού μικρού ρόουντστερ. 

Η αλήθεια είναι ότι υπήρξε μια πρόταση για ένα ρόουντστερ με μοντέρνες γραμμές, αλλά το γκρουπ BMC, γέννημα της σύντηξης μεταξύ της Austin, της Morris και της MG, απέρριψε το πρότζεκτ. 

Χωρίς μπάτζετ, η φίρμα αποφάσισε λοιπόν να λανσάρει την έσχατη εκδοχή της σειράς «Τ». Παίρνοντας τη δομή και τα μηχανικά μέρη (4κύλινδρο μοτέρ 1.250 cc με πλαϊνές βαλβίδες του ’36), των προηγούμενων γενεών, το TF ικανοποιήθηκε με ψιλοπράγματα: Κεκλιμένη γρίλια στη μάσκα και φώτα ενσωματωμένα στα φτερά, ίσα ίσα για να αποκτήσει ένα μοντέρνο αέρα. 

MG TF

Με την καροσερί «σμιλεμένη» με το μάτι και το σφυρί (δεν χρειαζόταν δα και κάποιο γραφείο σχεδιασμού για να κάνει παπάδες), το TF παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Λονδίνου το 1953 με την υποδοχή από το κοινό να είναι αρκούντως θερμή.

Ακριβό και ξεπερασμένο στον τομέα των επιδόσεων, στο μόνο πράγμα στο οποίο μπορούσε να στηριχτεί το TF ήταν στην επίσης ξεπερασμένη γοητεία του. Εμφορούμενο ή μάλλον οι δυνητικοί ιδιοκτήτες του από ένα συγκεκριμένο life style, το TF θα γνώριζε μεταθανάτια δόξα, εξελισσόμενο στο πιο περιζήτητο μοντέλο της φίρμας μεταξύ των παθιασμένων με την MG.

Στη πιο σύγχρονη ιστορία της, η MG πέρασε μια σειρά από οικονομικές δυσκολίες στη δεκαετία του 1980 και του 1990 και τελικά εξαγοράστηκε από τo Rover Group το 1980. Με τη σειρά του Rover Group εξαγοράστηκε αργότερα από την BMW, η οποία πούλησε την MG στην κινεζική SAIC Motor το 2005.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube