WEC Fuji: Κυριαρχία της Toyota

WEC Fuji: Κυριαρχία της Toyota

H Toyota κυριάρχησε στον αγώνα του Π. Π. Αντοχής στο Fuji της Ιαπωνίας, κάνοντας το «ένα-δύο» με νικητές τους Buemi και Davidson.

Οι οδηγοί του Toyota TS040 Hybrid με το Νο.8 ήταν επικεφαλής σχεδόν και στους 236 γύρους, παίρνοντας τελικά τη νίκη με διαφορά 25” από τους team-mates τους, Kazuki Nakajima, Stephane Sarrazin και Alex Wurz. 

Ο Buemi έχασε για λίγο την πρωτοπορία στον φρενήρη πρώτο γύρο, αλλά ήταν και πάλι επικεφαλής με τη συμπλήρωσή του.

Ο Davidson πέρασε 12 γύρους πίσω από τον Mark Webber, που είχε σταματήσει νωρίς για να αλλάξει ένα σκασμένο λάστιχο της Porsche 919 Hybrid No.20. Όμως μετά από το δεύτερο pit-stop του Αυστραλού, οι νικητές ήταν συνεχώς πρώτοι εκτός από τις στιγμές που ήταν στα pits και τους περνούσε το άλλο Toyota.  

«Το να κάνουμε το ένα-δύο στο Fuji είναι μεγάλη νίκη», δήλωσε ο Buemi. «Ξέραμε ότι είχαμε γρήγορο αυτοκίνητο αλλά δεν περιμέναμε να κερδίσουμε με τέτοια διαφορά, οπότε αυτό είναι καλό σημάδι για το υπόλοιπο της σεζόν».

Ο Webber μαζί με τους Timo Bernhard και Brendon Hartley πήραν το δεύτερο φετινό βάθρο για την Porsche, τερματίζοντας στην 3η θέση, ένα γύρο πίσω από τα Toyota. Είχαν ένα σκασμένο λάστιχο και χρειάστηκε να κάνουν μια διπλή βάρδια με τα ίδια λάστιχα, πράγμα που τους κόστισε σε χρόνο.

Η άλλη Porsche 919 Hybrid τερμάτισε άλλον ένα γύρο πιο πίσω, με τους Marc Lieb, Neel Jani και Romain Dumas στο τιμόνι.

Τα δύο Audi πήραν την 5η και την 6η θέση σε έναν αγώνα όπου το R18 e-tron quattro δεν ήταν ανταγωνιστικό απέναντι στα Toyota και τα Porsche. Οι Loic Duval, Lucas di Grassi και Tom Kristensen τερμάτισαν 5οι μπροστά από τους Andre Lotterer, Benoit Treluyer και Marcel Fassler.

Ο Lotterer είχε περάσει πρώτος κάνοντας μια εκπληκτική εκκίνηση από την 5η θέση, όμως αναγκάστηκε να κόψει ρυθμό για να μην υπερβεί την επιτρεπόμενη κατανάλωση καυσίμου και πάρει ποινή.

Οι Buemi και Davidson πέρασαν τώρα επικεφαλής στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, με 122 βαθμούς, μπροστά από τον μέχρι πρόσφατα team-mate τους, Nicolas Lapierre, που η Toyota τον άφησε στον πάγκο για αυτόν τον αγώνα. Ο Lapierre έχει 96 βαθμούς, οι Lotterer, Treluyer και Fassler 93, και οι Duval, di Grassi και Kristensen 82.

Στη μικρή κατηγορία πρωτοτύπων LMP2, το νέο Ligier-Nissan JSP2 πήρε την πρώτη του νίκη στα χέρια των Olivier Pla, Julien Canal and Roman Rusinov.

Ο Pla έδωσε μάχη για να περάσει το KCMG ORECA-Nissan 03R του Alex Imperatori την πρώτη ώρα του αγώνα και ξανά την τελευταία ώρα αφού είχε καθυστερήσει με σκασμένο λάστιχο.

Οι οδηγοί της AF Corse Ferrari, Gianmaria Bruni και Toni Vilander, πήραν τη νίκη στην κατηγορία GTE Pro, παρά την ποινή διέλευσης από τα pits που πήραν στην αρχή του αγώνα για υπέρβαση των ορίων της πίστας. Τελικά τερμάτισαν 2,9” μπροστά από την άλλη 458 Italia των Davide Rigon και James Calado.

Η Aston Martin Vantage GTE των Fernando Rees, Alex MacDowall and Darryl O'Young, που ξεκίνησε από την pole position, τελικά τερμάτισε στην 3η θέση.

Η Aston Martin πάντως κυριάρχησε στην «ερασιτεχνική» κατηγορία GTE Am, με τη Vantage των David Heinemeier Hansson και Kristian Poulsen να κερδίζει τη μάχη με το ίδιο αυτοκίνητο των Pedro Lamy, Paul Dalla Lana and Christoffer Nygaard.

Επόμενος αγώνας του WEC οι 6 Ώρες της Shanghai, στις 2 Νοεμβρίου.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 6 ΩΡΩΝ ΤΟΥ FUJI – ΜΕΤΑ ΑΠΟ 236 ΓΥΡΟΥΣ:

Θ.

Κλάση

Οδηγοί

Ομάδα

Αυτ/το

Διαφ.

1

LMP1

A.Davidson, S.Buemi

Toyota Racing

Toyota

6h00’39”367

2

LMP1

A.Wurz, S.Sarrazin, K.Nakajima

Toyota Racing

Toyota

25.627”

3

LMP1

T.Bernhard, M.Webber, B.Hartley

Porsche Team

Porsche

1 γύρος

4

LMP1

R.Dumas, N.Jani, M.Lieb

Porsche Team

Porsche

2 γύροι

5

LMP1

L.di Grassi, L.Duval, T.Kristensen

Audi Sport Team Joest

Audi

2 Γύροι

6

LMP1

M.Fassler, A.Lotterer, B.Treluyer

Audi Sport Team Joest

Audi

3 Γύροι

7

LMP2

R.Rusinov, O.Pla, J.Canal

G-Drive Racing

Ligier/Nissan

17 Γύροι

8

LMP2

M.Howson, R.Bradley, A.Imperatori

KCMG

Oreca/Nissan

17 Γύροι

9

LMP2

K.Ihara, G.Yacaman, A.Brundle

Oak Racing

Morgan/Judd

20 Γύροι

10

LMP2

S.Zlobin, N.Minassian, M.Mediani

SMP Racing

Oreca/Nissan

21 Γύροι

11

LMP1

D.Kraihamer, A.Belicchi, F.Leimer

Rebellion Racing

Rebellion/Toyota

21 Γύροι

12

LMP2

K.Ladygin, V.Shaitar, A.Ladygin

SMP Racing

Oreca/Nissan

24 Γύροι

13

GTE Pro

G.Bruni, T.Vilander

AF Corse

Ferrari

28 Γύροι

14

GTE Pro

D.Rigon, J.Calado

AF Corse

Ferrari

28 Γύροι

15

GTE Pro

A.MacDowall, D.O'Young, F.Rees

Aston Martin Racing

Aston Martin

28 Γύροι

16

GTE Pro

J.Bergmeister, R.Lietz

Porsche Team Manthey

Porsche

29 Γύροι

17

GTE Am

K.Poulsen, D.Hansson, N.Thiim

Aston Martin Racing

Aston Martin

29 Γύροι

18

GTE Am

P.D.Lana, P.Lamy, C.Nygaard

Aston Martin Racing

Aston Martin

29 Γύροι

19

GTE Am

F.Perrodo, E.Collard, M.Vaxiviere

Prospeed Competition

Porsche

32 Γύροι

20

GTE Am

C.Ried, K.Bachler, K.Al Qubaisi

Proton Competition

Porsche

32 Γύροι

21

GTE Pro

D.Turner, S.Mucke

Aston Martin Racing

Aston Martin

32 Γύροι

22

GTE Am

B.Curtis, J.Bleekemolen, M.Skeen

AF Corse

Ferrari

33 Γύροι

23

GTE Pro

F.Makowiecki, P.Pilet

Porsche Team Manthey

Porsche

34 Γύροι

24

LMP1

N.Prost, N.Heidfeld, M.Beche

Rebellion Racing

Rebellion/Toyota

57 Γύροι

-

LMP1

C.Bouchut, J.Rossiter, P.Kaffer

 

Lotus/AER

Εγκατ.

-

GTE Am

S.Wyatt, M.Rugolo, A.Bertolini

AF Corse

Ferrari

Εγκατ.

-

GTE Am

G.Roda, P.Ruberti, J.Segal

8 Star Motorsports

Ferrari

Εγκατ.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube