22ο DRIVE Trophy, κυρίαρχο αρπακτικό

22ο DRIVE Trophy, κυρίαρχο αρπακτικό

Το Ford Raptor επιλέχτηκε για «support and rescue» στο 22ο DRIVE Trophy στον Πάρνωνα. Και τελικά αποδείχτηκε αυτό που λένε στο χωριό μου, overqualified.

Το εφετινό DRIVE Trophy για το αρπακτικό του Μπλε Οβάλ με τα 26,5 cm απόσταση από το έδαφος, έμοιαζε με σχολική εκδρομή. 

Κείμενο Γιώργος Λάσδας

Παρόλα αυτά, το Ford Ranger Raptor διακρίθηκε με άριστη, επιβατική προσαρμοστικότητα, και σε αυτούς τους κακοτράχαλους χωματόδρομους με την μπόλικη φυτευτή πέτρα. 

Το Raptor έβγαλε το το 99% των διαδρομών του 22ου DRIVE Trophy μόνο με πίσω κίνηση

22th DRIVE Trophy, Parnon Mountain 2024, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Με τουρμπάτο 3.0 V6 και ροπή σχεδόν 500 Nm, το Raptor ρολάριζε στα μισά ανεβάσματα στον Πάρνωνα στο ραλαντί! Και επικουρούμενο από λάστιχα με χοντρό τακούνι, το 99% των διαδρομών το έβγαλε μόνο με πίσω κίνηση! Η εξελιγμένη ανάρτηση «Fox Racing Shox» δε, εξασφάλιzε ομαλή και αποτελεσματική απόσβεση σε κάθε είδους έδαφος. Κάτι που δεν είναι καθόλου εύκολο για μια «σιδεριά» 2,5+ τόνων. 

Να σημειώσουμε και να διευκρινίσουμε εδώ, ότι το Raptor ήταν φορτωμένη όπως αρμόζει σε ένα «support and rescue»: Ιμάντες, κλειδιά φορητός εργάτης, εργαλειοθήκη συνεργείου, πολύμετρα, διαγνωστικά, κομπρεσέρ κύριο και spare, μανέλες για αλλαγή λάστιχου και πλήρη σετ επισκευής τους… τον Θανάση και το φωτογραφικά του… τα μπαγκάζια μας … Στην πλάστιγγα γράψαμε 3.100 kg! 

22th DRIVE Trophy, Parnon Mountain 2024, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Προφανώς το 3λιτρο μοτέρ με τα 290 άλογα που συνδυάζεται με 10άρι σασμάν (στο κοντό η τελική σχέση μετάδοσης γίνεται 3,07:1) δεν κομπιάζει ακόμα και με φουλ ωφέλιμο βάρος -μιλάμε για 10,9 kg/PS.

Και όταν χρειάστηκε να πάω πολύ σβέλτα, η οδηγική ρύθμιση που με βόλεψε περισσότερο ήταν η «Baja». Βέβαια, το Raptor, ως η αμερικανική τεχνολογική βιτρίνα στα mid-size pick-up truck, έχει απεριόριστες δυνατότητες στις οδηγικές ρυθμίσεις. Οπότε κέφι να ’χεις να το σετάρεις ανάλογα με την περίσταση.

22th DRIVE Trophy, Parnon Mountain 2024, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

To τίμημα το γνωρίζετε… Στις μικτές συνθήκες, με τα πίσω εμπρός, κάψαμε πάνω από 17 lt/100 km. Που σημαίνει αυτονομία περί τα 450 km από το 80άρι ρεζερβουάρ. Ας είναι! Χαλάλι του! 

Το Raptor αποδείχτηκε τόσο αξιόπιστο και πολυδιάστατο, που υποβάλλω το αίτημα να παραμένει «support and rescue» και στο DRIVE Trophy 2025.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 22ο DRIVE Trophy, με το ρεύμα της εποχής
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 22o DRIVE Trophy, κινεζική κουζίνα
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 22ο DRIVE Trophy, τέσσερις αλεπούδες στο παζάρι
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 22ο DRIVE Trophy, μαθήματα cross country
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 22ο DRIVE Trophy, από τη μια άκρη στην άλλη
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 22ο DRIVE Trophy, με τα μάτια του Ιάσονα

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube