WEC, 6 Ώρες του Austin, ΗΠΑ: Η κιβωτός της Audi

WEC, 6 Ώρες του Austin, ΗΠΑ: Η κιβωτός της Audi

Η Audi κατάφερε να κάνει το «ένα-δύο» στον 6ωρο αγώνα του Π.Π.Αντοχής στο Circuit of the Americas, ο οποίος διακόπηκε για 50 λεπτά λόγω κατακλυσμού.

Οι Andre Lotterer, Benoit Treluyer και Marcel Fassler πήραν τη νίκη με το Audi R18 e-tron quattro No.2, μπροστά από τους Loic Duval, Tom Kristensen και Lucas di Grassi με το Audi No.1.

H Audi επωφελήθηκε από τα προβλήματα που είχαν τα –πιο γρήγορα από τα δικά της– πρωτότυπα της Toyota όταν ήρθε ο κατακλυσμός στο τέλος της δεύτερης ώρας, και στη συνέχεια κατάφερε να απωθήσει την επίθεση της Porsche στα μέσα του αγώνα, για να πάρει τελικά τη νίκη.



«Ήταν μια πραγματικά ομαδική προσπάθεια η σημερινή», είπε ο Lotterer. «Δεν είχαμε το ταχύτερο αυτοκίνητο, αλλά όλοι μας πήραμε τις σωστές αποφάσεις».

Το Νο.2 Audi επικράτησε τελικά του Νο.1 χάρη σε μια επιλογή ελαστικών που έγινε όταν οι Treluyer και Kristensen πήραν το τιμόνι των δύο αυτοκινήτων, καθώς η πίστα στέγνωνε την τρίτη ώρα.

Ο Treluyer φόρεσε τα «υβριδικά» ενδιάμεσα λάστιχα της Michelin, χωρίς χάραξη, ενώ ο Kristensen συνέχισε με τα βροχής.

Ο Neel Jani φόρεσε τα υβριδικά λάστιχα στην Porsche 919 Hybrid με το No.14 από την επανεκκίνηση και μπόρεσε να μπει επικεφαλής του αγώνα δύο φορές με το ίδιο σετ ελαστικών.

Η Porsche, που εκκίνησε με οδηγό τον Romain Dumas, έδειχνε ότι είχε πιθανότητες για τη νίκη αφού το Νο.1 Audi θα έπρεπε να κάνει στο τέλος ένα γρήγορο pit-stop για καύσιμα, όμως ο Fassler είχε καταφέρει να ανοίξει μιαν επαρκή διαφορά ακόμα και πριν ο κινητήρας του Marc Lieb χάσει δύναμη προς το τέλος του αγώνα.  

Η Toyota περιέσωσε την 3η θέση χάρη σε μια μαχητική άνοδο του Sebastien Buemi με το No.8 Toyota TS040 HYBRID. Ο Ελβετός είχε κυριαρχήσει στην αρχή του αγώνα, παραδίδοντας το τιμόνι στον Lapierre με μια διαφορά 30” από τον δεύτερο, παρά ένα γρήγορο τετ-α-κε κατά τη διάρκεια της βάρδιας του.

Ο Lapierre αιφνιδιάστηκε από τη δυνατή μπόρα και κόλλησε το Toyota στην αμμοπαγίδα της Στροφής 12, χάνοντας ένα γύρο πριν βγει η κόκκινη σημαία.

Ο Γάλλος, που επίσης φορούσε τα υβριδικά λάστιχα, άρχισε στη συνέχεια μια θεαματική άνοδο, που συνεχίστηκε από τον Anthony Davidson, πριν ξαναπάρει τα πηδάλια ο Buemi.

O Ελβετός πέρασε την άρρωστη Porsche και πλησίασε το No.1 Audi στα 10”, αλλά δεν πρόλαβε να του κλέψει τη 2η θέση.

Η κινέζικη ομάδα KCMG πήρε την πρώτη της νίκη στην κατηγορία LMP2 με το πρωτότυπο ORECA-Nissan 03R και οδηγούς τους Richard Bradley, Matt Howson και Tsugio Matsuda.

Η συμμετοχή έχασε χρόνο όταν διακόπηκε ο αγώνας, οπότε όσα αυτοκίνητα ήταν στα pits περίμεναν σταματημένα για ένα γύρο στην έξοδο του pit-lane.

Ο Matsuda κατάφερε να περάσει το SMP ORECA των Nicolas Minassian, Maurizio Mediani και Sergey Zlobin προς το τέλος του αγώνα, παρότι έχασε χρόνο με ένα τετ-α-κε.

Οι Stefan Mucke και Darren Turner πήραν τη νίκη στην κατηγορία GTE Pro με την Aston Martin Vantage GTE, αλλά μετά από μεγάλη προσπάθεια.



O Mucke μπήκε εξαρχής επικεφαλής και άνοιξε μια διαφορά 6” από την AF Corse Ferrari του Gianmaria Bruni, όμως η ιταλική ομάδα έκανε πιο γρήγορο pit-stop και έβγαλε τον Toni Vilander μπροστά από τον Turner.

O Turner επιτέθηκε ξανά και ξαναπήρε την πρώτη θέση, αλλά την έχασε από τις δύο εργοστασιακές Porsche Manthey όταν έβρεξε.

Όταν όμως η πίστα στέγνωσε ξανά η Aston ξαναπέρασε μπροστά και πήρε τελικά τη νίκη με διαφορά 9” από την Porsche των Patrick Pilet και Frederic Makowiecki.

Η Aston Martin ήταν νικήτρια και στην «ερασιτεχνική» κατηγορία GTE Am με τους Pedro Lamy, Paul Dalla Lana και Christoffer Nygaard.

Ανέβηκαν ξανά αφού είχαν κρατηθεί στο pit-lane, ο Lamy προσπέρασε την Proton Competition Porsche 911 RSR με τον Christian Ried στο τιμόνι, και στο τέλος του αγώνα απέκρουσε την επίθεση του team-mate του, Richie Stanaway.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ – ΜΕΤΑ ΑΠΟ 157 ΓΥΡΟΥΣ:

Θ.

Κατ.

Οδηγοί

Ομάδα

Αυτ/το

Χρ./Διαφ.

1

LMP1

M.Fassler/A.Lotterer/B.Treluyer

Audi Sport Team Joest

Audi

6h 01’ 52” 122

2

LMP1

L.di Grassi/L.Duval/T.Kristensen

Audi Sport Team Joest

Audi

53.016”

3

LMP1

A.Davidson/N.Lapierre/S.Buemi

Toyota Racing

Toyota

1’ 03” 945

4

LMP1

R.Dumas/N.Jani/M.Lieb

Porsche Team

Porsche

1 Γύρος

5

LMP1

T.Bernhard/M.Webber/B.Hartley

Porsche Team

Porsche

2 Γύροι

6

LMP1

A.Wurz/S.Sarrazin/M.Conway

Toyota Racing

Toyota

2 Γύροι

7

LMP1

N.Prost/N.Heidfeld/M.Beche

Rebellion Racing

Rebellion/Toyota

8 Γύροι

8

LMP2

M.Howson/R.Bradley/T.Matsuda

KCMG

Oreca/Nissan

12 Γύροι

9

LMP2

S.Zlobin/N.Minassian/M.Mediani

SMP Racing

Oreca/Nissan

12 Γύροι

10

LMP2

S.Sharp/R.Dalziel/E.Brown

Extreme Speed Motorsports

HPD

16 Γύροι

11

GTE Pro

D.Turner/S.Mucke

Aston Martin Racing

Aston Martin

16 Γύροι

12

GTE Pro

F.Makowiecki/P.Pilet

Porsche Team Manthey

Porsche

16 Γύροι

13

GTE Pro

G.Bruni/T.Vilander

AF Corse

Ferrari

16 Γύροι

14

LMP2

R.Rusinov/O.Pla/J.Canal

G-Drive Racing

Morgan/Nissan

16 Γύροι

15

LMP1

C.Bouchut/J.Rossiter/L.Auer

 

Lotus/AER

17 Γύροι

16

GTE Pro

J.Bergmeister/N.Tandy

Porsche Team Manthey

Porsche

18 Γύροι

17

GTE Am

P.D.Lana/P.Lamy/C.Nygaard

Aston Martin Racing

Aston Martin

19 Γύροι

18

GTE Am

K.Poulsen/D.Hansson/R.Stanaway

Aston Martin Racing

Aston Martin

19 Γύροι

19

GTE Pro

D.Rigon/J.Calado

AF Corse

Ferrari

20 Γύροι

20

GTE Am

C.Ried/K.Bachler/K.Al Qubaisi

Proton Competition

Porsche

20 Γύροι

21

GTE Am

L.P.-Companc/M.Cioci/M.Venturi

AF Corse

Ferrari

20 Γύροι

22

GTE Pro

A.MacDowall/D.O'Young/F.Rees

Aston Martin Racing

Aston Martin

20 Γύροι

23

GTE Am

G.Roda/P.Ruberti/J.Segal

8 Star Motorsports

Ferrari

21 Γύροι

24

GTE Pro

R.Taylor/J.Taylor/T.Milner

Corvette Racing

Chevrolet

22 Γύροι

25

GTE Am

T.Krohn/N.Jonsson/B.Collins

Krohn Racing

Ferrari

22 Γύροι

26

GTE Am

S.Wyatt/M.Rugolo/A.Bertolini

AF Corse

Ferrari

24 Γύροι

27

GTE Am

F.Perrodo/E.Collard/M.Vaxiviere

Prospeed Competition

Porsche

46 Γύροι

-

LMP1

D.Kraihamer/A.Belicchi/F.Leimer

Rebellion Racing

Rebellion/Toyota

Εγκατ.

-

LMP2

K.Ladygin/V.Shaitar/A.Ladygin

SMP Racing

Oreca/Nissan

Εγκατ.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ LMP1:

Θ.

Οδηγός

Βαθ.

1

Anthony Davidson

96

1

Sebastien Buemi

96

1

Nicolas Lapierre

96

2

Benoît Treluyer

85

2

Andre Lotterer

85

2

Marcel Fassler

85

3

Lucas di Grassi

72

3

Tom Kristensen

72

4

Nicolas Prost

48

4

Mathias Beche

48

4

Nick Heidfeld

48

5

Marc Lieb

45

5

Romain Dumas

45

5

Neel Jani

45

6

Alexander Wurz

43

6

Stephane Sarrazin

43

7

Loic Duval

36

8

Marc Gene

36

9

Kazuki Nakajima

35

10

Brendon Hartley

25.5

10

Mark Webber

25.5

10

Timo Bernhard

25.5

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube