GP Ιταλίας, FP2: Πάλι Hamilton, αλλά με ελάχιστη διαφορά

GP Ιταλίας, FP2: Πάλι Hamilton, αλλά με ελάχιστη διαφορά

Ο Lewis Hamilton ήταν ο ταχύτερος και στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές, αλλά μόλις μπροστά από τον Rosberg, ενώ οι Mercedes κυριάρχησαν.

Αν και η ψαλίδα από την ταχύτερη Mercedes μέχρι τον πρώτο από τους υπόλοιπους, τον Vettel, έκλεισε από το πρωινό χάσμα των 1,6” σε ένα λιγότερο ντροπιαστικό 0,7”, η γερμανική ομάδα με τους νέους της, αναβαθμισμένους κινητήρες, παρέμεινε κυρίαρχη.

Ο Hamilton ήταν 3 δέκατα ταχύτερος από τον Rosberg μετά τις πρώτες τους προσπάθειες με τα μεσαία λάστιχα της Pirelli.

Αρχικά φάνηκε ότι ο Rosberg θα περνούσε τον team-mate του όταν φόρεσαν τα μαλακά λάστιχα, στο μέσο της περιόδου, καθώς ήταν ταχύτερος στους δύο πρώτους τομείς χρονομέτρησης της πίστας. Όμως ο Γερμανός έχασε χρόνο στην Parabolica και τελικά έπεσε 0,021” πίσω από τον Hamilton.

H Ferrari αρχικά κρατούσε το «ένα-δύο», προς μεγάλη χαρά των tifosi, πριν ο οδοστρωτήρας της Mercedes πάρει μπρος. Τελικά οι Vettel και Raikkonen κατατάχτηκαν στην και θέση στον πίνακα των χρόνων, με ανάμεσά τους τις δύο Force India των Perez και Hulkenberg.

Οι Ferrari ήταν τα μόνα μονοθέσια στην πρώτη δεκάδα που δεν είχαν κινητήρα Mercedes, αφού οι δύο Lotus και οι δύο Williams πήραν τις θέσεις από 7 έως 10.

Ενώ πολλοί οδηγοί βγήκαν στις εξόδους διαφυγής των σικέιν ή έπαιξαν με τα όρια της πίστας, το πιο εντυπωσιακό συμβάν έγινε και πάλι από έναν νεαρό της Toro Rosso. Αφού ο Carlos Sainz «σβούριξε» με μεγάλη ταχύτητα στην Parabolica το πρωί, το απόγευμα ήταν η σειρά του Max Verstappen.

O 17χρονος Ολλανδός έχασε τον έλεγχο στο φρενάρισμα για το εσάκι Ascari και βγήκε με το πίσω μέρος στο χαλίκι. Σταμάτησε όμως μόλις πριν τα προστατευτικά λάστιχα και κατάφερε να ξαναμπεί στην πίστα.

Ανάμεσα στους οδηγούς με μηχανικά προβλήματα ήταν ο Daniel Ricciardo, που αναγκάστηκε να συρθεί πίσω στα pits με 1η ταχύτητα λόγω υδραυλικής βλάβης – που όμως διορθώθηκε ώστε ο Αυστραλός να συνεχίσει τις δοκιμές αργότερα.

Ο team-mate του, ο Daniil Kvyat, πέρασε τον περισσότερο χρόνο με τα μεσαία λάστιχα και ήταν ο πιο αργός απ’ όλους αφού η Red Bull –που τα δύο της μονοθέσια θα ξεκινήσουν από τις τελευταίες θέσεις λόγω ποινής για αλλαγή κινητήρων– δεν θέλησε να κάνει χρόνους με λίγο καύσιμο.

Ο Kvyat ήταν πιο αργός ακόμη κι από τον Jenson Button, που κατάφερε να κάνει μόνο τρεις γύρους πριν η McLaren τον καλέσει πίσω στα pits λόγω μηχανικού προβλήματος.

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ GP ΣΤΗ MONZA:

ΘέσηΠιλότος No. ΟμάδαΧρόνοςΓύροι
1Lewis HamiltonGBR44Mercedes1' 24" 27927 
2Nico RosbergGER6Mercedes1' 24" 30035 
3Sebastian VettelGER5Ferrari1' 25" 03836 
4Sergio PerezMEX11Force India1' 25" 27834 
5Nico HülkenbergGER27Force India1' 25" 32543 
6Kimi RäikkönenFIN7Ferrari1' 25" 38039 
7Romain GrosjeanFRA8Lotus1' 25" 49741 
8Pastor MaldonadoVEN13Lotus1' 25" 51341 
9Valtteri BottasFIN77Williams1' 25" 64734 
10Felipe MassaBRA19Williams1' 25" 89131 
11Felipe NasrBRA12Sauber1' 26" 11430 
12Marcus EricssonSWE9Sauber1' 26" 13332 
13Daniel RicciardoAUS3Red Bull1' 26" 22227 
14Max VerstappenNED33Toro Rosso1' 26" 45438 
15Carlos Sainz JrESP55Toro Rosso1' 26" 64150 
16Fernando AlonsoESP14McLaren1' 26" 96631 
17Will StevensGBR28Manor Marussia1' 27" 20129 
18Roberto MerhiESP98Manor Marussia1' 28" 43927 
19Jenson ButtonGBR22McLaren1' 28" 4713 
20Daniil KvyatRUS26Red Bull1' 28" 72328 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube