Formula E, Putrajaya: Πέταξε ο Bird
O Sam Bird ήταν ο νικητής στον δεύτερο αγώνα της ηλεκτρικής Formula Ε, που έγινε στο σιρκουί πόλης της Putrajaya, στη Μαλαισία
Ο Bird μπήκε επικεφαλής στον 4ο γύρο του αγώνα, περνώντας τον poleman Oriol Servia, όταν έγινε επανεκκίνηση μετά την έξοδο του safety car, που είχε αιτία τη σύγκρουση των κυριών Katherine Legge και Michela Cerruti.
Όταν πέρασε μπροστά, ο Bird άνοιξε αμέσως διαφορά από τους υπόλοιπους, η οποία έφτασε τα σχεδόν 3” μέσα σε δύο γύρους.
Και ο ρυθμός αυτός του Βρετανού δεν επιτεύχθηκε με κατάχρηση ρεύματος, αφού ο Bird ήταν ο τελευταίος που έκανε την αλλαγή μονοθεσίου, παίρνοντας το δεύτερο (και φορτισμένο) στον 19ο γύρο.
Ο οδηγός της Virgin Racing ξαναμπήκε στο αγώνα 2ος, πολύ πίσω από τον Daniel Abt που ήταν ο πρώτος που είχε σταματήσει για αλλαγή. Δεν πήρε όμως στον Bird πολλή ώρα για να φτάσει τον Γερμανό, να τον περάσει στον 25ο γύρο και να πάει άνετα για τη νίκη.
«Ήταν μια εκπληκτική εβδομάδα μέχρι τώρα», δήλωσε ο Bird. «Ήμασταν γρήγοροι από την πρώτη στιγμή. Οι κατατακτήριες δεν πήγαν καλά για μας, αλλά ρεφάραμε στον αγώνα».
Ο νικητής στην Κίνα, Lucas di Grassi, ανέβηκε από την 9η σειρά της εκκίνησης για να τερματίσει 2ος. Ο Βραζιλιάνος είχε ένα καλό πρώτο σκέλος του αγώνα και στη συνέχεια ανέβηκε δύο θέσεις όταν οι Jarno Trulli και Nelson Piquet Jr., που ήταν στην 3η και την 4η θέση αντίστοιχα, συγκρούστηκαν στην είσοδο της πρώτης στροφής και εγκατέλειψαν.
Έτσι ο di Grassi ανέβηκε 3ος, πριν ο team-mate του, ο Abt, αρχίσει να μένει από μπαταρία ενώ απέμεναν δύο γύροι. Ο Γερμανός άνοιξε το δρόμο για να περάσει ο Βραζιλιάνος 2ος.
«Νομίζω πως έκανα εδώ καλύτερο αγώνα απ’ ό,τι στο Πεκίνο, αν και νίκησα εκεί», δήλωσε ο di Grassi. «Είμαι πολύ χαρούμενος και θα κάνουμε ένα καλό πάρτι το βράδι».
Ο Sebastien Buemi, που ξεκίνησε από την τελευταία σειρά, τερμάτισε 3ος, κάτι πάνω από 1” πίσω από τον di Grassi.
O Nicolas Prost πήρε την 4η θέση, που θα μπορούσε όμως να είναι και η 5η, καθώς ο Γάλλος, που είχε μάχη στο δεύτερο σκέλος με τον team-mate του, τον Buemi, κλείστηκε και καθυστέρησε όταν ο Abt έκοψε για να αφήσει να περάσει ο di Grassi.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσει ο Prost την 3η θέση από τον Buemi, αλλά και να γίνει εύκολος στόχος για τον Bruno Senna, που χρησιμοποίησε το μπουστάρισμα (FanBoost) για να τον περάσει.
Στον τελευταίο γύρο όμως ο Senna έκανε λάθος στη γρήγορη αρειστερή Στροφή 9 και κατέληξε στον τοίχο και εκτός αγώνα.
Αυτό προήγαγε τον Jerome d’Ambrosio στην 5η θέση, μπροστά από τον Karun Chandhok και τον και τον Servia. O Antonio Felix da Costa τερμάτισε 8ος, μπροστά από τον Jaime Alguersuari, ενώ ο Abt –που ήταν πρώτος, 6 γύρους πριν το τέλος– κατέληξε στη 10η θέση.
Η ατυχία του Nick Heidfeld συνεχίστηκε και σε αυτόν τον αγώνα. Ενώ ήταν μέσα στη δεκάδα, σπρώχτηκε στον τοίχο από τον Franck Montagny και εγκατέλειψε.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ – ΜΕΤΑ ΑΠΟ 31 ΓΥΡΟΥΣ:
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Διαφ. |
1 | Sam Bird | Virgin | 51m11.979s |
2 | Lucas di Grassi | Abt | 4.175s |
3 | Sebastien Buemi | e.dams | 5.739s |
4 | Nicolas Prost | e.dams | 9.552s |
5 | Jerome D'Ambrosio | Dragon | 13.722s |
6 | Karun Chandhok | Mahindra | 17.158s |
7 | Oriol Servia | Dragon | 18.621s |
8 | Antonio Felix da Costa | Aguri | 19.926s |
9 | Jaime Alguersuari | Virgin | 20.053s |
10 | Daniel Abt | Abt | 45.663s |
11 | Ho-Pin Tung | China | 55.833s |
12 | Stephane Sarrazin | Venturi | 56.626s |
13 | Matthew Brabham | Andretti | 1m05.036s |
14 | Bruno Senna | Mahindra | Έξοδος |
15 | Franck Montagny | Andretti | 1 γύρος |
16 | Katherine Legge | Aguri | 3 γύροι |
17 | Jarno Trulli | Trulli | 3 γύροι |
- | Nelsinho Piquet | China | Σύγκρουση |
- | Nick Heidfeld | Venturi | Ακυρώθηκε |
- | Michela Cerruti | Trulli | Σύγκρουση |
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:
Θ. | Οδηγός | Βαθ. |
1 | Lucas di Grassi | 43 |
2 | Sam Bird | 40 |
3 | Franck Montagny | 18 |
4 | Karun Chandhok | 18 |
4 | Jerome D'Ambrosio | 18 |
6 | Sebastien Buemi | 15 |
7 | Nicolas Prost | 15 |
8 | Oriol Servia | 15 |
9 | Charles Pic | 12 |
10 | Nelsinho Piquet | 4 |
10 | Antonio Felix da Costa | 4 |
12 | Jaime Alguersuari | 4 |
13 | Stephane Sarrazin | 2 |
14 | Daniel Abt | 2 |
15 | Takuma Sato | 2 |