Με καλό καιρό το αυστριακό Grand Prix

Με καλό καιρό το αυστριακό Grand Prix

Σήμερα ημέρα των κατατακτήριων δοκιμών και αύριο μέρα του αγώνα, ο καιρός προβλέπεται ότι δεν θα επιφυλάξει δυσάρεστες εκπλήξεις.

Το αυστριακό Grand Prix επιστρέφει ύστερα από έντεκα χρόνια στο καλαντάρι της Formula 1, καθώς ο τελευταίος αγώνας εκεί έγινε το 2003.

Τα στοιχεία που μέχρι εχθές το πρωί είχαν οι ομάδες στη διάθεσή τους ήταν από τις προσομοιώσεις στον υπολογιστή και οι πιλότοι ό,τι προσομοίωσαν τις ατελείωτες ώρες που δούλεψαν πάνω στα driving simulators.

Βέβαια υπάρχουν και κάποιοι οδηγοί, όπως για παράδειγμα ο Kimi Raikkonen, που έχουν ξανατρέξει στο Red Bull Ring, εδώ στο Spielberg. Αλλά μην φανταστείτε ότι συνιστά κάποιο πλεονέκτημα γι’ αυτούς, καθώς πρόκειται για μια εμπειρία έντεκα χρόνια πίσω, σε άλλες προδιαγραφές ορίων και με τελείως διαφορετικά μονοθέσια.

 

Η ελαφριά βροχή κατά τη διάρκεια της πρώτης σειράς  των ελεύθερων δοκιμών για το αυστριακό Grand Prix του 2014, εμπόδισε τις ομάδες να συλλέξουν ζωτικά στοιχεία πάνω σε πραγματικές συνθήκες που τα είχαν τόσο ανάγκη. Ευτυχώς γι’ αυτές τα πράγματα έφτιαξαν στη δεύτερη σειρά των ελεύθερων δοκιμών. Αλλά τα καλά νέα είναι ότι ο ουρανός προβλέπεται να καθαρίσει κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου και η πρόβλεψη για τη μέρα του αγώνα είναι με ηλιοφάνεια κατά τη μεγαλύτερη διάρκειά της. Η θερμοκρασία δεν θα ξεπεράσει τους 25 οC, με τους ανέμους να είναι ασθενείς.

Το Red Bull Ring συντίθεται από τέσσερις ευθείες και έναν αριθμό κλειστών στροφών -δείτε το video. Το αποτέλεσμα του συνδυασμού αυτού είναι η ταχύτητα των μονοθεσίων να είναι σχετικά χαμηλή. Αυτό σημαίνει ότι τα μονοθέσια θα στηρίζονται περισσότερο στη μηχανική πρόσφυση από τα λάστιχα παρά στην κάθετη αεροδυναμική πίεση. Επιπλέον, η Reδ Bull στην ιδιοκτησία της οποίας ανήκει πλέον η πίστα, έχει στρώσει το οδόστρωμα με σχετικά λεία άσφαλτο που δεν τρώει λάστιχο, επιτρέποντας έτσι την χρήση μαλακής και πολύ μαλακής γόμας ως των ενδεδειγμένων για τον αγώνα.



Τα αποτελέσματα της πρώτης και της δεύτερης σειράς των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έφεραν στην πρώτη και δεύτερη θέση τις Mercedes των Lewis Hamilton και Nico Rosberg. Ο Βρετανός πιλότος με 1’ 09” 532 άφησε πίσω του 0,377” τον team-mate του και ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο τον Fernando Alonso με τη Ferrari που ήταν τρίτος Για να σας δώσουμε μια τάξη μεγέθους των χρόνων του A1-Ring του 2003, όπως ονομαζόταν τότε το Red Bull Ring, ο Michael Schumacher που ήταν ο ταχύτερος γύριζε σε 1’ 08” 337.

Σήμερα το πρωί και το μεσημέρι θα είμαστε κοντά σας με την τρίτη σειρά των ελεύθερων δοκιμαστικών και τις κατατακτήριες δοκιμές, οπότε να σας φρεσκάρουμε τη μνήμη με τις μέχρι στιγμής βαθμολογίες πιλότων και κατασκευαστών.  

Βαθμολογία Πιλότων

ΘέσηΠιλότοςΕθνικότηταΟμάδαΒαθμοί
1Nico RosbergΓερμανόςMercedes140
2Lewis HamiltonΒρετανόςMercedes118
3Daniel RicciardoΑυστραλόςRed Bull Racing-Renault79
4Fernando AlonsoΙσπανόςFerrari69
5Sebastian VettelΓερμανόςRed Bull Racing-Renault60
6Nico HulkenbergΓερμανόςForce India-Mercedes57
7Jenson ButtonΒρετανόςMcLaren-Mercedes43
8Valtteri BottasΦιλανδόςWilliams-Mercedes40
9Kevin MagnussenΔανόςMcLaren-Mercedes23
10Sergio PerezΜεξικανόςForce India-Mercedes20
11Felipe MassaΒραζιλιάνοςWilliams-Mercedes18
12Kimi RäikkönenΦιλανδόςFerrari18
13Romain GrosjeanΓάλλοςLotus-Renault8
14Jean-Eric VergneΓάλλοςSTR-Renault8
15Daniil KvyatΡώσοςSTR-Renault4
16Jules BianchiΓάλλοςMarussia-Ferrari2
17Adrian SutilΓερμανόςSauber-Ferrari0
18Marcus EricssonΣουηδόςCaterham-Renault0
19Esteban GutierrezΜεξικανόςSauber-Ferrari0
20Max ChiltonΒρετανόςMarussia-Ferrari0
21Kamui KobayashiΙάπωναςCaterham-Renault0
22Pastor MaldonadoΒενεζουελάνοςLotus-Renault0


Βαθμολογία Ομάδων

ΘέσηΟμάδαΒαθμοί
1Mercedes258
2Red Bull Racing-Renault139
3Ferrari87
4Force India-Mercedes77
5McLaren-Mercedes66
6Williams-Mercedes58
7STR-Renault12
8Lotus-Renault8
9Marussia-Ferrari2
10Sauber-Ferrari0
11Caterham-Renault0



 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube