GP Μεξικού: Ο Hamilton πήρε την pole, ο Rosberg… ανάσα

GP Μεξικού: Ο Hamilton πήρε την pole, ο Rosberg… ανάσα

Ενώ ο Hamilton είχε κλειδώσει την πρωτιά, ο Rosberg την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή κατάφερε να εξασφαλίσει την παρουσία του στην πρώτη σειρά του grid.

O Lewis Hamilton πήρε την pole position, ενώ ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Nico Rosberg κατάφερε με δυσκολία να ξεπεράσει τις Red Bull και να βρεθεί στην 2η θέση.

Από την 3η θέση θα εκκινήσει ο Verstappen, κερδίζοντας ακόμη μία φορά τον teammate του Daniel Ricciardo που θα είναι δίπλα του στην 4η θέση.

Και οι δύο Mercedes όπως και η Ferrari του Sebastian Vettel, ο οποίος θα εκκινήσει από την 7η θέση, θα ξεκινήσουν με την μαλακή γόμα της Pirelli, ελπίζοντας σε ένα μακρύτερο πρώτο stint. Όλοι οι υπόλοιποι θα έχουν την πολύ μαλακή, που θα τους δώσει καλύτερη πρόσφυση, θεωρητικά, στους πρώτους γύρους.

Με την θερμοκρασία ασφάλτου στους 53 βαθμούς, το Q3 είχε δράση από νωρίς. Στο Μεξικό, πολλοί οδηγοί επέλεξαν να κουβαλούν περισσότερο καύσιμο και να κάνουν δύο διαδοχικούς γρήγορους γύρους, με τον δεύτερο συνήθως να είναι ταχύτερος. ΗRed Bull επέλεξε και για τα δύο μονοθέσιά της «χτυπύματα» του ενός γύρου, όπως σε κάθε αγώνα. Ο Verstappen βρέθηκε στην προσωρινή pole position με χρόνο 1’19”092. Ακολούθησε ο Ricciardo με χρόνο 1’19”210. Ο Hamilton απάντησε με 1’18”704 ενώ ο Rosberg έκανε 1’19”263 και βρέθηκε 4ος πίσω από τις Red Bull.

Στην δεύτερη προσπάθειά τους, με το τελευταίο σετ πολύ μαλακής γόμας, αυτό που η Pirelli χαρίζει στους οδηγούς μόνο για το Q3, ο Hamilton απέτυχε να βελτιώσει τον χρόνο του για έξι μόλις χιλιοστά. Οι δύο Red Bull βελτίωσαν λίγο, όχι όμως αρκετά για να απειλήσουν τον Hamilton και χωρίς να αλλάξει ο μεταξύ τους συσχετισμός. Ο Ricciardo δήλωσε μάλιστα έκπληκτος για την 4η θέση, αποκαλώντας το αυτοκίνητό του «τραγικό».

Βελτιώνοντας τον χρόνο τους οι Red Bull έβαλαν δύσκολα στον Rosberg, ο οποίος ερχόταν να κλείσει τον γύρο του ενώ η καρό σημαία είχε ήδη πέσει. Ψύχραιμα, ο Γερμανός πέτυχε αυτό που χρειαζόταν, να βρεθεί στην 1η θέση δίπλα στον Hamilton. Να θυμίσουμε ότι στον Rosberg αρκούν δύο δεύτερες και μία 3η θέση για να πάρει τον τίτλο, ακόμη και αν ο Hamilton κερδίσει στον αυριανό και στους δύο ακόμη εναπομείναντες αγώνες της σεζόν.

Ο Hulkenberg πήρε μια εντυπωσιακή 5η θέση. Η άλλη Force India του Perez θα βρεθεί στην 12η αφού ο τοπικός ήρωας δεν κατάφερε να πάρει την πρόκριση για το Q2.

Στο Q2 η Ferrari φάνηκε ότι είναι αρκετά κοντά στις Mercedes, όταν Hamilton, Rosberg και Vettel πήραν το εισιτήριο με την μαλακή γόμα. Στον τελικό των κατατακτήριων ωστόσο, με την πολύ μαλακή, ο Vettel δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 7η θέση στο πρώτο πέρασμα. Στο δεύτερο κατέβασε τον χρόνο του αλλά δεν μπόρεσε να κερδίσει θέση. Άλλη μία φορά φέτος θα εκκινήσει πίσω από τον Raikkonen ο οποίος βρέθηκε στην 6η. Ο Γερμανός δήλωσε ότι είχε καλύτερη πρόσφυση με την σκληρότερη από τις δύο γόμες, κάτι που τεχνικά είναι παράδοξο. Εξηγώντας την συμπεριφορά του μονοθεσίου του είπε ότι μόνο προς το  τέλος του γύρου του είχε ικανοποιητικό κράτημα στο πίσω μέρος, αλλά συνολικά το επίπεδο πρόσφυσης ήταν χαμηλό. Ο Raikkonen από την μεριά του παραπονιόταν ότι ξέμενε από ισχύ στις ευθείες, με την ομάδα να του απαντά «το συνηθισμένο πρόβλημα».

Στην 8η θέση θα εκκινήσει ο Bottas της Williams, μπροστά από τον Felipe Massa στην 9η και τον Carlos Sainz στην 10η. Αντίθετα με την εξέλιξη της μεταξύ τους μάχης στον αγώνα του Texas, αυτή τη φορά ο «μαθητής» κέρδισε τον «δάσκαλο», αφού ο Sainz πήρε το τελευταίο εισιτήριο για το Q3, πετώντας εκτός του Alonso. Η άλλη Toro Rosso έκανε έναν μόνο γύρο στο Q1, όταν ο Kvyat ανέφερε πρόβλημα στον κινητήρα, το οποίο πρέπει να ήταν σοβαρό αφού δεν ξαναβγήκε στην πίστα. Έτσι θα εκκινήσει από την 18η θέση.     

Ο Palmer δεν συμμετείχε στην διαδικασία προκειμένου να αλλαχτεί η «μπανιέρα» γιατί η ομάδα βρήκε ένα ρήγμα στο μονοκοκ του μονοθεσίου του. Σε συνδυασμό με τα προβλήματα του Kvyat και του Grosjean που δήλωνε χαμένος με το στήσιμο του μονοθεσίου, κερδισμένος βγήκε ο Pascal Wehrlein. Ο Γερμανός έφερε την Manor στο Q2, και θα εκκινήσει από το Q2.

Απογοήτευση για τους ντόπιους η αδυναμία του Μεξικανού Gutierrez να προκριθεί στο Q2. Φαινόταν λίγο ταχύτερος από τον teammate του αλλά έκανε τετακέ στον τελευταίο του γύρο του Q1. Μάλιστα, τον ακολουθούσε ο Grosjean ο οποίος για να αποφύγει την σύγκρουση αναγκάστηκε να φρενάρει και να βγει εκτός πίστας, οπότε έχασε και την τελευταία ελπίδα πρόκρισης στην επόμενη φάση.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube