Χωμάτινο Ράλι Σπριντ ΑΣΜΑ 3-4 Σεπτεμβρίου: Αποτελέσματα

Χωμάτινο Ράλι Σπριντ ΑΣΜΑ 3-4 Σεπτεμβρίου: Αποτελέσματα

Η καρδιά των ελληνικών ράλι το περασμένο Σαββατοκύριακο χτυπούσε στην Κορινθία και συγκεκριμένα στην ειδική διαδρομή Λουτράκι-Κινέττα.

Το διήμερο 3-4 Σεπτεμβρίου οι Γιάννης Μπαντούνας-Κώστας Σούκουλης επικράτησαν στο 2ο Ράλι Σπριντ ΑΣΜΑ που διεξήχθη στην Κορινθία, με Mitsubishi Lancer EVO VI (C2-A8).

Το 2o Ράλι Σπριντ ΑΣΜΑ διοργανώθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και αποτέλεσε τον 3ο γύρο του Κυπέλλου Χωμάτινων Ράλι 2016. Επίκεντρο του αγώνα ήταν η περιοχή του Λουτρακίου, με το Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο που βρίσκεται λίγο μετά τον Ισθμό της Κορίνθου, στο δρόμο προς Λουτράκι, να φιλοξενεί το αρχηγείο του αγώνα, το γραφείο τύπου και το Service Park.

Τα 32 πληρώματα που πήραν τελικά μέρος στον αγώνα, αφού οι Λεωνίδας Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) εντέλει δεν κατάφεραν να λάβουν μέρος, έδωσαν τη μάχη τους απέναντι σε χρονόμετρο και αντιπάλους, στην γνωστή Ειδική Διαδρομή «Λουτράκι-Κινέττα» που είχε μήκος 16,9 km και διεξήχθη δύο φορές. Νικητές του αγώνα αναδείχθηκαν οι εν ενεργεία Κυπελλούχοι Χώματος, Γιάννης Μπαντούνας-Κώστας Σούκουλης (Mitsubishi Lancer EVO VI, C2-A8). Σημείωσαν με διαφορά τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο περάσματα φτάνοντας σε μια εύκολη νίκη, όντας το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα και μένοντας ταυτόχρονα μακριά από προβλήματα.

Στη δεύτερη θέση της κατάταξης, βρέθηκαν οι Στέλιος Λαϊνόπουλος-Διονύσης Κολοτούρος (Subaru Impreza GT, C2-A8) οι οποίοι δυσκολεύτηκαν στο πρώτο σκέλος, αφού είχαν μια μικρή έξοδο, ενώ παράλληλα το στήσιμο του αυτοκινήτου τους δεν ήταν ιδανικό. Παρόλα αυτά ήταν σταθεροί, στο δεύτερο πέρασμα βελτίωσαν την επίδοσή τους και κατέκτησαν έτσι τη δεύτερη θέση της κατάταξης. Στο βάθρο των νικητών, ανέβηκαν επίσης οι Πάνος Κωνσταντάκος-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), μετά από αγώνα δίχως ιδιαίτερα προβλήματα και μια επίδοση που αντάμειψε την προσπάθειά τους.

Στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, τερμάτισαν οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης (MG ZR 160, C3-A7) οι οποίοι επικράτησαν ταυτόχρονα στην Κατηγορία F2 για δικίνητα αυτοκίνητα και στη C3. Το πλήρωμα έδειξε από το πρώτο σκέλος τις διαθέσεις του, αφού σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην Κατηγορία F2 παρά ένα πρόβλημα με τον πίσω άξονα του αυτοκινήτου, ο οποίος στράβωσε μόλις στο 3ο χιλιόμετρο, ενώ στο δεύτερο σκέλος ανέβασε περαιτέρω το ρυθμό του, κερδίζοντας την κατηγορία των δικίνητων αυτοκινήτων και πετυχαίνοντας ένα πολύ καλό πλασάρισμα στην Γενική Κατάταξη. Στην 5η θέση τερμάτισαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), στην καλύτερη επίδοση του οδηγού στα Ράλι, ενώ την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort, C3-E11), που ήταν και το δεύτερο πλήρωμα στην Κατάταξη της F2. Την τριάδα της F2 διαμόρφωσαν οι Θόδωρος Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρώνης (Toyota Yaris, C6-A5) που κατέκτησαν τη νίκη και στην πάντα ανταγωνιστική κατηγορία των μικρότερων αυτοκινήτων του αγώνα.

Μπορεί η Ε.Δ. «Λουτράκι-Κινέττα» να είναι γνωστή σε όλους, όμως η φύση του εδάφους της είναι τέτοια, ώστε κάθε φορά να δείχνει και το σκληρό της πρόσωπο στα πληρώματα. Μεταξύ των κορυφαίων πληρωμάτων που έχασαν χρόνο και τερμάτισαν χαμηλά στην κατάταξη, συγκαταλέγονται οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) και Κωνσταντίνος Τζέμος-Αντώνης Παπαρινόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8), οι οποίοι έχασαν χρόνο από κλαταρίσματα στο Α' και Β' σκέλος αντίστοιχα, πέφτοντας πίσω στην κατάταξη, αν και ο ρυθμός τους έδειξε πως θα μπορούσαν να είναι μεταξύ των πρωταγωνιστών. Ακόμη, όσον αφορά στην F2, οι Αντώνης Αγγελόπουλος-Χρήστος Δίπλας (Toyota Yaris, C6-A5) τέθηκαν εκτός με πρόβλημα στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου τους.

Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα του αγώνα (αρχείο pdf) και διαβάστε δηλώσεις των πρωταγωνιστών:

Γιάννης Μπαντούνας
Η διαφορά που είχαμε από το πρώτο πέρασμα μας επέτρεψε να κινηθούμε επιφυλακτικά στη συνέχεια. Η ειδική έκρυβε παγίδες, καθώς υπήρχαν αρκετές πέτρες σε επικίνδυνα σημεία. Τέλος καλό, όλα καλά.

Στέλιος Λαϊνόπουλος
Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα στο πρώτο σκέλος με το στήσιμο του αυτοκινήτου. Στο ενδιάμεσο σέρβις κάναμε ορισμένες αλλαγές και ευχαριστηθήκαμε περισσότερο το δεύτερο πέρασμα.

Πάνος Κωνσταντάκος
Είμαστε ευχαριστημένοι με την επίδοσή μας. Η ειδική μας άρεσε και οι συνθήκες που αντιμετωπίσαμε ήταν καλύτερες από αυτές που περιμέναμε.

Γιάννης Αναγνωστάκος
Στο πρώτο σκέλος στράβωσε ο πίσω άξονας στο 3ο χλμ. και νομίζαμε πως είχαμε κλατάρισμα. Συνεπώς οδηγήσαμε φυλαγμένα σχεδόν όλη την ειδική. Στο δεύτερο σκέλος, αφού αλλάξαμε τον άξονα, τα δώσαμε όλα και το ευχαριστηθήκαμε.

Το Κύπελλο Χώματος, θα συνεχιστεί στις 1-2 Οκτωβρίου με το Ράλι Σπριντ Πύργου.

[Πηγή: ΟΜΑΕ / Φωτογραφίες: Photo Rally Press]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube