Test drive: Lexus LBX, πολυτέλεια «τσέπης»

Test drive: Lexus LBX, πολυτέλεια «τσέπης»

Μπορούν οι βασικές αξίες της premium ιαπωνικής φίρμας να ενσωματωθούν σε ένα μικρό crossover, όπως το Lexus LBX; Δοκιμάζουμε το (ιστορικά) μικρότερο μοντέλο της για να διαπιστώσουμε αν αληθεύει αυτό που λένε για τα ακριβά αρώματα…

Test drive: Lexus LBX, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Lexus Breakthrough Crossover. Αυτό σημαίνουν τα αρχικά LBX. Με την έμφαση στο «breakthrough». Αλλά ποιο είναι αυτό το «αποφασιστικό βήμα» που κάνει ο πολυτελής βραχίονας της Toyota με το νέο του, μικρό μοντέλο Lexus LBX; 

Το βήμα αυτό είναι ουσιαστικά το πρώτο που κάνει η πρεστιζάτη ιαπωνική φίρμα για την καθιέρωσή της στην ευρωπαϊκή αγορά. Διότι, στις τρεισήμιση δεκαετίες της ιστορίας της, έχει κατακτήσει (θριαμβευτικά) την Αμερική, έχει πετύχει στην Άπω Ανατολή, αλλά στη Γηραιά Ήπειρο παρέμενε έως τώρα ένα αουτσάιντερ.

Στην πραγματικότητα, το Lexus LBX είναι πιο κόμπακτ από το αναμενόμενο, αλλά και οπτικά πιο δυναμικό από τους αντιπάλους του

Test drive: Lexus LBX, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Πηγαίνοντας κόντρα στην τάση, το μικρό Lexus LBX λαναρίστηκε στην Ευρώπη με premium φιλοδοξίες. Μια σχοινοβασία, καθώς για ένα B-SUV με ακατάλυτες οι βασικές αξίες της Lexus χρειάζεται μεγάλη μαστοριά.

Το μικρό της δαχτυλάκι, είναι η αλήθεια, το είχε βουτήξει η Lexus δοκιμαστικά στην ευρωπαϊκή αγορά πριν από μια 15ετία, με το CT 200h. Όμως επρόκειτο για μια ανόρεχτη κίνηση, καθώς το μοντέλο εκείνο δεν ήταν κάτι παραπάνω από ένα γραβατωμένο υβριδικό Toyota Auris.

Η κατάκτηση της Ευρώπης απαιτούσε μια πιο σοβαρή προσπάθεια: Ένα πραγματικό Lexus, με τον χαρακτήρα, το στιλ, την ποιότητα και την πολυτέλεια που περιμένει κάποιος από ένα προϊόν της ιαπωνικής φίρμας.

Φυσικά, την σήμερον ημέραν, το μοντέλο αυτό έπρεπε αναγκαστικά να είναι crossover/SUV – και δη μικρό και σχετικά προσιτό. Έτσι ώστε να κάνει κάποια σημαντικά νούμερα πωλήσεων, αποτελώντας ταυτόχρονα και την πύλη εισόδου στην γκάμα της Lexus. Τα θέμα είναι το εξής: Πώς θα μπορούσε η Lexus να στριμώξει τις βασικές αρχές της σε ένα μικρό «B-SUV»; Διότι πολλοί ήταν αυτοί στην αυτοκινητική ιστορία οι οποίοι προσπάθησαν να φτιάξουν ένα premium μικρό μοντέλο που να μπορεί να τιμολογηθεί ανάλογα. Λίγοι όμως το κατάφεραν…

Test drive: Lexus LBX, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Το μικρότερο μοντέλο στην ιστορία της Lexus, ειδικά σχεδιασμένο για την ευρωπαϊκή αγορά.

Η ΜΙΝΙ είναι μία που το πέτυχε. Ίσως και η Audi με το Α1 -της πρώτης γενιάς τουλάχιστον. Θέλετε να συμπεριλάβουμε και την DS Automobiles με το DS 3; Έστω. Από την άλλη όμως υπάρχουν και περιπτώσεις όπως εκείνη της Opel με το Adam… Η σύγχρονη Toyota/Lexus πάντως, με τον Akio Toyoda στο τιμόνι, δεν κωλώνει. Είχε και μια πολύ καλή βάση για να ξεκινήσει: Την πλατφόρμα TNGA-B, του Yaris Cross -ενός μοντέλου που την εμπορική επιτυχία δεν θα σας την πω εγώ, απλώς ρίξτε μια ματιά γύρω σας… 

Μη βιαστείτε να μιλήσετε για «Yaris Cross με σμόκιν». Θα είναι άδικο για τους σχεδιαστές και μηχανικούς της Lexus που πραγματικά κατέβαλαν μεγάλη προσπάθεια διαφοροποίησης. Το Lexus LBX μπορεί να είναι μόνο έναν πόντο μακρύτερο από το Yaris Cross, είναι όμως έξι εκατοστά πιο φαρδύ, με ανάλογα μετατρόχια, και πέντε πόντους χαμηλότερο. Διαφορές που του δίνουν άλλες, πιο σπορ αναλογίες. Επιπλέον, έχει τη βάση του παρμπρίζ πιο πίσω (για πιο μακρύ καπό) και δύο πόντους μακρύτερο μεταξόνιο.

Test drive: Lexus LBX, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Τίποτε δεν δείχνει στο μάτι ότι είναι βασισμένο στο Toyota Yaris Cross –και κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, όχι στη Γαλλία. Το χαμηλό καπό δίνει καλή ορατότητα προς τα εμπρός. Φαρδιά, «μυώδη» πίσω φτερά. Χαρακτηριστική πίσω φωτεινή υπογραφή, μεγάλο σπόιλερ οροφής.

Κανένα απολύτως τμήμα του αμαξώματος του Lexus LBX δεν είναι ίδιο με του Yaris Cross. Αλλά και σχεδιαστικά δεν μοιάζει με τα μεγαλύτερα crossover αδέλφια του, τα UX, NX και RX. Δεν έχει ούτε την τονισμένη μάσκα σε σχήμα αδραχτιού ούτε τις έντονες ακμές ούτε τους γωνιώδεις θόλους τροχών. Οι γραμμές είναι εδώ πιο μαλακές, σύμφωνα με τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία «New Chapter» της εταιρείας, και το συνολικό αποτέλεσμα κομψότερο. 

Και το πιο σημαντικό; Το LBX δείχνει premium -ιδίως στα ξεχωριστά μεταλλικά χρώματα Sonic Ruby και Sonic Copper. Μόνο που ο αεροδυναμικός συντελεστής Cd 0,34 δεν είναι σπουδαίος, ειδικά με την προοπτική ύπαρξης μελλοντικών ηλεκτρικών εκδόσεων του LBX.

Μη νομίζετε ότι η Lexus διαφοροποίησε το LBX από το Yaris Cross μόνο στην εμφάνιση. Έβαλε το χεράκι της και στο υβριδικό σύστημα κίνησης με σκοπό να το κάνει «πιο Lexus», δηλαδή πιο εξευγενισμένο και πιο δυναμικό. Ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,5 λίτρου απέκτησε αντικραδασμικό άξονα για ομαλότερη λειτουργία. 

Test drive: Lexus LBX, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Παράλληλα, η μικρή μπαταρία Li-ion των 0,76 kWh έδωσε τη θέση της σε μια μεγαλύτερη, ωφέλιμης χωρητικότητας 1,0 kWh, διπολική, υδριδίου μετάλλου. Η νέα αυτή μπαταρία φορτίζει και ξεφορτίζει πιο γρήγορα, επιτρέποντας στον (κύριο) ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ. Έτσι, η μέγιστη συνδυαστική ισχύς του αυτοφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος φτάνει εδώ τους 136 ίππους, έναντι 116 ίππων στο βασικό Yaris Cross.

Πέρα απ’ αυτά, η Lexus πρόσθεσε ηχομόνωση στη σκεπή, στο δάπεδο και στις πόρτες, αντικραδασμικό σύστημα στην κολόνα του τιμονιού, με τις πλουσιότερες εκδόσεις του LBX να έχουν επιπλέον ηχομονωτικά κρύσταλλα και σύστημα ενεργού εξουδετέρωσης των θορύβων (Active Noise Cancellation).

To μικρό Lexus έχει το ντιζάιν, έχει το εξωτερικό φινίρισμα που περιμένεις, αλλά για να είναι premium, ένα αυτοκίνητο πρέπει να έχει και το ανάλογο εσωτερικό. Και το LBX το έχει, με το παραπάνω. Τουλάχιστον στις πλούσιες εκδόσεις, το εσωτερικό του είναι το καλύτερο της κατηγορίας. Και αντάξιο ενός Lexus.

Test drive: Lexus LBX, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Πλούσιο και πολυτελές εσωτερικό, από ποιοτικά υλικά (εκεί που αγγίζει το βλέμμα ή το χέρι), με την μικρή για τα σημερινά δεδομένα οθόνη των 9,8” αρμονικά ενσωματωμένη και αρκετούς φυσικούς διακόπτες. Το LBX υιοθέτησε επίσης το μικρό λεβιέ ταχυτήτων της Lexus με το κλασικό σχήμα επιλογής.

Πρώτα απ’ όλα, οι Ιάπωνες δεν έχουν υποταχθεί στη μόδα του σούπερ μίνιμαλ, που λανσάρισε η Tesla και ακολουθούν η Range Rover και η Volvo. Επιπλέον, εδώ δεν κυριαρχεί οπτικά η οθόνη του infotainment, αλλά είναι αρμονικά ενσωματωμένη στο ταμπλό. Ωραία ενσωματωμένοι είναι και οι αεραγωγοί, με τα υλικά, σε ό,τι αγγίζεις με το χέρι ή το βλέμμα, να είναι ποιοτικά και καλόγουστα. 

Ειδική μνεία αξίζει το τεχνητό δέρμα/σουέντ της έκδοσης Cool, με τις εξωτερικές ραφές που κάνουν όμορφη αντίθεση. Υπάρχουν και οικονομικά, σκληρά πλαστικά, στα κάτω μέρη της κονσόλας και στις θήκες στις πόρτες, αλλά δεν χτυπούν στο μάτι – κι εν τέλει ποιο αυτοκίνητο δεν έχει; Πλαστικά είναι και τα χερούλια, που ανοίγουν όμως ηλεκτρονικά, πιέζοντας όχι τραβώντας.

Test drive: Lexus LBX, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Όμορφα και αναπαυτικά καθίσματα, από τεχνητό δέρμα ή σουέντ στις πλουσιότερες εκδόσεις. Εκτιμήσαμε δεόντως τη θέρμανση σε καθίσματα και τιμόνι, τις κρύες μέρες του Φλεβάρη 

Ευτυχώς για την εργονομία, υπάρχουν κάμποσοι φυσικοί διακόπτες και δεν χρειάζεται να σκρολάρεις μενού στην οθόνη για βασικές λειτουργίες. Το ίδιο το infotainment των 9,8” μπορεί να μην εντυπωσιάζει, αλλά αποδεικνύεται χρηστικό, με άμεση απόκριση και απλά μενού. 

Πολύ καλός ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3”, περιεκτικός και διαμορφώσιμος, αν και τα πλήκτρα αφής στο τιμόνι για τους σχετικούς χειρισμούς -τα οποία συνδέονται και με την HUD προβολή στο παρμπρίζ- απαιτούν μια περίοδο προσαρμογής (και λίγη υπομονή).

Test drive: Lexus LBX, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Το όμορφο και πολυτελές εσωτερικό σε κάνει να ξεχνάς ότι το Lexus LBX είναι μικρό αυτοκίνητο. Το θυμάσαι όμως όταν πας να καθίσεις πίσω. Οι πόρτες είναι μικρές, η πρόσβαση δύσκολη και ο χώρος για τα γόνατα από περιορισμένος έως σχεδόν ανύπαρκτος, αν ο οδηγός είναι ψηλός. 

Σε αντίθεση με το εμπρός μέρος της καμπίνας, το πίσω είναι και λιγάκι κλειστοφοβικό, ενώ δεν έχει και αεραγωγούς κλιματισμού, μια ασυγχώρητη έλλειψη. Γενικά περιορισμένοι, σε αριθμό και όγκο, είναι και οι χώροι για μικροπράγματα. 

Test drive: Lexus LBX, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Μικρές πίσω πόρτες, περιορισμένος χώρος για τα γόνατα, ελαφρώς κλειστοφοβική ατμόσφαιρα και έλλειψη αεραγωγών κλιματισμού για τους πίσω επιβάτες. Αρκετά μεγάλο το πορτμπαγκάζ των 402 λίτρων, αλλά όχι τόσο εύκολο στη φόρτωση –κι όταν διπλώσεις τις πλάτες των πίσω καθισμάτων, το δάπεδο δεν είναι επίπεδο.

Test drive: Lexus LBX, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Αντίθετα, το πορτμπαγκάζ των 402 λίτρων είναι αρκετά μεγάλο για την κατηγορία. Με το ψηλό κατώφλι του, πάντως, δεν είναι το πιο εύκολο στη φόρτωση. Kι αν διπλώσεις την (ασύμμετρα διαιρούμενη) πλάτη του πίσω καθίσματος, ο χώρος που ελευθερώνεται δεν είναι επίπεδος.

Γνωστό μας εδώ και σχεδόν τρεις δεκαετίες ως Hybrid Synergy Drive, το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα της Toyota/Lexus, με τον βενζινοκινητήρα, τα δύο ηλεκτρομοτέρ και το επικυκλικό κιβώτιο, όλα σε μόνιμη εμπλοκή, είναι ένα ιδιαίτερα ευφυές και κομψό μηχανολογικό δημιούργημα. Ειδικά σε αυτή, την τελευταία του γενιά, είναι επίσης πολύ εύκολο, πολιτισμένο και χαλαρωτικό στη χρήση. Θερμικός και ηλεκτρικοί κινητήρες εναλλάσσονται εντελώς ανεπαίσθητα. Βελούδινα, χωρίς απολύτως κανένα τίναγμα ή κραδασμό, κάτι που δεν μπορείς να πεις ακόμα και για τα καλύτερα κιβώτια διπλού συμπλέκτη. 

Test drive: Lexus LBX, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Ο θερμικός κινητήρας έχει αποκτήσει αντικραδασμικό άξονα και ο (κύριος) ηλεκτροκινητήρας αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ χάρη στη νέα μπαταρία.

Αν μάθεις να είσαι συγκρατημένος με το γκάζι, εκπλήσσεσαι με το πόσα ηλεκτροκίνητα, αθόρυβα χιλιόμετρα κάνεις μέσα στην πόλη. Η μπαταρία κίνησης του LBX μπορεί να είναι μικρή, όμως ανακτά γρήγορα ενέργεια, κάθε φορά που επιβραδύνεις, και δύσκολα αδειάζει. 

Με δυο λόγια, θα λέγαμε πως το υβριδικό σύστημα του LBX είναι ιδανικό για μέσα και γύρω από την πόλη. Κι αν χρειαστείς δύναμη να επιταχύνεις, είναι άμεσα διαθέσιμη κάτω από το δεξί σου πόδι. Οι 136 ίπποι για 1.280 κιλά βάρους δίνουν 0-100 km/h σε 9,2” και οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις είναι ακόμα πιο γρήγορες. 

Υπάρχει βέβαια και η άλλη όψη του νομίσματος, τυπική στα λεγόμενα strong hybrids. Όταν πατάς βαθιά το γκάζι για ώρα, όπως π.χ. σε παρατεταμένες ανηφόρες, ο κινητήρας ανεβάζει στροφές με θόρυβο, σαν να «πατινάρει». Όσοι οδηγείτε σκούτερ, θα ξέρετε την αίσθηση.

Στο LBX πάντως ο θόρυβος είναι λιγότερος απ’ ό,τι στο Yaris, αλλά και στο Toyota CH-R. Και με το χρόνο μαθαίνεις να αποφεύγεις, όσο γίνεται, τις παρατεταμένες επιταχύνσεις και τις υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο, έτσι ώστε να ελαχιστοποιείς το θόρυβο.

Test drive: Lexus LBX, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Μόνος του, ο ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος με τα 91 άλογα δεν θα κατάφερνε και σπουδαία πράγματα. Κάτι που κάνει όμως με την ηλεκτρική βοήθεια του Hybrid Synergy Drive. Κι αφού πρακτικά είναι αδύνατον να αδειάσεις την μπαταρία, δεν θα βρεθεί ποτέ ξεκρέμαστος.

 Το μικρό Lexus μπορεί να πιάνει τα 170 km/h, όμως οι υψηλές ταχύτητες δεν είναι το φόρτε του, όπως δεν είναι για κανένα υβριδικό. Καλύτερα να τα οδηγείς με νοοτροπία «ηλεκτρικού»: συγκρατημένα, με τα όρια, για να αναδεικνύουν τα προτερήματά τους σε πολιτισμένη λειτουργία και οικονομία. Στην εθνική, το LBX καταναλώνει 6-6,5 lt/100 km, αλλά –όπως είπαμε– εκεί που αποδίδει πραγματικά είναι στις αστικές και περιαστικές διαδρομές, όπου η κατανάλωση μπορεί σχετικά εύκολα να πέσει και κάτω από τα 4,5 lt. Η μέση κατανάλωση στα χέρια μας ήταν 5,5 lt/100km, μια εντυπωσιακά χαμηλή τιμή. 

Την οικονομία του LBX την περιμένεις. Θα περίμενες, ως Lexus, να έχει επίσης την έμφαση στην άνεση. Κι εδώ θα έπεφτες έξω. Η ανάρτησή του είναι απρόσμενα σφιχτή. Στην αρχή εκπλήσσεσαι, αλλά σταδιακά εκτιμάς αυτό το «σπορ» στήσιμο, με τη δραστική αλλά όχι απότομη απόσβεση, που συνεργάζεται με το στιβαρό αμάξωμα για να αναδείξει μια διαφορετική πλευρά της άνεσης. 

Αναμενόμενα, η σφιχτή ανάρτηση του μικρού Lexus ευνοεί τη συμπεριφορά του στον δρόμο. Το εμπρός σύστημα ακούει άμεσα στο τιμόνι, αντιστέκεται σθεναρά στην υποστροφή και το αυτοκίνητο στρίβει με ακρίβεια, χωρίς να γέρνει έντονα, παρά τα 17 cm που απέχει από το έδαφος.
Βέβαια, λόγω του υβριδικού συστήματος με την αυτόματη μετάδοση συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, ένας οδηγός με σπορ διαθέσεις δεν έχει την επικοινωνία και τον έλεγχο που θα ήθελε για να οδηγήσει πραγματικά γρήγορα σε δρόμο με στροφές. 

Η σφιχτή ανάρτηση δίνει άμεση απόκριση στο τιμόνι, καλή πρόσφυση του εμπρός άξονα και περιορισμένη κλίση του αμαξώματος στις στροφές.

Ακόμα και στις εκδόσεις με πρόγραμμα «S» και δυνατότητα επιλογής έξι προκαθορισμένων «σχέσεων», τα «αυτιά» (paddles) στο τιμόνι ουσιαστικά δεν βοηθούν παρά για να ρυθμίζεις την ισχύ ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Πάντως, αυτό που μετράει πραγματικά σε ένα αυτοκίνητο σαν το Lexus LBX, είναι η σταθερότητά του στις υψηλές ταχύτητες, όπως και στο φρενάρισμα. Εκεί όπου το βοηθάει και το σύστημα Vehicle Braking Posture Control που κατανέμει τη δύναμη πέδησης εμπρός πίσω, έτσι ώστε να μη βουτάει έντονα το αυτοκίνητο όταν φρενάρεις δυνατά.

Μιλώντας για συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, το LBX έχει μια ολόκληρη «σουίτα» Lexus Safety + από τέτοια συστήματα. Τα περισσότερα δίνουν σιγουριά, όμως άλλα ενίοτε ενοχλούν ή και σε τρομάζουν, όπως το υπερευαίσθητο σύστημα αποφυγής σύγκρουσης που… φαντάζεται κίνδυνο και σε φρενάρει απότομα, με την επιγραφή «ΦΡΕΝΟ!» να ανάβει στο ταμπλό. 

Ευφάνταστο εμφανίζεται κάποιες φορές και το Σύστημα Ασφαλούς Εξόδου, που δεν σε αφήνει να ανοίξεις για να βγεις, αν και δεν περνά πεζός ή ποδηλάτης. Όσο για την υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αν δεν νυστάζεις, μπορείς εύκολα να την απενεργοποιήσεις με πλήκτρο στην κονσόλα.

Ο αριθμός αυτών των ADAS ποικίλλει από έξι έως 13, ανάλογα με την έκδοση του Lexus LBX. Και υπάρχουν πέντε διαφορετικές εκδόσεις που η Lexus ονομάζει «ατμόσφαιρες», καθώς πέρα από τον εξοπλισμό διαφέρουν και στον διάκοσμο.

Test drive: Lexus LBX, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Μπορεί λοιπόν κάποιος -με το σχετικό τίμημα- να επιλέξει το LBX με το «ύφος» που του ταιριάζει. Πάντως, ακόμα και η βασική έκδοση των €31.300 είναι πλήρως εξοπλισμένη για να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες που έχεις για ένα μικρό premium crossover. Αν βέβαια επιλέξεις την κορυφαία «ατμόσφαιρα» Cool, προσθέσεις το σύστημα τετρακίνησης, με το μικρό πίσω ηλεκτρομοτέρ και την ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (+€5.600), και το πακέτο LBX Tech των οκτώ έξτρα αξεσουάρ (+€1.300), η τελική τιμή σκαρφαλώνει στις €46.450. 

Μη βιαστείτε να πείτε ότι, με αυτά τα λεφτά, μπορείς να πάρεις ένα δικίνητο, 2,5λιτρο, υβριδικό Toyota RAV4 Black Edition. Θα είστε εκτός θέματος, διότι δεν μπορεί να γίνει σύγκριση. Το Lexus LBX μπορεί να μην έχει τους χώρους, όμως το μικρό του μέγεθος είναι που του δίνει την ευελιξία στην πόλη, την οικονομία καυσίμου και το μικρό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Κι όλα αυτά, σε ένα πακέτο με την ποιότητα, την πολυτέλεια, την ασφάλεια και τις ανέσεις που περιμένει κάποιος από ένα Lexus. Τελικά, τα βασικά αυτά συστατικά του premium ιαπωνικού «αρώματος» μπόρεσαν να χωρέσουν σε ένα μικρό «μπουκάλι».

Lexus LBX

Τι λέει το DRIVETo LBX κρύβει καλά ότι είναι ένα Toyota Yaris Cross που έχει πάρει σεμινάρια δυναμικής συμπεριφοράς, προσθέτοντας μπόλικο λούστρο μέσα κι έξω. Αυτή όμως η εξ αίματος συγγένεια είναι που θα μπορούσε να σαγηνεύσει περισσότερους πελάτες, μια και η ουσία του δεν είναι άδηλη και το Yaris Cross, best-seller.
Τιμή  Από €31.300
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤεχνολογίαHEV, κινητήρας βενζίνης, 1.490 cc, i4, 16v, 2 EEK, άμεσος ψεκασμός, 91 PS/5.500 rpm, 120 Nm/3.600-4800 rpm, σύγχρονο ηλεκτρικό μοτέρ μόνιμου μαγνήτη 95 PS και 185 Nm, υγρόψυκτη διπολική μπαταρία Ni-MH 1,0 kWh (ωφέλιμη), τάση 280V, κίνηση εμπρός, αυτόματο κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης e-CVT
Απόδοση 136 PS, 185 Nm
Διαστάσεις4.190 x 1.825 x 1.560 mm
Χώρος αποσκευών492-994 lt
ΒάροςΑπό 1.280 kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h9,2" 
Τελική ταχύτητα170 km/h
Μέση κατανάλωση*5,5 lt/100 km
Εκπομπές CO2105 g/km
*Μέτρηση DRIVE
Φωτογραφίες DRIVE Media Group/Θανάσης Κουτσογιάννης

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube