460 χιλιάρικα η βασική Ferrari F12tdf, αλλά ξεπούλησε
Απ’ ό,τι φαίνεται η Ferrari δεν είχε προβλήματα να πουλήσει τα 799 κομμάτια της, η οποία αυτή τη στιγμή χαρακτηρίζεται «περατωθείσης παραγωγής».
Η… Turbo Diesel Ferrari, όπως την αποκαλούν αστειευόμενοι κάποιοι, η σκληροπυρηνική F12tdf, δεν είναι πλέον διαθέσιμη, καθώς η εταιρεία του cavallino rampante κατάφερε να πουλήσει και τα 799 αυτοκίνητα της παραγωγής, με τιμή εκκίνησης τις €310.184 προ φόρων.
Οι συνάδελφοί μας από το ολλανδικό Autovisie έκαναν το λογαριασμό που για την Ολλανδία προκύπτει ότι ξεκινά από €465.974, χωρίς την επιλογή κανενός έξτρα. H F12tdf φαίνεται ότι έγινε ανάρπαστη, καθώς δεν έχουν περάσει ούτε δύο μήνες από το επίσημο λανσάρισμά της. Η τιμή της αναμένεται να πάρει την ανιούσα τα προσεχή χρόνια, καθώς θα καταγραφεί στην Ιστορία ως μια από τις τελευταίες Ferrari με ατμοσφαιρικό κινητήρα.
Προς υπενθύμισή σας, κάτω από το καπό της βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός V12 6,3 lt. της F12 Berlinetta, βελτιωμένος έτσι ώστε να αποδίδει 780 PS στις 8.500 rpm και 71,9 kgm στις 6.250 rpm. To κιβώτιο διπλού συμπλέκτη F1 DCT που στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς έχει 6% κοντύτερες σχέσεις και είναι γρηγορότερο, κατά 30% στα ανεβάσματα και 40% στα κατεβάσματα. Ταυτόχρονα, αυστηρή δίαιτα σχεδόν σε κάθε τμήμα του αυτοκινήτου έχει μειώσει το βάρος κατά 110 kg. Έτσι το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,9’’, ενώ τα 200 km/h τα φτάνει σε 7,9’’. Τα φρένα προέρχονται κατευθείαν από τη LaFerrari, και σύμφωνα με την ιταλική φίρμα η F12tdf ακινητοποιείται από τα 100 km/h σε 30,5 m.
Οι καταιγιστικές επιδόσεις της έχουν να κάνουν φυσικά και με την αεροδυναμική: Επίπεδο πάτωμα και ενεργός αεροδυναμικός διαχύτης πίσω, μεγαλύτερη και ψηλότερη πίσω πτέρυγα, ενώ ούτε ένα πάνελ του αμαξώματος δεν έχει μεταφερθεί αυτούσιο από την F12 Berlinetta, αφού όλα έχουν επιπλέον αεραγωγούς. Έτσι η F12tdf πετυχαίνει downforce 230 kg στα 200 km/h, από τα 123 της Berlinetta.
[Πηγή για την τιμή της F12tdf telegraaf.nl/autovisie]