“TAG-Heuer” ο κινητήρας της Red Bull το 2016;

“TAG-Heuer” ο κινητήρας της Red Bull το 2016;

Η Red Bull πέταξε έναν υπαινιγμό στο Twitter ότι θα τρέχει το 2016 με κινητήρα που θα ονομάζεται “TAG-Heuer”

Μετά από μήνες αβεβαιότητας και αποτυχημένων διαπραγματεύσεων με εν δυνάμει προμηθευτές κινητήρων, η Red Bull είναι πολύ κοντά στο να ανακοινώσει επίσημα τα σχέδιά της για το 2016.

Πιστεύεται ότι επαναδιαπραγματεύτηκε το συμβόλαιό της με τη Renault, αφού είχε πριν λίγους μήνες ειδοποιήσει τους Γάλλους ότι δεν ήθελε να συνεχίσουν τη συνεργασία τους το 2016, την τελευταία χρονιά του συμβολαίου τους.

Αφού η Red Bull «έκλεψε» πρόσφατα τον χορηγό της McLaren, την εταιρεία ρολογιών TAG-Heuer, φαίνεται τώρα πως η ελβετική φίρμα θα εμφανιστεί ξανά πάνω σε κινητήρα, όπως είχε γίνει τη δεκαετία του 1980 με τη McLaren.

Στο Twitter, η Red Bull ανέβασε ένα tweet όπου αναγράφεται η φράση «Η ελβετική μηχανολογία θα κλείσει το κενό την επόμενη χρονιά» και υπογράφεται “Tag Heuer and Infiniti Red Bull Racing 2016”.

Συνοδεύεται από μια εικόνα τεσσάρων μηχανολόγων που φορούν άσπρες μπλούζες με τα διακριτικά TAG-Heuer και κοιτάζουν ένα μονοθέσιο Red Bull χωρίς κινητήρα.

Όταν ρωτήθηκε για τη συμφωνία προμήθειας κινητήρων τις μέρες του GP στο Αμπού Ντάμπι, ο Christian Horner είχε πει χαρακτηριστικά: «Δεν νομίζω πως ο Ron Dennis θα χαρεί πολύ».

Η McLaren φορούσε κινητήρες Porsche V6 turbo με την ονομασία TAG από το 1983 με την ΜΡ4/1Ε μέχρι το 1987 με την ΜΡ4/3.

Το μονοθέσιο μέσα στις προθεσμίες

Ο Horner πρόσθεσε ότι η Red Bull είναι ξανά μέσα στο χρονοδιάγραμμα εξέλιξης, τώρα που λύθηκε το θέμα με τον κινητήρα.

«Σχεδιάσαμε τέσσερις διαφορετικές παραλλαγές του σασί», είπε. «Όμως, καθώς του χρόνου οι κανονισμοί θα είναι ουσιαστικά οι ίδιοι, πρόκειται απλά για μια εξέλιξη [του φετινού].

«Αυτό έκανε τα χρονικά περιθώρια πολύ πιο σφιχτά, αλλά όλη η ομάδα έκανε φοβερή δουλειά, μέρα-νύχτα, για να μας επαναφέρει στο αρχικό χρονοδιάγραμμα».

Ο Horner επίσης πιστεύει ότι η Red Bull απέδειξε το δεύτερο μισό του 2015 ότι είναι ακόμα ικανή να φτιάξει ένα κορυφαίο σασί F1.

«Αυτό που πραγματικά μας ικανοποίησε είναι το ότι από το Silverstone και μετά το σασί μας ήταν εκεί σε κάθε ευκαιρία και σε κάθε τομέα πίστας που δεν κυριαρχείται από την τελική ταχύτητα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube