Αγοράζεις σήμερα Ferrari και την παίρνεις το 2026
Τα πράγματα στη Ferrari φαίνεται να πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο, με τους Ιταλούς να μην προλαβαίνουν να εξυπηρετήσουν την πρωτοφανή ζήτηση.
Όποιος πρόλαβε να δει Ferrari πρόλαβε θα μπορούσε να πει κάποιος. Κι αυτό γιατί το Maranello ανακοίνωσε πως η περίοδος αναμονής για κάποιον που θα παραγγείλει σήμερα το αγαπημένο του αυτοκίνητο φτάνει μέχρι το 2026.
Ο CEO της Ferrari, Benedetto Vigna παραδέχτηκε ότι τα βιβλία παραγγελιών είναι για πρώτη φορά στην ιστορία του Ομίλου τόσο γεμάτα. Η ζήτηση είναι τόσο μεγάλη, με την ιταλική φίρμα να έχει καλύψει ήδη την παραγωγή για όλο το 2025.
Μέχρι στιγμής, το 2023 εξελίσσεται σε μία αρκετά καλή χρονιά για το καλπάζον άλογο. Τον Σεπτέμβριο πουλήθηκαν 524 αυτοκίνητα, για να φτάσουμε έτσι στα 10.418 αυτοκίνητα. Το νούμερο αυτό αντιπροσωπεύει μία συνολική αύξηση 5,3% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι (μιλάμε για τους εννέα μήνες του 2023).
Για πρώτη φορά στην ιστορία της Ferrari, τα υβριδικά μοντέλα της ξεπέρασαν σε συνολικές πωλήσεις τα θερμικά
Το επίτευγμα δεν είναι μικρό, αν αναλογιστούμε πως ένα σημαντικό για την Ferrari μοντέλο, η Purosangue (θα φτάνει το 20% της ετήσιας παραγωγής) δεν έχει φτάσει ακόμα στο πικ της παραγωγικής της ικανότητας, μιας και ξεκίνησε πρόσφατα την εμπορική της πορεία.
Επιπροσθέτως, το τελευταίο τρίμηνο επεφύλασσε άλλη μία ενδιαφέρουσα είδηση για την Ferrari. Για πρώτη φορά χρονικά, τα υβριδικά μοντέλα της Ferrari ξεπέρασαν τα θερμικά. Στο διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, το 51,3% των μοντέλων των Ιταλών (3.459 αυτοκίνητα) που έφτασαν στους ιδιοκτήτες τους έφεραν εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης. Κι όλα αυτά τη στιγμή που η Ferrari από τα έντεκα υβριδικά αυτοκίνητα που σκοπεύει να λανσάρει μελλοντικά έχει βγάλει στην κυκλοφορία τα τέσσερα.
Από τη συζήτηση δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και η ηλεκτροκίνηση. Ο Benedetto Vigna αποκάλυψε πως η εξέλιξη της πρώτης αμιγώς ηλεκτροκίνητης Ferrari βρίσκεται σε καλό δρόμο, θέτοντας ως στόχο να κυκλοφορήσει προς τα τέλη του 2025.
Μέχρι το 2030, οι άνθρωποι του Maranello θεωρούν πως το 40% των ετήσιων πωλήσεων τους θα αφορά υβριδικά σύνολα, το 40% ηλεκτρικά και το υπόλοιπο 20% μοντέλα με θερμικούς κινητήρες.
Κατά τα λεγόμενά τους πάντως, οι θερμικές Ferrari δεν φαίνεται πως έχουν ολοκληρώσει, ούτε θα ολοκληρώσουν άμεσα τον κύκλο τους. Για την περαιτέρω συνέχισή τους ποντάρουν στα συνθετικά καύσιμα.