Οδηγούμε το νέο Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI

Οδηγούμε το νέο Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI

Είναι εκπληκτικό το πόσο ένας νέος κινητήρας μπορεί να βελτιώσει συνολικά ένα αυτοκίνητο.

Το ντίζελ Opel Astra Sports Tourer με τον βετεράνο κινητήρα 1.7 CDTI ήταν απλά ένα αξιοπρεπές, πρακτικό στέισον-βάγκον. Δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο.

Όμως ο νέος, εξολοκλήρου αλουμινένιος 1.6 ντίζελ –που ισοφαρίζει δίλιτρους σε ισχύ και ροπή, πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 και καταναλώνει 10% λιγότερο– έχει κάνει το αυτοκίνητο αισθητά πιο ζωηρό και πολιτισμένο.

Ο κινητήρας της δοκιμής, με τους 136 ίππους και τα 32,7 kgm ροπής από τις 2.000 rpm, εντάσσεται στο πρόγραμμα downsizing που θα εφαρμοστεί σε όλη την γκάμα των 4κύλινδρων βενζίνης και πετρελαίου της Opel.

Ο ουγγρικής κατασκευής 1.6 CDTI είναι το πιο πρόσφατο στοιχείο στο σχέδιο της Opel να παρουσιάσει τρεις ολοκαίνουργιες οικογένειες κινητήρων και 23 νέα μοντέλα έως το 2016.

Πώς είναι στην οδήγηση;
Αυτό που σε εντυπωσιάζει στον νέο 1.6 CDTI του Astra είναι η ομαλή και αθόρυβη λειτουργία του. Δείχνει εύστροφος για ντίζελ, αλλά προσφέρει το ίδιο δυνατό τράβηγμα από χαμηλά που είχαν οι προηγούμενοι, λιγότερο ραφιναρισμένοι πετρελαιοκινητήρες.

Η Opel δίνει 9,7” για το 0-100 km/h και 200 km/h τελική, τιμές που νιώθεις ότι είναι μέσα στις δυνατότητες του μοτέρ. Σε ένα ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο, πηγαίνοντας όσο γρήγορα επέτρεπε η κυκλοφορία, είδαμε κατανάλωση 5,4 lt/100km και ένδειξη αυτονομίας 930 km.

Με τους 17άρηδες τροχούς, το Sports Tourer έστριβε γρήγορα, με πολύ καλή αίσθηση στο τιμόνι, και απορροφούσε εντυπωσιακά τα απότομα σαμαράκια και τις λακκούβες.

Η καμπίνα είναι ευρύχωρη και άνετη, ακόμα και στις μεγάλες διαδρομές. Με τα καθίσματα διπλωμένα, ο χώρος φόρτωσης φτάνει τα 1.550 λίτρα. Και ο εξοπλισμός δεν λείπει.

Να το αγοράσω;
Αν ζητάτε ένα πρακτικό και αποδοτικό στέισον, που να μην είναι πολύ μεγάλο, τότε το Astra Sports Tourer πρέπει να μπει στη λίστα σας.

Ειδικά με τον νέο, οικονομικό και ραφιναρισμένο 1.6 ντίζελ, πλησιάζει το ιδανικό για μια οικογένεια.

Τι λέει το DRIVE
Ο νέος 1.6 ντίζελ μεταμορφώνει το Astra στέισον-βάγκον, που εκτός από όμορφο, οικονομικό και πρακτικό, είναι πλέον αισθητά πιο ζωηρό και πολιτισμένο.
Τιμή από € 22.420

Τεχνολογία 1.598 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός common-rail, τούρμπο VGT, 136 PS/4.000 rpm, 32,7 kgm/2.000 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 9,7”
Τελική ταχύτητα 200 km/h
Μέση κατανάλωση 3,9 lt/100 km
Εκπομπές CO2 104 gr/km
Διαστάσεις 4.700 x 1.815 x 1.535 mm
Βάρος 1.440 kg
Στοιχεία κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube