Πρωταθλητής για το καλοκαίρι που μας πέρασε στα διανυθέντα χιλιόμετρα μεταξύ του στόλου του DRIVE, το Suzuki Vitara 1.4 Hybrid AllGrip πρόσθεσε στο οδόμετρό του πάνω από 2.600 km! Και αυτό δεν έγινε τυχαία, καθώς το ήπια υβριδικό B-SUV της Suzuki με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, τους γενναιοδωρους χώρους και το σύστημα τετρακίνησης AllGrip είναι απόλυτα ταιριαστό με το πνεύμα των εξορμήσεων στην ελληνική επαρχία.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Στα Σύβοτα με Suzuki SX4 S-Cross
Πρώτη στάση η Γιάλοβα στη Μεσσηνία. Τα 239 km του Αθήνα-Καλαμάτα καλύφθηκαν ξεκούραστα σε δύο ώρες και 30 λεπτά με τη βοήθεια του Adaptive Cruise Control και του συστήματος διατήρησης λωρίδας που κάνουν ευκολότερο το έργο του οδηγού. Ύστερα από μια σύντομη στάση στην Καλαμάτα, καλύψαμε τα εναπομείναντα 51 km μέχρι τη Γιάλοβα σε λιγότερο από μια ώρα.
Η περιήγηση ξεκίνησε από το πιο όμορφο σημείο της παραλίας Ντιβάρι, στο τέλος του χωματόδρομου. Από εκεί, μπορείτε να κολυμπήσετε εύκολα μέχρι το νησί της Σφακτηρίας που βρίσκεται ακριβώς απέναντι, ή να ξεκινήσετε πεζοπορία προς το κάστρο με απίστευτη θέα στον υδροβιότοπο και τη διάσημη παραλία της Βοϊδοκοιλιάς. Τις επόμενες μέρες εξερευνήσαμε σε μικρή απόσταση με το αυτοκίνητο τη Μαραθόπολη με την παραλία του Λαγκούβαρδου, την Κορώνη και τη Μεθώνη με τα γραφικά κάστρα τους, αλλά και τη Φοινικούντα με την αμμώδη παραλία. Ενδιαφέρον είχαν επίσης οι καταρράκτες στο Πολυλίμνιο και ο λιγότερο γνωστός καταρράκτης Καλάμαρης.
Αφήνοντας πίσω τη Μεσσηνία, είπαμε να κάνουμε ένα γρήγορο πέρασμα από την παραλία του Καϊάφα στην Ηλεία, η οποία δεν είναι οργανωμένη αλλά ξεδιπλώνει για χάρη σου ατελείωτα χιλιόμετρα ακτογραμμής. Εκεί, το σύστημα τετρακίνησης του Vitara με δυνατότητα κλειδώματος μας έβγαλε ασπροπρόσωπους, επιτρέποντάς μας να κινηθούμε σε αμμώδεις διαδρομές που καμουφλάρονται από την ξεχωριστή βλάστηση της περιοχής.
Φτάνοντας στην Αθήνα, φορτώσαμε στο Vitara τον απαραίτητο εξοπλισμό κάμπινγκ. Τρία σακίδια, σκηνή, φουσκωτό στρώμα, sleeping bag, είδη θαλάσσης, καρέκλες, τρόφιμα κ.ά. χώρεσαν στο πορτμπαγκάζ των 375 lt χωρίς να χρειαστεί να αναδιπλωθούν τα καθίσματα. Έτσι, ξεκινήσαμε για το δεύτερο σκέλος ταξιδιού μας προς το μαγευτικό Πήλιο. Τα 328 km από την Αθήνα μέχρι το Βόλο -περίπου τρεις ώρες και 10 λεπτά - δεν μας φάνηκαν κουραστικά καθώς ο κινητήρας 1,4 λίτρων με του 129 PS διατηρούσε εύκολα υψηλές ταχύτητες, ο αυτόματος κλιματισμός δούλευε υπερωρίες και το infotainment με την οθόνη αφής 7” ανέλαβε τη δορυφορική πλοήγηση και την αγαπημένη μας μουσική μέσω Android Auto.
Τα εναπομείναντα 47 km μέχρι το Χορευτό ήταν γεμάτα στροφές οπότε τα καλύψαμε σε ακόμα μία ώρα και 15 λεπτά. Σε αυτούς τους δρόμους απολαμβάνεις το καταπράσινο περιβάλλον και την εντυπωσιακή θέα -από τη μία πλευρά του Παγασητικού Κόλπου και από την άλλη του Αιγαίου. Όσον αφορά το όχημα, το Vitara συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα ταχύτερα μοντέλα της κατηγορίας και εντυπωσιάζει τόσο με τις επιδόσεις και την μπόλικη ροπή του, όσο με το πολύ καλό κράτημα και τη μικρή κλίση στις στροφές που θυμίζουν τυπικό χάτσμπακ.
Στο Πήλιο βρεθήκαμε στους Άγιους Σαράντα, στη Φακίστρα με τα γαλαζοπράσινα νερά που θυμίζουν νησί και στον Μυλοπόταμο που δυστυχώς γεμίζει ασφυκτικά τις ώρες αιχμής. Το ενδιαφέρον είναι ότι οι αποδράσεις αυτές συνδυάστηκαν με διαδρομές σε αυξημένο υψόμετρο όπου απολαύσαμε το δροσερό αεράκι, τη σκιά των δέντρων και καλό φαγητό στις ταβέρνες. Αρκετές φορές αισθανθήκαμε ευγνώμονες που οδηγούσαμε ένα SUV όπως το Vitara με μεγάλη απόσταση από το έδαφος καθώς σε πολλά σημεία ο δρόμος ήταν σπασμένος και οι κλίσεις απότομες. Παράλληλα, η τετρακίνηση μας επέτρεψε να παρκάρουμε σε δύσβατες περιοχές και να εξερευνήσουμε άφοβα χωματόδρομους, βαθύτερα στην παρθένα Φύση.
Στο ταξίδι της επιστροφής κάναμε αποτίμηση του εφετινού καλοκαιριού που ήταν διαφορετικό από τα άλλα. Οι καιροί απαιτούν να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες χωρίς να χάσουμε τον χαρακτήρα μας. Κάτι που έκανε και το Suzuki Vitara στην ανανεωμένη εκδοχή του, παραμένοντας ένα αξιόπιστο, γρήγορο και ικανό SUV, ιδανικό για περιπετειώδεις αποδράσεις αλλά και άξιο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μιας οικογένειας.
Suzuki Vitara 1.4 Hybrid AllGrip
Κινητήρας MHEV 1.373 cc, i4, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, 129 PS/5.500 rpm, 235 Nm/2.000-3.000 rpm, ηλεκτρικό μοτέρ 14 PS, 53 Nm, μπαταρία 0,38 kWh Μετάδοση 4WD, χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων Διαστάσεις 4.175 x 1.775 x 1.610 mm Βάρος 1.245 kg 0-100 km/h 10,2” Τελική ταχύτητα 190 km/h Μέση κατανάλωση διαδρομής 7,1 lt/100 km * Εκπομπές CO2 111 g/km (NEDC) Τιμή Από €22.170 Μετρήσεις κατασκευαστή *Mέτρηση DRIVE