Grand Prix Βραζιλίας: Εύκολη νίκη για τον Rosberg

Grand Prix Βραζιλίας: Εύκολη νίκη για τον Rosberg

Ο Rosberg με την εύκολη νίκη του στο βραζιλιάνικο Grand Prix εξασφάλισε και μαθηματικά τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα.

Ο Nico Rosberg συνεχίζει να κυριαρχεί στο τελευταίο κομμάτι της φετινής σεζόν, καθώς ο Hamilton μετά την εξασφάλιση του τίτλου μοιάζει να μην δίνει πλέον και τόση σημασία. Σταθερά 3η δύναμη ο Vettel και η Ferrari.

Ο Rosberg έκανε καλή εκκίνηση από την pole και κράτησε την πρωτοπορία στo πρώτο εσάκι που φέρει το όνομα του Ayrton Senna. Άνοιξε γρήγορα μια διαφορά πάνω από το δευτερόλεπτο, ώστε ο Hamilton να μην έχει καν DRS. Οι δύο οδηγοί κράτησαν την μαλακή γόμα για το ίδιο ουσιαστικά διάστημα, αφού μπήκαν στα pits με διαφορά μόλις ενός γύρου. Το pitstop του Rosberg ήταν αργό  και φάνηκε ότι ίσως ο Hamilton θα μπορούσε να τον περάσει ή έστω να τον πιέσει μόλις κάνει την δική του αλλαγή. Όμως ένα επίσης αργό pitstop για τον Βρετανό είχε σαν αποτέλεσμα η διαφορά να παραμείνει ουσιαστικά σταθερή.

Ο Hamilton όλο το τριήμερο είχε δείξει να βολεύεται καλύτερα με την μεσαία γόμα, την οποία είχαν πλέον βάλει και οι δύο οδηγοί της Mercedes. Ο Lewis ανέβασε τον ρυθμό του, μείωσε την διαφορά κάτω από το δευτερόλεπτο σε κάποιες στιγμές, και φάνηκε ικανός να πιέσει τον πρωτοπόρο. Όμως δεν βρήκε πόρτα για προσπέραση, και κάποια στιγμή συμβιβάστηκε με την δεύτερη θέση, προστατεύοντας τα λάστιχα και το μονοθέσιό του από την υπερθέρμανση.



Ο Vettel ήταν σχετικά κοντά με τις δύο Mercedes, ποτέ όμως σε ρυθμό ικανό να τους αγχώσει. Στην δεύτερη αλλαγή ελαστικών γύρισε σε μαλακή γόμα ενώ οι Mercedes συνέχισαν με την μέση και για λίγο άρχισε να μειώνει την διαφορά του από τον Hamilton. Σύντομα όμως  τα λάστιχά του έπεσαν και απλώς ακολούθησε τους πρωτοπόρους στην γραμμή του τερματισμού.

Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο δεύτερος οδηγός της Ferrari, ο Kimi Raikkonen. Προσπάθησε να κάνει την διαφορά, με ένα πολύ μεγάλο δεύτερο stint με την μεσαία γόμα ώστε να αποφύγει το τρίτο pitstop. Όμως ο ρυθμός του ήταν αργός και δεν κατάφερε να πλησιάσει τον team mate του. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέχρι το πρώτο τους pitstop, όταν και οι δύο ήταν με μαλακά λάστιχα, ο Vettel είχε ήδη κάνει μια διαφορά πάνω από 15” από τον Raikkonen.

Στην 5η θέση τερμάτισε ο Valteri Bottas. Έκανε εξαιρετική εκκίνηση και έστριψε 5ος, ανακτώντας αμέσως τις δύο από τις τρεις θέσεις που έχασε στο grid λόγω της ποινής του. Αυτή τη φορά δεν είχε περιπέτειες με τον Raikkonen αφού οι δυο τους συναντήθηκαν μόνο στην πρώτη στροφή. Την 6η θέση πήρε ο Hulkenberg, που σε αυτό το τριήμερο ήταν η καλύτερη Force India συνολικά. Έβδομος τερμάτισε ο Kvyat με την Red Bull που χρησιμοποιούσε την παλαιότερη έκδοση του κινητήρα της Renault. Ο Ricciardo με την άλλη Red Bull και το αναβαθμισμένο μοτέρ ξεκινούσε 19ος λόγω της ποινής και έφτασε ως την 12η θέση. Πάντως είχε την υψηλότερο τελική στον αγώνα, αν αυτό λέει κάτι για το νέο μοτέρ.

Στην 8η θέση τερμάτισε ο τοπικός ήρωας Felipe Massa με την Williams και στην 9η ο φορτισμένος λόγω των γεγονότων του Παρισιού, Γάλλος, Romain Grosjean. Την δεκάδα έκλεισε ο Verstappen που οδήγησε εντυπωσιακά. Έκανε τρεις εξαιρετικές προσπεράσεις στην πρώτη στροφή, οι δύο από την εξωτερική. Αναμφίβολα το highlight του αγώνα, από οδηγικής άποψης. Ήταν ο έκτος συνεχόμενος τερματισμός του στους βαθμούς, επίδοση ρεκόρ για την Toro Rosso. Ο Sainz με την άλλη Toro Rosso είχε πρόβλημα στο μοτέρ όταν βγήκε από τα pits για να πάει να πάρει την θέση του στο grid. Το μονοθέσιο ακινητοποιήθηκε για αρκετή ώρα. Όταν τελικά επέστρεψε στα pits οι μηχανικοί το ετοίμασαν για να εκκινήσει από το pitlane. Αλλά το πρόβλημα προφανώς δεν λύθηκε και ο Ισπανός εγκατέλειψε στα μισά του πρώτου γύρου.



Για τις McLaren το καλό νέο είναι ότι τερμάτισαν, το κακό ότι δεν έδειξαν το παραμικρό δείγμα βελτίωσης, με τους Button και Alonso στην 15η και 16η θέση αντίστοιχα.


Aναλυτική κατάταξη από τo Autódromo José Carlos Pace για το Grande Prêmio do Brasil

ΘέσηΠιλότοςΟμάδαΧρόνος/διαφοράΜερική διαφορά
1. N. RosbergMercedes1h 31' 09" 090 
2. L. HamiltonMercedes+7" 756 
3. S. VettelFerrari+14" 244+6" 488
4. K. RaikkonenFerrari+47" 543+33" 299
5. V. BottasWilliams+1 γύρος 
6. N. HulkenbergForce India+1 γύρος 
7. D. KvyatRed Bull+1 γύρος 
8. F. MassaWilliams+1 γύρος 
9. R. GrosjeanLotus+1 γύρος 
10. M. VerstappenToro Rosso+1 γύρος 
11. D. RicciardoRed Bull+1 γύρος 
12. P. MaldonadoLotus+1 γύρος 
13. S. PerezForce India+1 γύρος 
14. F. NasrSauber+1 γύρος 
15. J. ButtonMcLaren+1 γύρος 
16. F. AlonsoMcLaren+1 γύρος 
17. M. EricssonSauber+2 γύροι 
18. W. StevensManor+4 γύροι 
19. A. RossiManor+4 γύροι 
 Εγκαταλείψεις   
20. C. Sainz Jr.Toro Rosso+71 γύροι 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube