MotoGP δοκιμές Sepang: Πρώτος ο Petrucci με την Ducati
Ο Lorenzo όμως σχεδόν τον ισοφάρισε με τα πιο σκληρά Michelin. Πάλι πίσω οι Honda, 9ος ο Stoner.
Ο Danilo Petrucci (Pramac Ducati) ήταν ο ταχύτερος τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών ΜotoGP στη Sepang της Μαλαισίας, αλλά οι δοκιμές διακόπηκαν λόγω μιας πτώσης του Loris Baz με μεγάλη ταχύτητα.
Η νέα προμηθεύτρια ελαστικών, η Michelin, απέσυρε το λάστιχο με τη μαλακή γόμα και επέβαλε αύξηση της πίεσης αέρα μετά από ένα κλατάρισμα που έστειλε τον Baz στον αέρα με 300 km/h στην ευθεία των pits.
Ευτυχώς, ο Γάλλος της Avintia Ducati τη γλίτωσε με μόνο κάποιες μελανιές και συνέχισε τις δοκιμές αργότερα.
Ο Petrucci ήταν ένας από τους αναβάτες που πρόλαβαν να κάνουν χρόνο με τα μαλακά λάστιχα πριν το ατύχημα, πετυχαίνοντας ένα 2’ 00” 095.
Καθώς όλοι θα συνέχιζαν αναγκαστικά με τα σκληρά Michelin, η πρώτη θέση του Ιταλού έδειχνε εξασφαλισμένη. Όμως ο Jorge Lorenzo, που είχε κυριαρχήσει χθες, κατάφερε να πλησιάσει το χρόνο του Petrucci στα 0,06” με τη Yamaha του, τα τελευταία λεπτά πριν τη λήξη των δοκιμών.
Ο Ισπανός υποβίβασε έτσι τον Hector Barbera (Avintia Ducati) στην 3η θέση. Τέταρτος ο Marc Marquez (Honda), αλλά σχεδόν 7 δέκατα πίσω από τον Lorenzo, και ακολούθησαν οι Cal Crutchlow και Valentino Rossi.
O Lorenzo ήταν ένας από τους πολλούς που έπεσαν στη Στροφή 5. Στην αριστερή διαρκείας έπεσαν επίσης ο Dani Pedrosa και ο Pol Espargaro (δύο φορές).
Στις πρώτες του επίσημες δοκιμές με όλους μέσα, από τότε που αποσύρθηκε από την ενεργό δράση στο τέλος του 2012, ο Casey Stoner (Ducati) ήταν 9ος, ακριβώς πίσω από τον team-mate του, Andrea Iannone, και τον Scott Redding (Pramac Ducati).
O Eugene Laverty δεν έλαβε μέρος στις δοκιμές της Τρίτης για να αναλάβει από τη σοβαρή πτώση του της Δευτέρας. Δεν φαίνεται τελικά να έχει σπάσει κάτι, όμως θα πήγαινε για περαιτέρω εξετάσεις ώστε να διαπιστωθεί αν θα μπορέσει να καβαλήσει την Aspar Ducati αύριο Τετάρτη.
ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΤΗ SEPANG:
Θέση | Αναβάτης | Ομάδα | Μοτ/τα | Χρόνος | Διαφ. | Γύροι |
1 | Danilo Petrucci | Pramac Racing | Ducati | 2’00,095” | - | 46 |
2 | Jorge Lorenzo | Yamaha | Yamaha | 2’00,155” | 0,060” | 32 |
3 | Hector Barbera | Avintia Racing | Ducati | 2’00,387” | 0,292” | 32 |
4 | Marc Marquez | Honda | Honda | 2’00,843” | 0,748” | 52 |
5 | Cal Crutchlow | LCR | Honda | 2’00,899” | 0,804” | 55 |
6 | Valentino Rossi | Yamaha | Yamaha | 2’01,021” | 0,926” | 54 |
7 | Scott Redding | Pramac Racing | Ducati | 2’01,049” | 0,954” | 42 |
8 | Andrea Iannone | Ducati | Ducati | 2’01,052” | 0,957” | 39 |
9 | Casey Stoner | Ducati | Ducati | 2’01,103” | 1,008” | 45 |
10 | Bradley Smith | Tech 3 | Yamaha | 2’01,107” | 1,012” | 59 |
11 | Maverick Vinales | Suzuki | Suzuki | 2’01,421” | 1,326” | 59 |
12 | Daniel Pedrosa | Honda | Honda | 2’01,475” | 1,380” | 36 |
13 | Yonny Hernandez | Aspar | Ducati | 2’01,644” | 1,549” | 41 |
14 | Andrea Dovizioso | Ducati | Ducati | 2’01,723” | 1,628” | 35 |
15 | Pol Espargaro | Tech 3 | Yamaha | 2’01,992” | 1,897” | 32 |
16 | Aleix Espargaro | Suzuki | Suzuki | 2’02,092” | 1,997” | 39 |
17 | Esteve Rabat | Marc VDS | Honda | 2’02,328” | 2,233” | 54 |
18 | Stefan Bradl | Aprilia Gresini | Aprilia | 2’02,372” | 2,277” | 45 |
19 | Loris Baz | Avintia Racing | Ducati | 2’02,611” | 2,516” | 26 |
20 | Katsuyuki Nakasuga | Yamaha | Yamaha | 2’02,691” | 2,596” | 43 |
21 | Alvaro Bautista | Aprilia Gresini | Aprilia | 2’02,876” | 2,781” | 52 |