Rally Mexico: O Ogier ξαναπερνά πρώτος

Rally Mexico: O Ogier ξαναπερνά πρώτος

Ο Sebastien Ogier (VW) τερμάτισε την πρώτη μέρα του αγώνα επικεφαλής, με άνετη διαφορά από τον Mads Ostberg

O Ogier ήταν 3,3” πίσω από τον Ostberg (Citroen) μετά τις πρώτες πέντε ειδικές, όμως μετά τις επόμενες πέντε είχε γυρίσει τα πράγματα και ήταν αυτός μπροστά, με διαφορά 26,1” από τον Νορβηγό.

Ο Γάλλος, παίρνοντας 4 ειδικές, είχε απομακρυνθεί από τον αντίπαλό του που δεν κατάφερε να διατηρήσει τον γρήγορο πρωινό του ρυθμό

Ο Ogier είχε μειώσει αμέσως τη διαφορά στα 1,2” παίρνοντας την Ε.Δ.6, ενώ στην επόμενη ο Ostberg παρέδωσε τα ηνία του αγώνα χωρίς μάχη, χάνοντας 17” σε σχέση με τον αντίπαλό του, που απέκτησε αμέσως μια διαφορά ασφαλείας. Η διαφορά αυξήθηκε στη συνέχεια καθώς ο Ostberg συνέχισε να χάνει δευτερόλεπτα.

Ο Νορβηγός πάντως κέρδισε την υπερειδική στο τέλος, κλείνοντας το απόγευμα αισιόδοξα, αν και η προσοχή του στο εξής μάλλον θα στραφεί στο άλλο VW, του Jari-Matti Latvala, που είναι μόνο 16,4” πίσω του και δεν χρειάζεται να παίξει άμυνα αφού πολλοί πρωταγωνιστές είδαν τον αγώνα τους να καταστρέφεται.

Πρώτα, ο Mikko Hirvonen, που ήταν 3ος, σταμάτησε λόγω μηχανικού προβλήματος του M-Sport Ford Fiesta στην Ε.Δ.8. Λίγες στιγμές αργότερα, ο Kris Meeke, αντί να κληρονομήσει μια θέση στο βάθρο, στο ντεμπούτο του στο Μεξικό, σταμάτησε κι αυτός με ζημιά στην ανάρτηση του Citroen. 

Ο team-mate του Hirvonen στην M-Sport, o Robert Kubica, κληρονόμησε την 4η θέση πίσω από τον Latvala, αλλά τουμπάρισε στην υπερειδική αφού χτύπησε ένα τσιμεντένιο κολονάκι, και αναγκάστηκε να χάσει την τελευταία ειδική της ημέρας. Είτε θα του αποδοθεί ένας εικονικός χρόνος, είτε θα θεωρηθεί ότι εγκατέλειψε και θα πάρει τη σχετική ποινή.

Οι απρόβλεπτες αυτές εξελίξεις είχαν ως αποτέλεσμα όσοι οδηγοί απέφυγαν τα λάθη και τις βλάβες να επωφεληθούν. Έτσι, οι Elfyn Evans, Thierry Neuville και Martin Prokop βρέθηκαν στην πρώτη εξάδα.

Ο Evans οδήγησε σταθερά το Fiesta αποφεύγοντας τις κακοτοπιές, ενώ ο Neuville βρήκε ρυθμό το απόγευμα και έφερε το Hyundai του λιγότερο από 2” πίσω από τον νεαρό Ουαλό.

Αντίθετα, ο Chris Atkinson με το δεύτερο Hyundai συνέχισε να έχει προβλήματα και ατυχίες, καθώς παρά λίγο να τουμπάρει στην ίδια φουρκέτα της E.Δ.11 που τούμπαρε ο Kubica, αλλά κατάφερε να το σώσει.

Η γενική κατάταξη μετά την Ε.Δ.11

Θέση Οδηγός             Ομάδα          Χρόνος/Διαφ.
 1. Sebastien Ogier     VW             1h46m25.3s
 2. Mads Ostberg        Citroen        +26.1s
 3. Jari-Matti Latvala  VW             +42.5s
 4. Elfyn Evans         M-Sport Ford   +2m28.7s 
 5. Thierry Neuville    Hyundai        +2m30.2s
 6. Martin Prokop       Czech Ford     +3m31.1s 
 7. Benito Guerra       M-Sport Ford   +5m06.0s 
 8. Chris Atkinson      Hyundai        +6m32.8s
 9. Yuri Protasov       Protasov Ford  +7m39.1s*
10. Lorenzo Bertelli   FWRT Ford      +12m00.7s**
* Κατηγορία R5(WRC2)
** Κατηγορία RRC(WRC2)

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube