Οι κινητήρες της Mercedes έχασαν τη σπιρτάδα τους

Οι κινητήρες της Mercedes έχασαν τη σπιρτάδα τους

Οι αλλαγές που έγιναν για να διασφαλιστεί η αξιοπιστία, στον απόηχο της εγκατάλειψης του Hamilton στην Μαλαισία, έχει κοστίσει σε απόδοση.

Όπως αποκάλυψε ο Toto Wolff, επικεφαλής Mercedes, οι κινητήρες των μονοθεσίων που αγωνίζονται στο ιαπωνικό GP δεν είναι το ίδιο ισχυροί με πριν. Δεν είναι το ίδιο «πικάντικοι», είπε για την ακρίβεια.

Η Mercedes χρειάστηκε να πάρει κάποια μέτρα για να διασφαλίσει την αξιοπιστία, μετά την εγκατάλειψη του Lewis Hamilton την περασμένη εβδομάδα στην Μαλαισία από σπασμένο κινητήρα, ενώ προηγείτο άνετα στον αγώνα. Ένα από αυτά ήταν η μη χρήση της ειδικής λειτουργίας boost mode για τις κατατακτήριες δοκιμές. Έτσι εξηγείται σε μεγάλο βαθμό γιατί οι Ferrari κατάφεραν να πλησιάσουν στα τρία μόλις δέκατα.

Η αιτία, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ερευνών που έγιναν στο εργοστάσιο ήταν ένα ρουλεμάν στον στρόφαλο. «Αλλά μέσα σε μία εβδομάδα δεν μπορείς να ελέγξεις πλήρως κάθε παράμετρο», δήλωσε ο Wolff. «Κάναμε διάφορες δοκιμές, και πήραμε μέτρα. Δεν χρησιμοποιήσαμε στις κατατακτήριες δοκιμές το boost mode που δίνει επιπλέον ισχύ για περιορισμένο διάστημα. Αλλά και πάλι, δεν είμαστε βέβαιοι ότι αυτό αρκεί για να διασφαλίσει ότι δεν θα έχουμε κάποιο πρόβλημα. Θα επηρεαστεί ο ρυθμός μας και την Κυριακή, αν και η διαφορά σε ρυθμό αγώνα δεν είναι τόσο μεγάλη όσο στις κατατακτήριες».

Ο Wolff επιβεβαίωσε ότι στα κεντρικά της Mercedes AMG High Performance Powertrains στο Brixworth, ο εκτελεστικός διευθυντής του τμήματος Andy Cowell και η ομάδα του έχουν λύσει έναν κινητήρα από την ίδια σειρά παραγωγής και τον μελετούν διεξοδικά. Και στέλνουν καθημερινά αναλυτική παρουσίαση των ευρημάτων τους στην ομάδα, στην πίστα. Εδώ και τρεις μέρες έχει φτάσει από την Μαλαισία και ο σπασμένος κινητήρας του αγώνα, τον οποίο επίσης μελετούν και αναλύουν.

Πηγή Autosport

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube