O Alonso εξηγεί γιατί αποκλείστηκε

O Alonso εξηγεί γιατί αποκλείστηκε

Ο Fernando Alonso αποκαλύπτει την έκταση του τραυματισμού του. «Στο επίπεδο του Button» ο αντικαταστάτης του, Stoffel Vandoorne.

O Alonso αποκάλυψε ότι η φοβερή σύγκρουσή του στο GP Αυστραλίας τον άφησε με σπασμένα πλευρά, πνευμονοθώρακα και τον κίνδυνο περαιτέρω βλάβης στους πνεύμονες.

Ο Ισπανός οδηγός της McLaren δεν θα συμμετάσχει στο GP του Μπαχρέιν αυτό το σαββατοκύριακο. Στη θέση του, θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στην F1 ο εφεδρικός οδηγός της ομάδας και πρωταθλητής GP2 2015, Stoffel Vandoorne.

O Alonso είχε ένα τρομακτικά βίαιο ατύχημα στη Μελβούρνη όταν χτύπησε τον πίσω αριστερό τροχό της Haas του Esteban Gutierrez, προσπαθώντας να περάσει τον Μεξικανό από την εξωτερική με πάνω από 300 km/h.

Παρότι οι γιατροί της πίστας τον είχαν βρει εντάξει, ο Ισπανός εξήγησε ότι ο πόνος στο στήθος του εντάθηκε τις επόμενες μέρες. Η αξονική τομογραφία στην οποία υποβλήθηκε έδειξε μια μικρή ρήξη πνεύμονα και «κάποια σπασμένα πλευρά».

Ο Alonso είπε ότι το πρόβλημα δεν ήταν ο πόνος, αλλά ο κίνδυνος πρόσθετων επιπτώσεων: «Το ρίσκο είναι να οδηγήσω, διότι στην F1 κάθεσαι σε μια ορισμένη θέση και με τις δυνάμεις g τα σπασμένα πλευρά θα μπορούσαν να τρυπήσουν στον πνεύμονα.

«Δεν έχουμε εδώ ένα σπασμένο πόδι ή χέρι όπου μπορείς να διαχειριστείς τον πόνο. Αυτό είναι μέσα στο στήθος, όπου υπάρχουν κάποια όργανα. Το πρόβλημα είναι ότι ο τραυματισμός στα πλευρά είναι πολύ πρόσφατος και δεν έχει επανέλθει τελείως. Ο κίνδυνος είναι μικρός, αλλά όλοι θέλουμε μηδενικό ρίσκο».

Ο Alonso αποκλείστηκε επίσημα από τον αγώνα στο Μπαχρέιν όταν πέρασε από ιατρικές εξετάσεις της FIA στην πίστα Sakhir σήμερα Πέμπτη το πρωί. Περιμένει να περάσει από νέες εξετάσεις «μέσα στις επόμενες 8 ή 10 μέρες» για να διαπιστωθεί αν θα μπορεί να πάρει μέρος στον επόμενο αγώνα, στην Κίνα, σε 15 ημέρες.

«Είμαι απογοητευμένος», δήλωσε ο Ισπανός. «Προφανώς θέλουμε να αγωνιστούμε. Όταν έρχεσαι εδώ και δεν μπορείς ούτε να προσπαθήσεις, είναι λυπηρό. Το κατανοώ όμως και σέβομαι την απόφαση. Προσπάθησα μέχρι την τελευταία στιγμή να ετοιμαστώ για τον αγώνα.

Πέρασα κάποιες μέρες στο σπίτι με αρκετό πόνο, αλλά ήμουν έτοιμος να υπομείνω με κάποιον τρόπο τον πόνο μέσα στο μονοθέσιο ώστε να εξασφαλίσω ότι θα μπορούσα να αγωνιστώ. Ο πόνος τελικά είναι διαχειρίσιμος αν δεν τον σκέφτεσαι πολύ. Οι γιατροί όμως πιστεύουν ότι υπάρχει κίνδυνος, και το καταλαβαίνω».

«Έτοιμος» ο Vandoorne
O Stoffel Vandoorne πληροφορήθηκε την τελευταία στιγμή, σήμερα το πρωί, ότι ο Alonso δεν θα αγωνιστεί και θα πάρει αυτός τη θέση του.

Ο νυν οδηγός της Renault, Kevin Magnussen (φωτ. επάνω με τον Vandoorne), που είχε αντίπαλο τον Vandoorne στη Formula Renault 3.5 όταν και οι δύο ήταν οδηγοί του προγράμματος νέων οδηγών McLaren junior (φωτ. κάτω), περιμένει να λάμψει ο Βέλγος αυτό το σαββατοκύριακο.

«Είναι αρκετά καλός για να είναι στη Formula 1, οπότε θα κάνει καλό αγώνα, είμαι σίγουρος», δήλωσε ο Magnussen στα ΜΜΕ σήμερα το πρωί στο Μπαχρέιν. «Ξέρω ότι το αξίζει που είναι εδώ, οπότε χαίρομαι που έχει μια ευκαιρία. Είναι τεράστια ευκαιρία για οποιονδήποτε να πάρει μέρος σε αγώνα F1, πραγματικά πολύ μεγάλη. Δεν την έχουν πολλοί αυτή την ευκαιρία, οπότε ελπίζω να το ευχαριστηθεί».

Όταν τον ρώτησαν αν θα ήταν υπερβολικό να περιμένουμε από τον Vandoorne να είναι στο επίπεδο του Jenson Button αυτό το σαββατοκύριακο, ο Magnussen είπε: «Νομίζω πως μπορεί».

Ο Δανός είχε βρεθεί σε μια αντίστοιχη κατάσταση όταν αντικατέστησε τον Alonso στο περσινό GP Αυστραλίας, και παρότι αυτός είχε περισσότερο χρόνο από τον Vandoorne για να προετοιμαστεί, εντούτοις περιμένει να εγκλιματιστεί εύκολα ο νέος εφεδρικός οδηγός της McLaren:

«Δεν είναι τόσο δύσκολο, έχουν [στη McLaren] καλό προσομοιωτή. Ο πρώτος μου αγώνας [το 2014] ήταν αρκετά καλός [ανέβηκε στο βάθρο], οπότε δεν νομίζω πως είναι πολύ μεγάλο πρόβλημα.

«Ίσως με τον περιορισμό στην ασύρματη επικοινωνία να πρέπει να θυμάται και να αντιμετωπίζει περισσότερα πράγματα. Όμως σε ό,τι έχει να κάνει με την οδήγηση, τον αγώνα και την ταχύτητά του, είμαι σίγουρος ότι δεν θα έχει πρόβλημα.

«Το να πρέπει να δώσεις το μονοθέσιο πίσω μπορεί να είναι απογοητευτικό, είτε είναι μετά από ένα είτε μετά από δύο αγώνες, δεν ξέρω. Νιώθεις άβολα επειδή δεν μπορείς να προσβλέπεις στο μέλλον, πρέπει να κάνεις το καλύτερο αυτή τη στιγμή».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube