H Manor F1 κλείνει οριστικά

H Manor F1 κλείνει οριστικά

Απολύθηκε το προσωπικό, και το αεροδυναμικό τμήμα δημοσίευσε αναμνηστική φωτογραφία με το υπό κλίμακα μοντέλο του μονοθεσίου του 2017.

Οι προσπάθειες να βρεθεί αγοραστής για να σωθεί η Manor Formula 1 απέτυχαν και η ομάδα κλείνει πριν το ξεκίνημα της αγωνιστικής σεζόν.

Η Manor τέθηκε υπό αναγκαστική διαχείριση πριν τρεις εβδομάδες, αφού δεν εξασφαλίστηκαν οι αναγκαίες επενδύσεις. Και καθώς πλησιάζουν οι πρώτες δοκιμές εξέλιξης, το Φεβρουάριο, η διαχειρίστρια εταιρεία FRP Advisory ήξερε ότι δεν υπήρχε πλέον ο χρόνος για να βρεθεί αγοραστής για την ομάδα. 

Υπήρξε ενδιαφέρον από εν δυνάμει αγοραστές –που πιστεύεται ότι περιλάμβαναν και μια κοινοπραξία από την Ασία – αλλά οι συζητήσεις δεν προχώρησαν αρκετά. Έτσι, η FRP Advisory αποφάσισε χθες Παρασκευή να παραιτηθεί από την προσπάθεια σωτηρίας της ομάδας. Οι 212 εργαζόμενοι εξοφλήθηκαν μέχρι το τέλος Ιανουαρίου και αποδεσμεύτηκαν.

Θέλοντας να πει αντίο, το τεχνικό προσωπικό, με επικεφαλής τον αρχισχεδιαστή Luca Furbatto και τον υπεύθυνο αεροδυναμικής Νικόλα Τομπάζη, ποζάρισε με ένα μοντέλο σε κλίμακα 50% του νέου μονοθεσίου MRT07. Τη φωτογραφία (επάνω) εξασφάλισε το AUTOSPORT.

Το μοντέλο αυτό χρησιμοποιήθηκε στο πρόγραμμα αεροδυναμικής εξέλιξης του νέου μονοθεσίου, στην αεροδυναμική σήραγγα της Mercedes.

Η φωτογραφία αυτή λοιπόν είναι η πρώτη ευκαιρία που έχουμε για να δούμε τι θα μοιάζουν τα μονοθέσια του 2017.

Η εμπρός πτέρυγα δείχνει τη δελτοειδή μορφή που απαιτούν οι νέοι κανονισμοί, αλλά και την επιθετική προσέγγιση, με τις σειρές πτερυγίων,  που είχε κάνει η ομάδα για να κατευθύνει τη ροή του αέρα μακριά από την πρόοψη των εμπρός ελαστικών.

Το ρύγχος είναι φαρδύ, όπως ήταν και στο μονοθέσιο του 2016 (φωτ. κάτω), αλλά τελειώνει πάνω από την ουδέτερη επιφάνεια της πτέρυγας αντί πέρα από αυτήν καθώς η ομάδα ήθελε να βελτιώσει τη ροή του αέρα μειώνοντας τη φραγή που δημιουργεί το μακρύτερο ρύγχος.

Τα πτερύγια εξομάλυνσης στα πλευρά των sidepods διατηρήθηκαν για να βελτιωθεί η ροή γύρω από το φαρδύτερο επάνω μέρος των sidepods.

Η φωτογραφία δείχνει καθαρά και το νέο σχήμα της πίσω πτέρυγας, που είχε προαναγγελθεί από το τροποποιημένο μονοθέσιο Ferrari του 2015, το οποίο είχε χρησιμοποιηθεί πέρσι σε δοκιμές της Pirelli.

[Πηγή: Autosport]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube