Le Mans 24h: Το Νο.1 Audi άνετα μπροστά

Le Mans 24h: Το Νο.1 Audi άνετα μπροστά

Μετά από πολλές ανατροπές, το πολύπαθο Audi των Kristensen/Di Grassi/Gene έχει χτίσει μια διαφορά δύο γύρων από το Porsche των Webber/Bernhard/Hartley

To No.1 Audi R18 e-tron quattro, που είχε τρακάρει σοβαρά ο Loic Duval στις δοκιμές και η ομάδα το είχε ξαναχτίσει από το μηδέν, βρίσκεται επικεφαλής του 24ωρου αγώνα, πέντε ώρες πριν τον τερματισμό.

Ο αγώνας μέχρι στιγμής ήταν επεισοδιακός, με το Toyota No.7 των Wurz/Sarrazin/Nakajima να μπαίνει επικεφαλής από την αρχή και να χτίζει μια μεγάλη διαφορά, ενώ πίσω του η βροχή έφερε το χάος τη δεύτερη ώρα, καθώς ο Lapierre έχασε τον έλεγχο του άλλου Toyota No.8 και πριν πέσει στην μπαριέρα έσπρωξε το Νο.3 Audi του Bonanomi, πάνω στο οποίο έπεσε με δύναμη ο Sam Bird με τη Ferrari No.61 που πρωταγωνιστούσε στην κατηγορία GTE Am.

To Audi No.3 εγκατέλειψε επί τόπου και το Toyota No.8 επέστρεψε κούτσα-κούτσα στο γκαράζ για εκτεταμένες επισκευές που το έβγαλαν από το συναγωνισμό για την κορυφή.

Το Toyota No.7, μετά από μια μάχη με το Porsche No.20 των Webber/Bernhard/Hartley την 3η ώρα, παρέμεινε ανενόχλητο στην κορυφή μέχρι τη 14η ώρα, τα ξημερώματα, όπου ο Nakajima έμεινε στην πίστα από ηλεκτρικά και εγκατέλειψε.

Έτσι στην κορυφή έμεινε το Audi No.2 των Lotterer/Faessler/Treluyer, αλλά δύο ώρες αργότερα παρουσίασε πρόβλημα στο τούρμπο και οι επισκευές το έριξαν στην 3η θέση.

Επικεφαλής μετά από αυτό πέρασε το Audi No.1, που είχε προηγουμένως καθυστερήσει και αυτό όταν του άλλαξαν το σύστημα τροφοδοσίας του κινητήρα. Αν τελικά νικήσει, θα είναι η 10η νίκη του Tom Κristensen στον αγώνα.

Στη μικρή κατηγορία πρωτοτύπων LMP2 κυριάρχησε για μεγάλο διάστημα το No.35 OAK Ligier-Nissan των Brundle/Mardenborough/Shulzhitskiy, αλλά τη 19η ώρα παρουσίασε βλάβη παραχωρώντας την πρωτοπορία στο άλλο Ligier (No.46) των  Thiriet/Badey/Gommendy.

Στην επαγγελματική κατηγορία GTE Pro είχαμε φοβερές μάχες ανάμεσα σε Ferrari, Aston Martin, Corvette και Porsche. Πέντε ώρες πριν τον τερματισμό, προηγείται η Νο.51 AF Corse Ferrari 458 των Bruni/Fisichella/Vilander, αφού η Aston Martin των Senna/Muecke/Turner αντιμετώπισε πρόβλημα με το υδραυλικό τιμόνι και έπεσε στην 4η θέση της κατηγορίας, πίσω από μια Porsche και μια Corvette.

Στην ερασιτεχνική κατηγορία GTE Am κυριαρχεί η Aston Martin No.95 των  Poulsen/Heinemeier-Hansson/Thiim.

Στην επαγγελματική κατηγορία GTE Pro είχαμε φοβερές μάχες ανάμεσα σε Ferrari, Aston Martin, Corvette και Porsche. Πέντε ώρες πριν τον τερματισμό, προηγείται η Νο.51 AF Corse Ferrari 458 των Bruni/Fisichella/Vilander (κάτω, αφού η Aston Martin των Senna/Muecke/Turner αντιμετώπισε πρόβλημα με το υδραυλικό τιμόνι και έπεσε στην 4η θέση της κατηγορίας, πίσω από μια Porsche και μια Corvette.

Στην ερασιτεχνική κατηγορία GTE Am κυριαρχεί η Aston Martin No.95 των Poulsen/Heinemeier-Hansson/Thiim (κάτω).

Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 19 ΩΡΕΣ ΑΓΩΝΑ

 Θ. Κλ.       Αυτοκ.       Οδηγοί                              Γύροι  Διαφ.

 1. LMP1 #1  Audi      Di Grassi/Gene/Kristensen            297  
 2. LMP1 #20 Porsche   Bernhard/Webber/Hartley              295  +     2 Laps
 3. LMP1 #2  Audi      Fassler/Lotterer/Treluyer            294  +     3 Laps
 4. LMP1 #8  Toyota    Davidson/Lapierre/Buemi              288  +     9 Laps
 5. LMP1 #14 Porsche   Dumas/Jani/Lieb                      286  +    11 Laps
 6. LMP2 #35 Ligier    Brundle/Mardenborough/Shulzhitskiy   278  +    19 Laps
 7. LMP2 #46 Ligier    Thiriet/Badey/Gommendy               278  +  3m05.905s
 8. LMP1 #12 Rebellion Prost/Heidfeld/Beche                 278  +  3m24.645s
 9. LMP2 #38 Zytek     Dolan/Tincknell/Turvey               276  +    21 Laps
10. LMP2 #36 Alpine    Chatin/Panciatici/Webb               275  +    22 Laps
11. LMP2 #24 Oreca     Rast/Charouz/Capillaire              275  +    22.024s
12. LMP2 #43 Morgan    Klien/Hirsch/Brandela                273  +    24 Laps
13. LMP2 #34 Oreca     Frey/Mailleux/Lancaster              272  +    25 Laps
14. LMP2 #33 Ligier    Cheng/Tung/Fong                      269  +    28 Laps
15. LMP2 #42 Zytek     Kimber-Smith/McMurry/Dyson           267  +    30 Laps
16. GTEP #51 Ferrari   Bruni/Vilander/Fisichella            265  +    32 Laps
17. LMP2 #50 Morgan    Ragues/Taylor/Ihara                  264  +    33 Laps
18. LMP2 #29 Morgan    Schell/Leutwiller/Roussel            263  +    34 Laps
19. GTEP #92 Porsche   Holzer/Makowiecki/Lietz              263  +  1m43.626s
20. GTEP #73 Chevrolet Magnussen/Garcia/Taylor              262  +    35 Laps
21. LMP2 #27 Oreca     Zlobin/Salo/Ladygin                  261  +    36 Laps
22. GTEA #95 Aston     Poulsen/Heinemeier-Hansson/Thiim     261  +  2m15.131s
23. GTEP #97 Aston     Turner/Mucke/Senna                   259  +    38 Laps
24. GTEA #88 Porsche   Ried/Bachler/Al Qubaisi              258  +    39 Laps
25. GTEA #61 Ferrari   Perez-Companc/Cioci/Venturi          257  +    40 Laps
26. GTEP #74 Chevrolet Gavin/Milner/Westbrook               257  +    23.430s
27. GTEA #90 Ferrari   Montecalvo/Roda/Ruberti              256  +    41 Laps
28. GTEA #57 Ferrari   Krohn/Jonsson/Collins                256  +    10.711s
29. GTEA #77 Porsche   Dempsey/Foster/Long                  256  +    10.808s
30. GTEA #66 Ferrari   Al Faisal/Neiman/Pumpelly            254  +    43 Laps
31. GTEA #70 Ferrari   Nakano/Ehret/Rich                    254  +  2m07.436s
32. GTEA #98 Aston     Dalla Lana/Lamy/Nygaard              254  +  3m39.590s
33. GTEA #58 Ferrari   Barthez/Pons/Ayari                   253  +    44 Laps
34. GTEA #76 Porsche   Narac/Armindo/Hallyday               250  +    47 Laps
35. GTEP #79 Porsche   MacNeil/Curtis/Bleekemolen           248  +    49 Laps
36. GTEA #67 Porsche   Maris/Merlin/Helary                  246  +    51 Laps
37. GTEA #53 Ferrari   Mowlem/Patterson/Hamilton            245  +    52 Laps
38. GTEP #91 Porsche   Pilet/Bergmeister/Tandy              234  +    63 Laps
39. GTEA #62 Ferrari   Mallegol/Bachelier/Blank             226  +    71 Laps
40. LMP1 #7  Toyota    Wurz/Sarrazin/Nakajima               219  Retired
41. GTEA #72 Ferrari   Bertolini/Shaitar/Basov              196  Retired
42. GTEA #75 Porsche   Perrodo/Collard/Palttala             194  Retired
43. GTEP #52 Ferrari   Griffin/Parente/Leo                  140  Retired
44. LMP2 #26 Morgan    Rusinov/Pla/Canal                    120  Retired
45. GTEA #60 Ferrari   Mann/Case/Giammaria                  115  Retired
46. LMP2 #47 Oreca     Howson/Bradley/Imperatori            87  Retired
47. LMP1 #13 Rebellion Kraihamer/Belicchi/Leimer            73  Retired
48. LMP2 #48 Oreca     Berthon/Gonzalez/Chandhok            73  Retired
49. LMP2 #41 Zytek     Munemman/Latif/Winslow               31  Retired
50. GTEP #71 Ferrari   Rigon/Kaffer/Beretta                 28  Retired
51. LMP1 #3  Audi      Albuquerque/Bonanomi/Jarvis          25  Retired
52. GTEA #81 Ferrari   Wyatt/Rugolo/Bird                    22  Retired
53. LMP2 #37 Oreca     Ladygin/Minassian/Mediani            9   Retired
54. CDNT #0  Nissan    Ordonez/Reip/Motoyama                5   Retired

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube