Ford Puma: Νέα έκδοση ST-Line V και νέο μοτέρ ντίζελ

Ford Puma: Νέα έκδοση ST-Line V και νέο μοτέρ ντίζελ

Η γκάμα του Ford Puma εμπλουτίζεται με τρεις νεωτερισμούς: Την premium έκδοση ST-Line V, τη νέα έκδοση με μοτέρ ντίζελ 120 PS και την προσθήκη αυτόματου σασμάν για το 1.0 EcoBoost των 125 PS.

Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 155 PS

Το Puma, το νέο μικρό SUV της Ford, ντεμπουτάρισε στις αντιπροσωπείες νωρίτερα μέσα στο χρόνο, αλλά με περιορισμένη γκάμα: Δύο βενζινοκινητήρες mild hybrid, τον 1.0 EcoBoost των 125 και 155 ίππων, με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Οι επιλογές του υποψήφιου αγοραστή κλιμακώνονται επιτέλους, με καλά νέα για τους θιασώτες του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, που γίνονται ολοένα και πιο πολυάριθμοι: Το 7άρι κιβώτιο DCT κάνει την εμφάνισή του στο Puma των 125 ίππων. Αλλά προσοχή, λάβετε υπόψη ότι αυτή η διαμόρφωση χωρίς πεντάλ συμπλέκτη χάνει τη μικρο-υβριδοποίησή της. Μια άλλη σημαντική εξέλιξη: Το Puma εισάγει στην γκάμα του το ντίζελ, με τον κινητήρα 1.5 EcoBlue 120 ίππων, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων.

Η λίστα των εκδόσεων αυξάνεται επίσης. Ενώ λοιπόν αρχικά υπήρχαν οι εκδόσεις Titanium και ST-Line X, η Ford εν τω μεταξύ προσέθεσε την ST-Line και οσονούπω θα διαθέτει επίσης τη ST-Line V, στην κορυφή της γκάμας. Μια έκδοση που παίζει το χαρτί του σπορ-σικ SUV, περιλαμβανομένου ενός ταμπλό με δερμάτινο φινίρισμα.

Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 155 PS

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 155 PS [video] 

Και ποια είναι τα κύρια στοιχεία εξοπλισμού ανάλογα με την έκδοση; 

Titanium Ζάντες ελαφρού κράματος 17" δέκα ακτίνων, ενεργό διάφραγμα μάσκας, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας με προειδοποίηση διατήρησης λωρίδας Lane-Keeping Alert, αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού, κεντρική κονσόλα με δύο φωτιζόμενες ποτηροθήκες, υποβραχιόνιο με καλυμμένο αποθηκευτικό χώρο και πρίζα 12V, ραδιόφωνο με οθόνη αφής 8" TFT, επτά ηχεία, συμβατότητα MP3 και χειριστήρια στο τιμόνι, Ford SYNC 3 με σύστημα πλοήγησης και κλήση έκτακτης ανάγκης, ασύρματη σύνδεση Bluetooth και δύο υποδοχές USB για τη σύνδεση εξωτερικών συσκευών, δυνατότητα ανοικτής συνομιλίας κινητού τηλεφώνου, GPS και modem FordPass Connect, αναλογικός πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT 4,2".

ST-Line Titanium + Ζάντες ελαφρού κράματος 17" πέντε ακτίνων με φινίρισμα LusterNickel, εμπρός προφυλακτήρας ST-Line και πίσω προφυλακτήρας με διαχύτη στο χρώμα του αμαξώματος, χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης, πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,3" TFT LCD, σπορ πεντάλ από ανοξείδωτο χάλυβα με καλύμματα απόελαστικό υλικό, δερμάτινο σπορ τιμόνι τριών ακτίνων με κόκκινη ραφή, σπορ εμπρός καθίσματα χειροκίνητα ρυθμιζόμενα με τέσσερις ρυθμίσεις και στήριξη μέσης, μπουτόν εκκίνησης/διακοπής κινητήρα...

Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 155 PS

ST-Line X ST-Line + Ζάντες ελαφρού κράματος 18", πίσω φιμέ κρύσταλλα, ημί-δερμάτινες επενδύσεις καθισμάτων, φωτοχρωματικός εσωτερικός καθρέφτης, ηχοσύστημα B&O, ψηφιακό ραδιοφωνικό δέκτη DAB, οθόνη αφής 8" TFT, δέκα ηχεία, συμβατότητα MP3 και χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, Ford SYNC 3 με σύστημα πλοήγησης και κλήση έκτακτης ανάγκης, ασύρματη σύνδεση Bluetooth και δύο υποδοχές USB για τη σύνδεση εξωτερικών συσκευών, δυνατότητα ανοικτής συνομιλίας κινητού τηλεφώνου, GPS και modem FordPass Connect.

ST-Line V* ST-Line X + εμπρός φανάρια full LED, δερμάτινο φινίρισμα ταμπλό, είσοδος χωρίς κλειδί, εμπρός βοήθημα παρκαρίσματος…

Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 155 PS

Η τιμή των νέων εκδόσεων, είτε αυτές αφορούν τον εξοπλισμό ST Line V είτε αφορούν το Puma 1.5 EcoBlue των 120 ίππων και το αυτόματο βενζινοκίνητο Puma 1.0 EcoBoost των 125 PS, αναμένεται κατά πληροφορίες να ανακοινωθούν από τη Ford Motor Hellas την επόμενη εβδομάδα.

* Πρόσθετος εξοπλισμός κατ’ εκτίμηση του DRIVE 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube