Renault: Φύγε Pastor, έλα Kevin

Renault: Φύγε Pastor, έλα Kevin

O Kevin Magnussen θα αντικαταστήσει τον Pastor Maldonado στη νέα εργοστασιακή ομάδα της Renault για το 2016.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «αδελφού» μας AUTOSPORT, ο Magnussen είναι έτοιμος να υπογράψει συμβόλαιο τις επόμενες ημέρες και θα ανακοινωθεί επίσημα  ως οδηγός της Renault στην παρουσίαση της ομάδας, την ερχόμενη Τετάρτη.

Το AUTOSPORT πιστεύει ότι η εξέλιξη αυτή οφείλεται σε διαφωνία ανάμεσα στη Renault και τον από παλιά χορηγό του Maldonado (φωτ. επάνω), την κρατική εταιρεία πετρελαίου και αερίου της Βενεζουέλα, PDVSA, με αποτέλεσμα να λυθεί το συμβόλαιο του Βενεζουελάνου οδηγού.

Λέγεται ότι παραμένει μια πολύ μικρή πιθανότητα τα δύο μέρη να επιστρέψουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και να υπογράψουν νέα συμφωνία ώστε ο Maldonado να διατηρήσει τη θέση του.

Καθώς όμως μια τέτοια εξέλιξη είναι πολύ απίθανη, η Renault στράφηκε στον Magnussen.

O 23χρονος Δανός (φωτ. κάτω) είναι τώρα ένα βήμα πριν την επιστροφή του στην F1, τέσσερις μήνες αφότου τον ειδοποίησε η McLaren –την ημέρα των γενεθλίων του!– ότι δεν θα τον χρειαζόταν ως εφεδρικό οδηγό.

Ο Maldonado σχεδόν σίγουρα θα φύγει από την F1, μετά από πέντε χρόνια, τρία με τη Williams και δύο με τη Lotus την οποία εξαγόρασε η Renault.

Υπάρχουν ακόμα δύο θέσεις διαθέσιμες στη Manor -όπου ο Magnussen ήταν ένας από τους κύριους υποψήφιους- αφού η ομάδα δεν έχει ανακοινώσει ακόμα το ρόστερ της.

Η μετεγγραφή του Maldonado στη Manor θα απαιτούσε διαπραγματεύσεις της τελευταίας στιγμής με την PDVSA, αν αυτή παραμείνει χορηγός του.

Ενώ τα 42 εκατομμύρια δολάρια της χορηγίας θα ήταν φυσικά ευπρόσδεκτα από οποιαδήποτε ομάδα όπως η Manor, η πολιτική και οικονομική αστάθεια στη Βενεζουέλα, καθώς κατρακυλά και η τιμή του πετρελαίου, μπορεί να κάνουν την PDVSA να ξανασκεφτεί την παραμονή της στην F1.

Η αρνητική εξέλιξη στην καριέρα του Maldonado ήρθε παρότι η Lotus είχε ανακοινώσει επίσημα στο GP της Σιγκαπούρης, τον περασμένο Σεπτέμβριο, ότι ο Βενεζουελάνος θα έμενε στην ομάδα για τρίτη στη σειρά χρονιά.

Την εποχή εκείνη η Lotus ήταν σε συζητήσεις με τη Renault για την εξαγορά της από τους Γάλλους. Τελικά, μετά από διαπραγματεύσεις, η Renault είχε αποφασίσει να κρατήσει τον Maldonado και η PDVSA να συνεχίσει ως βασικός χορηγός.

Όταν όμως ολοκληρώθηκε η εξαγορά, η Renault και η PDVSA διαφώνησαν πάνω στη χορηγία. Αξιωματούχοι από τις δύο πλευρές είχαν συζητήσεις στη Βενεζουέλα πριν δύο εβδομάδες, αλλά δεν βρέθηκε κοινό έδαφος και η PDVSA αποφάσισε να τελειώσει το θέμα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube