Honda CR-V e:ΗEV Sport Line: Όταν η υψηλή τεχνολογία συναντά τη σπορ φινέτσα

Honda CR-V e:ΗEV Sport Line: Όταν η υψηλή τεχνολογία συναντά τη σπορ φινέτσα

Η Honda διευρύνει τη γκάμα του υβριδικού CR-V e:HEV προσθέτοντας σε αυτή, την πινελιά που της έλειπε. Την έκδοση Sport Line.

Υπάρχουν κάποια μοντέλα στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα που δε χρειάζονται συστάσεις. Το CR-V της Honda είναι αναμφίβολα ένα από αυτά. Το ιαπωνικό όχημα ελευθέρου χρόνου έχει καταφέρει από το 1995 έως και σήμερα να βάλει φαρδιά πλατιά την υπογραφή του στην κλάση των SUV. Και έχει αποτυπωθεί στη συνείδηση του κοινού ως ένα από τα κορυφαία του είδους. Κι αυτό το τελευταίο, η καθολική αναγνώριση από τον κόσμο δηλαδή, είναι ίσως το μεγαλύτερο παράσημο που μπορεί να φέρει ένα αυτοκίνητο στην τροπαιοθήκη του.

Η πινελιά που έλειπε
Η νέα έκδοση Sport Line που εμπλούτισε τη γκάμα της 5ης γενιάς CR-V e:HEV, προσφέρει την απαιτούμενη σπορ φινέτσα στο όχημα, τονίζοντας το δραστήριο lifestyle των κατόχων του ιαπωνικού μοντέλου. Η Sport Line έκδοση έχει στόχο να προσδώσει ένα πιο σοφιστικέ και σπορ στιλ στις μοντέρνες γραμμές του αμαξώματος του CR-V δίχως φυσικά να στερεί από αυτό τα αδιαμφισβήτητα οφέλη της πρακτικότητας και της ευρυχωρίας που το χαρακτηρίζουν. Οι εύστοχες στιλιστικές πινελιές, συνθέτουν το κατάλληλο περιβάλλον ώστε το αυτοκίνητο να τραβάει τα βλέμματα αποπνέοντας μια αίσθηση πολυτέλειας και δυναμισμού. 

Εξωτερικά, θα ξεχωρίσει κανείς την έκδοση Sport Line πρωτίστως από τους δύο σπέσιαλ χρωματισμούς. Διατίθεται σε Crystal Black ή Platinum White αποχρώσεις, ενσωματώνοντας σκουρόχρωμα στιλιστικά στοιχεία που επιτείνουν τη γοητεία του CR-V e:HEV. 

honda

Ανάμεσα στα κομψά μαύρα στοιχεία είναι το ένθετο των προβολέων, οι εξωτερικοί καθρέπτες και τα πλαίσια των παραθύρων, ενώ μαύρο φινίρισμα χρησιμοποιείται επίσης στις ζάντες αλουμινίου και τα μπουλόνια. Επίσης, η Sport Line έκδοση διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου χάρη και στα στα φυμέ κρύσταλλα.

Περνώντας στην καμπίνα, τα ποιοτικά υλικά δένουν αρμονικά με τη σωστή εργονομία, ενώ οι πλούσιοι χώροι (αποθηκευτικός όγκος 497 lt) παραμένουν σήμα κατατεθέν και της 5ης γενιάς CR-V. Πλέον όμως, στην έκδοση Sport Line, το σκούρο ξύλο αντικαθιστά την ασημί επένδυση στην κονσόλα, στα πάνελ των θυρών και πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού, με το piano black φινίρισμα να προσθέτει την τελική πινελια διαφοροποίησης στο πλαισιο του πίνακα οργάνων, του συστήματος infotainment (έγχρωμη οθόνη αφής 7’’ με σύστημα πολυμέσων Honda Connect) και στη στεφάνη των αεραγωγών. Το τιμόνι, ο επιλογέας ταχυτήτων και οι χειρολαβές των θυρών φέρουν επίσης piano black φινίρισμα, με τη μαύρη επένδυση οροφής, την επένδυση στις κολόνες και στα δερμάτινα καθίσματα να ολοκληρώνουν την εμπειρία Sport Line.

honda

Σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό για την άνεση και την ψηφιακή διασύνδεση των επιβατών, το νέο Honda CR-V προσφέρει ότι πιο σύγχρονο μπορεί να συναντήσει κανείς αυτή την στιγμή στην κατηγορία. Παράλληλα, μέσω του Honda SENSING, της προηγμένης δηλαδή σουίτας τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού (στάνταρντ από το βασικό εξοπλισμό του CR-V) δημιουργείται ένα άνετο, φιλικό και ασφαλές περιβάλλον για τον οδηγό και τους επιβάτες αυτοκινήτου.

Honda Hybrid Performance
Κι αν η εντυπωσιακή εικόνα μαρτυρά τη μισή αλήθεια, η άλλη μισή και σαφώς πιο πικάντικη κρύβεται στα ενδότερα του CR-V. Έκει όπου συναντά κανείς το σύστημα Honda Hybrid Performance, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο CR-V το 2019 και βασίζεται στην ευφυή τεχνολογία Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD). Δυο ηλεκτροκινητήρες, ένας βενζινοκινητήρας που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, μια μπαταρία ιόντων λιθίου, ένα πρωτοποριακό κιβώτιο μονής σχέσης και τρία ευφυή προγράμματα οδήγησης, συνεργάζονται ιδανικά μεταξύ τους προσφέροντας κορυφαία επίπεδα αθόρυβης και αποδοτικής λειτουργίας.

honda

Ο 2,0 lt βενζινοκινητήρας i-VTEC, αποδίδει 107 kW (145 PS) στις 6.200 rpm, ενώ ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας 135 kW (184 PS) με ροπή 315 Nm. Το αποδοτικό υβριδικό σύστημα πετυχαίνει εκπομπές CO2 από 151g/km (WLTP μικτός κύκλος) και κατανάλωση καυσίμου 6,6 lt/100km (WLTP μικτός κύκλος) στα προσθιοκίνητα μοντέλα, και εκπομπές CO2 από 161g/km (WLTP μικτός κύκλος) και κατανάλωση καυσίμου 7,1 lt/100km (WLTP μικτός κύκλος) στις AWD εκδόσεις. Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα - βενζινοκινητήρα προσφέρει στο CR-V e:HEV επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 km/h σε 8,6’’ στην FWD εκδοχή, και 8,9’’ στην έκδοση AWD, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 180 km/h.

Σε ότι αφορά την τετρακίνηση «Real Time AWD with Intelligent Control System™’» βασίζεται στην κίνηση του πίσω άξονα από το ίδιο ηλεκτρομοτέρ που κινεί και τους εμπρός. Χρησιμοποιεί έναν πολύδισκο συμπλέκτη που συνδέει έναν άξονα κίνησης στο πίσω διαφορικό μέσω μιας υδραυλικής αντλίας που λειτουργεί γρήγορα όσο σε κανένα άλλο CR-V μέχρι σήμερα και σε συνδυασμό με την απόσταση των 19,2 cm από το έδαφος (18,2 cm στο 2WD) το ιαπωνικό μοντέλο υπόσχεται να σας μεταφέρει με ασφάλεια ακόμα και πέρα από τα στενά όρια της ασφάλτου...

Το νέο Honda CR-V e:HEV έχει ως τιμή εκκίνησης τα €37.700. Η έκδοση Sport Line, στη δικίνητη version του μοντέλου κοστίζει €43.700, ενώ η αντίστοιχη AWD τιμάται στα €46.800.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube