Ford S-MAX και Galaxy: Μικρό φρεσκάρισμα και νέα γκάμα

Ford S-MAX και Galaxy: Μικρό φρεσκάρισμα και νέα γκάμα

Τα δύο μεγάλα MPV του Μπλε Οβάλ ανανεώθηκαν ελαφρά, με νέα μάσκα. Η γκάμα σε μοτέρ ντίζελ συρρικνώθηκε σε μία μόνο μονάδα.

Αν και η Ford μόλις εγκατέλειψε την κατηγορία των κόμπακτ MPV (η παραγωγή του C-MAX σταμάτησε), παραμένει έντονα παρούσα στην κατηγορία των μεγάλων MPV με δύο μοντέλα, το S-MAX και το Galaxy. Παρόλο που οι πωλήσεις τους συνεχίσουν να φθίνουν, φτάνοντας σε οριακό επίπεδο, ο Αμερικανός κατασκευαστής δεν τα εγκαταλείπει, προχωρώντας μάλιστα στην προγραμματισμένη επικαιροποίηση του μέσου της εμπορικής καριέρας του.

Το ρετουσάρισμα όμως περιορίζεται στο εμπρός μέρος, με μια νέα μεγαλύτερη μάσκα και νέους προφυλακτήρες. Το S-MAX εξακολουθεί να περιλαμβάνει στην γκάμα του την ψευδο-σπορ εκδοχή ST Line, με σπέσιαλ body kit.

Το restyling όμως ήταν και μια ευκαιρία να εξορθολογιστεί η γκάμα. Ο αριθμός των εκδόσεων και των κινητήρων μειώνεται, για να επικεντρωθεί στα βασικά. Τον βενζινοκινητήρα EcoBoost 1.5 τον έφαγε η μαρμάγκα, πράγμα που σημαίνει ότι οι ενδιαφερόμενοι θα βρουν μόνο ντίζελ. Αλλά και στην περίπτωση των πετρελαιοκινητήρων, ξεχνάμε τη βασική έκδοση των 120 PS, οπότε S-MΑΧ και Galaxy είναι πλέον διαθέσιμα με τον 2.0 EcoBlue σε τρεις εκδόσεις ισχύος: 150, 190 ή 240 ίπποι. Το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων είναι στάνταρ στα δύο πιο ισχυρά. 

Όσον αφορά τις εκδόσεις αν εξαιρέσουμε την ειδική έκδοση Business, υπάρχει μόνο το επίπεδο Titanium για το Galaxy. Το S-MΑΧ αφήνει στον ενδιαφερόμενο την επιλογή μεταξύ του ST Line ή του Vignale.

Ford Galaxy
Εκδόσεις
Trend/Titanium Business: Αυτόματο άναμμα φώτων, ζάντες 17”, φώτα ομίχλης, ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι καθρέφτες, τρίτη σειρά καθισμάτων, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικό χειρόφρενο, ρυθμιστής ταχύτητας, σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής 8” και σύστημα πολυμέσων Ford SYNC 3, παρκοραντάρ εμπρός πίσω, βοήθημα διατήρησης λωρίδας, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο φρενάρισμα ανάγκης, αναγνώριση σημάτων ΚΟΚ.

Για το S-ΜΑΧ
ST Line: Titanium Business* + body kit, ζάντες 18 ιντσών, αλουμινένια πενταλιέρα, ηλεκτρικά και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, σπορ ανάρτηση, δέρματος/σουέντ 

Vignale: ST Line + μεταλλικό χρώμα, δερμάτινη επένδυση, κλιματιζόμενα και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα με σύστημα μασάζ, δερμάτινη επένδυση στο ταμπλό, κάμερα οπισθοπορείας, επιτήρηση τυφλών γωνιών…

*χωρίς επιτήρηση τυφλών γωνιών, κάμερα οπισθοπορείας και ΑΕΒ

Για το Galaxy
Titanium: Trend Business* + πρόσβαση και άναμμα μοτέρ χωρίς κλειδί, υποστήριξη πολυμέσων και υπολογιστή ταξιδιού με 10άρα οθόνη, θερμαινόμενο τιμόνι, βοήθημα διατήρησης λωρίδας, βοήθημα εντοπισμού κόπωσης του οδηγού…

Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ακόμη ανακοινώσει την τιμή των ανανεωμένων μοντέλων. Αλλά για να πάρετε μια τάξη μεγέθους, μιας και τα φρέσκα αυτοκίνητα θα κινηθούν πολύ κοντά στην τιμή των υφισταμένων, το S-MAX Titanium με δίλιτρο μοτέρ ντίζελ 150 ίππων και 6άρι χειροκίνητο σασμάν ξεκινά από τις €44.700 για να φτάσει τις €59.300 στην έκδοση Vignale με το 240άρι TDCi με το αυτόματο 8άρι. 

Όσον αφορά το υφιστάμενο Galaxy, ένα δίλιτρο ντίζελ  Titanium με 150 άλογα και 6άρι χειροκίνητο σασμάν ξεκινά από τις €47.900 για να ανέβει στις €52.500 με το 190άρι μοτέρ στην ίδια έκδοση εξοπλισμού. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube