Σκέψεις για… πιτ-στοπ στα μισά των ειδικών διαδρομών από το 2015

Σκέψεις για… πιτ-στοπ στα μισά των ειδικών διαδρομών από το 2015

Tί λέει η Michele Mouton για τις υποχρεωτικές αλλαγές ελαστικών μέσα στις ειδικές

Καταρχήν θετική εμφανίστηκε η Michele Mouton στην πρόταση για θέσπιση υποχρεωτικής αλλαγής ελαστικών στο μέσο κάποιων μεγάλων σε μήκος ειδικών διαδρομών. 

Ηδη κάποιοι διοργανωτές έχουν ταχθεί ανοικτά υπέρ αυτής της αλλαγής με κυρίαρχο τον Antonio Turitto της Ιταλίας, αφού στη Σαρδηνία έχουμε τη μεγαλύτερη ειδική όλου του πρωταθλήματος, την Monte Lerno, των 59 χιλιομέτρων.

Μάλιστα ο Turitto θέλει να εντάξει στο Ράλι Ιταλίας ειδική μήκους 80 χιλιομέτρων εξαντλώντας τους κανονισμούς σε ότι αφορά στο μέγιστο μήκος των ε.δ στο WRC, οπότε το… πιτ-στοπ θα είναι πλέον κάτι παραπάνω από απαραίτητο. 

Το σχέδιό του περιλαμβάνει ένα συγκεκριμένο σημείο κάπου στο μέσο της ε.δ., όπου τα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να σταματήσουν με ασφάλεια (πχ ένα χωριό, ένα πλάτωμα, κτλ). Κάθε ομάδα θα έχει δικαίωμα να έχει εκεί 3-4 μηχανικούς που να αλλάζουν ελαστικά στο αυτοκίνητο, με το χρόνο αλλαγής τους να προσμετρά στον συνολικό χρόνο της ειδικής διαδρομής. 

Με άλλα λόγια ο Turitto εισηγείται το WRC να πάρει στοιχεία από τη Formula1

Η Mouton δήλωσε σχετικά πως δεν είναι αντίθετη σε αυτήν την ιδέα κυρίως αν έχει να κάνει με την ασφάλεια των πληρωμάτων, συμπληρώνοντας πως κάτι τέτοιο θα μπορούσε να είναι συναρπαστικό και να δώσει άλλη διάσταση στο θέαμα και τον ανταγωνισμό. Θα συζητήσουμε με τη FIA, είπε η Mouton, και είμαι σίγουρη ότι θα βρούμε την ιδανική λύση.

Για την ιστορία να σημειώσουμε πως αλλαγές ελαστικών μέσα στην ειδική διαδρομή δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο για το WRC. Η Lancia το είχε κάνει αυτό με τις  037 και Delta S4 στο Ράλι Μόντε Κάρλο ανέμεσα στο 1983 και στο 1986.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube