Δοκιμάζουμε το νέο Renault Captur στη Μαδρίτη

Δοκιμάζουμε το νέο Renault Captur στη Μαδρίτη

Το Renault Captur ανανεώθηκε και από τα τέλη Ιουνίου θα έρθει στην ελληνική αγορά για να συνεχίσει τις υψηλές πτήσεις στην κατηγορία των B-SUV.

Με περισσότερες από δύο εκατομμύρια πωλήσεις σε 90 χώρες, από το 2013 που πρωτοπαρουσιάστηκε, το Renault Captur αποτελεί δίχως αμφιβολία ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της αγοράς. 

Όχι μόνο για τν γαλλική φίρμα αλλά για ολόκληρη την κατηγορία των B-SUV που βλέπει τους δείκτες πωλήσεων να συνεχίζουν την ανοδική πορεία τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στην ευρωπαϊκή.

Και η ριζική αναβάθμιση που έφερε το πλήρωμα του χρόνου για το Renault Captur, έχει στόχο όχι απλώς να πρωταγωνιστήσει στην απαιτητική κατηγορία των B-SUV, αλλά να την κατακτήσει.

Το νέο Renault Captur θα έρθει στη χώρα μας προς τέλη Ιουνίου

Η Renault χαρακτηρίζει το νέο Captur ως «ένα αυτοκίνητο για τη ζωή», τονίζοντας το μικρό ανθρακικό αποτύπωμα αλλά και το ευρύχωρο -και διαμορφώσιμο- εσωτερικό του ως χαρακτηριστικά που το κάνουν να νιώθει άνετα τόσο στην πόλη όσο και έξω από αυτήν.

Renault Captur

Σε επίπεδο εμφάνισης, το ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος εναρμονίζει το παρουσιαστικό του με αυτό του νεότερου Clio που ανανεώθηκε νωρίτερα, αλλά και με τη γενικότερη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault. Πέρα από τις εμφανείς και ριζικές αλλαγές στον αισθητικό τομέα, το νέο Captur θα είναι διαθέσιμο και σε μια πιο «σπορ» έκδοση εξοπλισμού, την Esprit Alpine, που επίσης πρωτογνωρίσαμε στο Clio και σιγά σιγά περνά και στα υπόλοιπα μοντέλα της Billancourt.

Εκτός από τις αλλαγές του εμπρός μέρους, τροποποιήσεις έχουμε και στα πίσω φώτα LED που διατηρούν το σχήμα μπούμερανγκ και καλύπτονται πλέον από διαφανές πλαστικό. Ανασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρας που ενσωματώνει έναν πιο τονισμένο αεροδυναμικά διαχύτη.

Την εξωτερική εμφάνιση του νέου Captur συμπληρώνει η ανανεωμένη χρωματική παλέτα που περιλαμβάνει έξι χρώματα για το αμάξωμα (Pearl White, Oyster Grey, Starry Black, Gunmetal Grey, Iron Blue και Flame Red) και τη δυνατότητα διχρωμίας (Highland Grey, Starry Black και Perle Beige).

Ριζικές είναι οι αλλαγές και στο εσωτερικό. Στην καμπίνα, τα πιο πολυτελή υλικά, ο επιπλέον εξοπλισμός και το σύστημα πολυμέσων νέας γενιάς συνδυάζονται για να δημιουργήσουν μια πιο «σύγχρονη» και «πολυτελή» ατμόσφαιρα, όπως διαπιστώσαμε στην πρώτη μας επαφή στη Μαδρίτη.

Στο επίκεντρο της ανανεωμένης καμπίνας βρίσκεται η νέα κάθετη οθόνη αφής 10,4" του infotainment που λειτουργεί με το σύγχρονο σύστημα πολυμέσων OpenR Link και νέα πιο καλαίσθητα και ευκρινή γραφικά. Ενσωματώνοντας μεταξύ άλλων εφαρμογές Google και το σύστημα Android Automotive 12. Το τελευταίο εφαρμόζεται για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων. Φυσικά, υπάρχουν και τα Android Auto και Apple Carplay για την ασύρματη διασύνδεση smartphone. 

Renault Captur

«Είναι τόσο εύχρηστο όσο ένα smartphone», τονίζουν οι άνθρωποι της Renault για το νέο λειτουργικό του infotainment και δεν έχουν άδικο. Ψηφιακός βέβαια, είναι και ο πίνακας οργάνων, με έγχρωμη οθόνη που στις καλύτερα εξοπλισμένες εκδόσεις φθάνει τις 10,25".

Οι επενδύσεις με τη σειρά τους διαφέρουν ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού. Η έκδοση Techno διαθέτει κίτρινες ραφές, η Esprit Alpine προσθέτει μπλε χρώμα και μοτίβα της γαλλικής σημαίας. Δεν υπάρχει επιλογή δέρματος ή νικελένιες λεπτομέρειες, με την εταιρεία να τονίζει ότι όλες οι διαθέσιμες επενδύσεις είναι από ανακυκλωμένα υφάσματα που επιλέχθηκαν «για το χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα τους, χωρίς να συμβιβάζονται με την απτή ποιότητα, την αίσθηση ή την άνεση».

Η πρακτικότητα παραμένει ψηλά στο μικρότερο SUV της Renault. Το πίσω κάθισμα εξακολουθεί να σύρεται εμπρός/πίσω έως και 16 εκατοστά και υπάρχουν συνολικά 24,7 lt αποθηκευτικού χώρου διάσπαρτα στην καμπίνα. Ο χώρος αποσκευών από την άλλη, ανάλογα με τη θέση του πίσω καθίσματος, κυμαίνεται από τα 484 έως τα 616 lt (348 και 480 αντίστοιχα για το υβριδικό E-Tech).

Renault Captur

Ο βασικός εξοπλισμός έχει αναβαθμιστεί και περιλαμβάνει περισσότερα συστήματα προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού, όπως το Active Driver Assist, για αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2. 

Το σύστημα Multi-Sense με τη σειρά του, που προσφέρει τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (MySense, Eco, Comfort και Sport), εμπλουτίστηκε στην υβριδική έκδοση και με την επιλογή Extended Grip που στέλνει τη ροπή στους εμπρός τροχούς με πιο αποδοτικό τρόπο. Το τελευταίο όμως είναι σύστημα που θα διατεθεί σε περιορισμένο αριθμό αγορών, με την Ελλάδα να μην περιλαμβάνεται σε αυτές. 

Όσον αφορά τους κινητήρες, το νέο Renault Captur θα εισαχθεί στη χώρα μας με τον 3κύλινδρο 1.0 TCE των 90 ίππων και τον mild hybrid 4κύλινδρο 1.3 TCE με απόδοση 140 ή 160 ίππων. Στην γκάμα παραμένει ο 1.0 TCE διπλού καυσίμου (βενζίνης/LPG) με τα 100 άλογα. Έκδοση που απέκτησε μεγαλύτερη δεξαμενή υγραερίου, στα 40 lt, και μαζί με την αμόλυβδη μπορεί να καλύψει πλέον σχεδόν 1.300 km χωρίς ανάγκη ανεφοδιασμού. Την γκάμα συμπληρώνει η έκδοση 1.6 E-Tech full hybrid με το βελτιωμένο υβριδικό σύστημα κίνησης να αποδίδει 145 ίππους.

Αντίθετα με τους κινητήρες που παραμένουν ίδιοι -με εξαίρεση την απουσία ντίζελ από τη νέα γκάμα, το πλαίσιο του νέου Captur δέχθηκε σημαντικές βελτιώσεις. Με τους Γάλλους να σημειώνουν πως η γεωμετρία της ανάρτησης και τα αμορτισέρ έχουν τροποποιηθεί για να προσφέρουν «πιο δυναμική οδήγηση», ενώ το σύστημα διεύθυνσης έχει αναρρυθμιστεί για καλύτερη απόκριση και έλεγχο.

Renault Captur

Είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε τις παραπάνω αλλαγές πίσω από τιμόνι της φουλ υβριδικής έκδοσης με τα 145 άλογα, η οποία εξακολουθεί να κλέβει τις εντυπώσεις με το δυνατό και ραφιναρισμένο σε λειτουργία υβριδικό σύστημα που της εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις οικονομίας. Κεντρικά και περιαστικά της Μαδρίτης, σε μια μικτή διαδρομή περίπου 150 km, έκαψε στα χέρια μας γύρω στα 5,5 lt/100 km.

Πέρα από ολιγαρκές σε καύσιμο, το ανανεωμένο Captur E-Tech αποδείχθηκε και πολύ πιο ικανό στον δρόμο. Με τις αλλαγές στο σασί και στο σύστημα διεύθυνσης να έχουν προσδώσει μεγαλύτερη αμεσότητα στις εντολές του οδηγού και ακόμα πιο σίγουρο πάτημα όταν ξεκινούν οι καμπές. Κι όλα αυτά χωρίς να έχει επηρεαστεί η άνεση που προσφέρει στους επιβάτες. Παραμένει σε πολύ υψηλό για την κατηγορία επίπεδο, πλαισιωμένη μάλιστα από πολύ καλύτερη ποιότητα κύλισης, όπως τουλάχιστον μας φάνηκε σε αυτή την πρώτη επαφή στους δρόμους της ισπανικής πρωτεύουσας.

Περισσότερα για όλες τις εκδόσεις του νέο μοντέλου της Renault θα πούμε στην πιο αναλυτική δοκιμή του, πίσω στα εδάφη μας. Κάτι που δεν θα αργήσει, καθώς το ανανεωμένο Captur θα έρθει στις εκθέσεις της ελληνικής αντιπροσωπείας σύντομα, πριν από το τέλος του Ιουνίου. Μέχρι τότε θα έχει ανακοινωθεί και η τιμή του γαλλικού B-SUV, το οποίο συνεχίζει να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault στην πόλη Valladolid της Ισπανίας.

Renault Captur

Renault Captur E-Tech Full Hybrid 145

Τι λέει το DRIVETο ανανεωμένο Renault Captur βελτιώθηκε στα σημεία και έγινε ακόμα καλύτερο, με την έκδοση E-Tech να σε κερδίσει πέρα από τους χώρους και την ποιότητα και με την απόδοση και την οικονομία του υβριδικού συστήματος.
ΤιμήΑπό €31.850
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤεχνολογίαHEV, κινητήρας βενζίνης 1.598 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, 94 PS/5.600 rpm, 148 Nm/3.600 rpm, ηλεκτρικό μοτέρ 49 PS, 205 Nm, ηλεκτρικό μοτέρ 20 PS, 50 Nm, μπαταρία 1,2 kWh, κίνηση εμπρός, αυτόματο κιβώτιο multimode
Απόδοση145 PS
Διαστάσεις4.239 x 1.797 x 1.575 mm
Χώρος αποσκευών326-440 lt
Βάρος1.445 kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 
0-100 km/h10,6" 
Τελική ταχύτητα170 km/h
Μέση κατανάλωση*5,3 lt/100 km
Εκπομπές CO2106 g/km
Μέτρηση DRIVE* 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube