Ράλι Σουηδίας: Μετά την 14η ειδική ο Latvala αυξάνει στα 10,1" τη διαφορά από τον Mikkelsen

Ράλι Σουηδίας: Μετά την 14η ειδική ο Latvala αυξάνει στα 10,1" τη διαφορά από τον Mikkelsen

Ο Ogier ταχύτερος όλων και με μεγάλη διαφορά - Θα έκανε περίπατο ο Γάλλος αν δεν είχε κάνει το παιδαριώδες λάθος το πρωί

Η 14η ειδική διαδρομή (Rammen) ήταν και η μεγαλύτερη της ημέρας και καθώς το χιόνι έχει προ πολλού εξαφανιστεί από τις ειδικές, σημαντικό ρόλο παίζει πλέον η κατάσταση των ελαστικών που ταλαιπωρήθηκαν ήδη πάρα πολύ στην προηγούμενη ειδική από τις πέτρες.

Οι οδηγοί είχαν ήδη εκφράσει τις ανησυχίες τους για το θέμα λέγοντας ότι στην 13η ε.δ. προσπάθησαν να προφυλάξουν τα λάστιχα όσο περισσότερο μπορούσαν.
Ενα ακόμη πρόβλημα είναι η δυνατή βροχή με αποτέλεσμα σε πολλά σημεία να έχουν μαζευτεί πολλά νερά.

Ο Latvala σημείωσε τον ίδιο ακριβώς χρόνο με τον Ostberg, ενώ έφτασε στον τερματισμό της ειδικής με το αυτοκίνητό του ελαφρώς "τραυματισμένο". Ο ίδιος δήλωσε πως όταν παλεύεις σκληρά έχεις κάποιες μικροάτυχες στιγμές. Ωστόσο ήταν ταχύτερος κατά 2,6" πιο γρήγορος από τον Mikkelsen αυξάνοντας ακόμη περισσότερο τη διαφορα τους.
Ο Νορβηγός δήλωσε ότι πιέζει αλλά δεν ρισκάρει. Προφανώς στο πίσω μέρος του μυαλού του δεν θέλει να έχει μια κακή έξοδο, πόσο μάλλον τώρα που είναι πολύ κοντά στην πρώτη θέση και σε κάθε περίπτωση διεκδικεί μια θέση στο πόντιουμ, η οποία και θα είναι και η πρώτη της καριέρας του.

Στο μεταξύ ο Ogier κέρδισε και αυτή την ειδική και μ΄παλιστα με διαφορά 11,1" από τον δεύτερο, κάτι που δείχνει πως αν δεν είχε κάνει το παιδαριώδες λάθος σήμερα το πρωί, απλά θα έκανε περίπατο στον αγώνα...

Στο ίδιο έργο θεατής ο Kubica που για μια ακόμη φορά έχασε τα φρένα, βγήκε απ΄το δρόμο και πάλι σε σημείο που υπήρχαν θεατές οι οποίοι και τον βοήθησαν να ξαναβάλει το αυτοκίνητο στο δρόμο.
Ωστόσο το συμβάν με τον Πολωνό εξόργισε τον Ostberg, ο οποίος είπε πως τον βρήκε μπροστά του ξαφνικά με το αυτοκίνητο περικυκλωμένο από θεατές, ενώ δεν υπήρχε κανείς να τον ειδοποιήσει να κόψει ταχύτητα. Πέρασα ξυστά από κοντά του και κοντά από τους θεατές, συμπλήρωσε ο Ostberg, κάτι που είναι τελείως τρελό και άκρως επικίνδυνο.

Απομένουν δύο ακόμη ειδικές για να ολοκληρωθεί η ημέρα. Η Hagfors Sprint 2 με μήκος 1,87 χιλιομέτρου και η Super Special Stage Karlstad 2 με μήκος 1,9 χιλιομέτρου. Με δεδομένο το μικρό τους μήκος, υπό κανονικές συνθήκες και αν δεν συμβεί κάτι το αναπάντεχο, δεν αναμένεται να διαφοροποιηθεί η γενική κατάταξη.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube