OMAE: Ενημέρωση για Ράλι Ακρόπολις, FIA και ΕΛΠΑ

OMAE: Ενημέρωση για Ράλι Ακρόπολις, FIA και ΕΛΠΑ

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού μίλησε για το Ράλι Ακρόπολις, αλλά και για τη σχέση της ομοσπονδίας με τη FIA και την ΕΛΠΑ σήμερα.

Η συνάντηση που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή στα γραφεία της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού έριξε λίγο φως σε μερικά από τα θέματα που απασχολούν τους φίλους του σπορ στην Ελλάδα.

Αρχικά, ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ Δημήτρης Μιχελακάκης περιέγραψε την προσπάθεια της ομοσπονδίας για την αναγνώρισή της από τη FIA ως φορέα που θα έχει την ευθύνη της διοργάνωσης αγώνων διεθνούς εμβέλειας στην ελληνική επικράτεια. Μια ιδιότητα, γνωστή στους κύκλους των αγώνων ως sporting power ή pouvoir sportif, η οποία εδώ και πολλά χρόνια ανήκει στην ΕΛΠΑ.

Στην πρόσφατη συνάντηση του κ. Μιχελακάκη και της προέδρου της Επιτροπής Αγώνων της ΟΜΑΕ, κας Ανίτας Πασσαλή, με στελέχη της FIA στο Μόναχο, κατατέθηκε μια πλήρης έκθεση των πεπραγμένων της ομοσπονδίας. Αντίστοιχα, στον ίδιο χώρο βρέθηκε και ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ κ. Μπαβέλας και το μέλος της κ. Τράκκας. Οι δύο πλευρές εξέθεσαν τις απόψεις τους, και πλέον περιμένουμε τον Οκτώβριο και το παγκόσμιο συνέδριο της FIA, για να δούμε αν η ΟΜΑΕ θα έχει καταφέρει να πάρει το χρίσμα.

Ακόμα, στην ενημερωτική συνάντηση της περασμένης Παρασκευής ανακοινώθηκε και επίσημα η αίτηση της ΟΜΑΕ για ένταξη του Ράλι Ακρόπολις στο WRC για το 2017 και για τις δύο επόμενες σεζόν. Η πρόταση της ομοσπονδίας είναι να γίνει ένας 4ήμερος αγώνας, ο οποίος θα ξεκινάει με μια υπερειδική στο ΟΑΚΑ και στη συνέχεια θα μεταφέρεται για τρεις μέρες στα βουνά της Στ. Ελλάδας. Υπάρχει αισιοδοξία, όμως ο ανταγωνισμός για έναν τέτοιο αγώνα είναι μεγάλος, αφού άλλες εννιά χώρες διεκδικούν τη διοργάνωση ενός γύρου του WRC. Οι σχετικές συζητήσεις θα συνεχιστούν μέχρι τον Νοέμβριο.



Ωστόσο, δυστυχώς, δεν θα πρέπει να θεωρούμε καθόλου δεδομένο το όνομα του εθνικού μας αγώνα ράλι. Το όνομα Ράλι Ακρόπολις και όλα τα σήματα που το συνοδεύουν, ανήκουν στην ΕΛΠΑ. Η οποία όμως είναι υπό πτώχευση, με πολλά περιουσιακά στοιχεία της δεσμευμένα από πιστωτές. Ένας από αυτούς είναι το ΙΚΑ, στο οποίο η ΕΛΠΑ χρωστάει περισσότερα από €32.000.000. Με πρόσφατη προσφυγή του στο πρωτοδικείο, το ΙΚΑ πέτυχε τη συντηρητική κατάσχεση όλων των τίτλων και σημάτων της ΕΛΠΑ, άρα και του Ράλι Ακρόπολις!

Λόγω της σημερινής κατάστασης της ΕΛΠΑ, λοιπόν, αλλά και της συμπεριφοράς της διοίκησής της τα προηγούμενα χρόνια, αφού έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι της για να μη γίνει ο εθνικός μας αγώνας, ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ δήλωσε σε όλους τους τόνους ότι πλέον, «κάθε σχέση της ΟΜΑΕ με την ΕΛΠΑ, το μόνο που μπορεί να προκαλέσει είναι ηθική και οικονομική φθορά στην Ομοσπονδία».

Ακολουθεί το δελτίο τύπου που εξέδωσε η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού μετά την ενημέρωση της περασμένης Παρασκευής.




Δελτίο τύπου

Ενημερωτική συνάντηση στελεχών της διοίκησης της ΟΜΑΕ με εκπροσώπους του Τύπου

Την Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016 στις 12:00 το μεσημέρι πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΟΜΑΕ στο ΟΑΚΑ ενημέρωση εκπροσώπων των ΜΜΕ.

Η εκδήλωση, στην οποία σημειώθηκε αθρόα προσέλευση εκπροσώπων των ΜΜΕ, ξεκίνησε με την τοποθέτηση του Προέδρου της Ομοσπονδίας Δημήτρη Μιχελακάκη, ο οποίος αναφέρθηκε στην πρόσφατη συνάντηση στελεχών της Ομοσπονδίας με τη FIA, που είχε κύριο θέμα τις εξελίξεις για το από το 2014 αίτημα της παραχώρησης του Sporting Power από την πλευρά της Διεθνούς Ομοσπονδίας στην ΟΜΑΕ, καθώς και γενικότερα την ανάπτυξη του σπορ στην Ελλάδα.

Συζητήθηκε επίσης το θέμα του Ράλλυ Ακρόπολις του 2017 και η αίτηση της ΟΜΑΕ για την ένταξή του στο WRC, από την επόμενη χρονιά με ορίζοντα τριετίας.

Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας είχε την ευκαιρία να απαντήσει σε ερωτήσεις ή και τοποθετήσεις δημοσιογράφων, τόσο για τα παραπάνω θέματα (σχέσεις με την FIA και Ράλλυ Ακρόπολις), όσο και για τις σχέσεις της Ομοσπονδίας με την ΕΛΠΑ.

Μέσα από αυτή τη διαδικασία των ερωταπαντήσεων «βγήκαν ειδήσεις», οι οποίες αφορούν την κατ’ εξακολούθηση ανεπαρκή έως και αλλοπρόσαλλη στάση της προσωρινής διοίκησης πρωτοδικείου της ΕΛΠΑ απέναντι στην Ομοσπονδία, η οποία στην ουσία συνιστά επιθετική κίνηση απέναντι σε ολόκληρο το φάσμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα. Παρουσιάστηκαν επίσης επίσημα έγγραφα του Ιδρύματος Κοινωνικών Ασφαλίσεων στα οποία αναφέρεται το χρέος της ΕΛΠΑ προς στο ΙΚΑ , το οποίο ξεπερνά τα 32.000.000 € (!), καθώς και η πράξη συντηρητικής κατάσχεσης στην οποία προέβη το ίδρυμα έναντι των περιουσιακών στοιχείων της λέσχης, μεταξύ των οποίων και τα εμπορικά σήματα του Ράλλυ Ακρόπολις.

Είναι προφανές πως μετά από αυτές τις εξελίξεις κάθε σχέση της ΟΜΑΕ με την ΕΛΠΑ, το μόνο που μπορεί να προκαλέσει είναι ηθική και οικονομική φθορά στην Ομοσπονδία.

Αξίζει να σημειωθεί, τέλος, πως παρόμοιες ενημερώσεις από τα στελέχη της ΟΜΑΕ και της ΕΠΑ προς τους εκπροσώπους του Τύπου θα πραγματοποιούνται από το προσεχές Φθινόπωρο σε τακτική βάση.

[Πηγή: ΟΜΑΕ]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube