GP Ιταλίας, FP2: O Hamilton μπροστά, οι Ferrari πιο κοντά στις Mercedes

GP Ιταλίας, FP2: O Hamilton μπροστά, οι Ferrari πιο κοντά στις Mercedes

Ο Lewis Hamilton αυτή τη φορά νίκησε τον Nico Rosberg ενώ ο Sebastian Vettel πλησίασε στα 0,45”.

O Hamilton γύρισε την πίστα της Monza σε 1’ 22” 801 με την πολύ μαλακή γόμα ελαστικών, αφήνοντας τον Rosberg 0,193” πίσω.

Η Ferrari, με τον αναβαθμισμένο κινητήρα της, αναδείχθηκε ως ο πιο κοντικός αντίπαλος για τη Mercedes, με τον Vettel 3ο, 0,260” πίσω από τον Rosberg.

Ο Raikkonen ήταν 4ος, άλλα δύο δέκατα πιο πίσω, αλλά μπροστά από τις Red Bull των Verstappen και Ricciardo.

Οι Vettel και Raikkonen ήταν στην αρχή οι πιο γρήγοροι, με τη Ferrari να επικεντρώνεται στα μαλακά και μεσαία Pirelli, πριν κάνει τον καλύτερο χρόνο ο Hamilton με τα μαλακά.

Ο Vettel ξαναπέρασε στην κορυφή όταν έβαλε τα πολύ μαλακά, σημειώνοντας χρόνο κατά 1,1” καλύτερο από εκείνον που είχε κάνει στην FP1 με την ίδια super-soft γόμα.

Όμως ο Rosberg τον υποβίβασε μια θέση κάνοντας προσομοίωση εκκίνησης, και ο Hamilton πήγε πιο γρήγορα από όλους αμέσως μετά. Ο Βρετανός παράτησε έναν δεύτερο γύρο με τα super-soft, λέγοντας στην ομάδα ότι δεν πίστευε πως τα λάστιχα θα άντεχαν.

Η προσοχή όλων μετατέθηκε στη συνέχεια σε μεγάλα πακέτα γύρων, με τους Hamilton και Rosberg να γυρίζουν περίπου 3-4” πιο αργά με τα super-soft. Όμως κατάφεραν να συμπληρώσουν σχεδόν 20 γύρους πριν σταματήσουν, για να φορέσει ο μεν Hamilton τα μαλακά, ο δε Rosberg τα μεσαία λάστιχα, και να συνεχίσουν τη συλλογή δεδομένων. 

Η Pirelli είπε πως τα στοιχεία από τις παραπάνω δοκιμές έδειξαν ότι τα super-soft θα έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής απ’ ό,τι στο Spa, όπου κρατούσαν πολύ λίγους γύρους.

Ο Alonso έχασε την αρχή της FP2 μέχρι να αλλάξει η McLaren μια ένωση που παρουσίαζε διαρροή. Όμως επανήλθε στην πίστα για να κάνει τον 7ο ταχύτερο χρόνο, με τον Valtteri Bottas 8ο, λίγα χιλιοστά πιο πίσω.

Ο Romain Grosjean, με τον αναβαθμισμένο κινητήρα Ferrari, και ο Jenson Button συπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Ο Felipe Massa είχε ένα μάλλον απογοητευτικό απόγευμα, συμπληρώνοντας τους μισούς γύρους απ’ ό,τι ο team-mate του και κάνοντας τον 11ο χρόνο. Πάντως οι Williams ήταν αυτή τη φορά μπροστά από τις Force India.

Οι Toro Rosso, με τον παλιότερο κινητήρα Ferrari, έδειξαν να δυσκολεύονται, με τον Carlos Sainz τελικά 17ο και τον Daniil Kvyat μόλις 20ό.

Ο Esteban Ocon κατάφερε να κάνει μόνο 13 γύρους αφού η Manor-Mercedes είχε σταματήσει μέσα στην πίστα, αναγκάζοντας τους οργανωτές να βγάλουν το Safety Car ώστε να μεταφερθεί το χαλασμένο μονοθέσιο στο γκαράζ.

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ GP ΣΤΗ MONZA:

ΘΕΣΗNο.ΟΔΗΓΟΣΧΡΟΝΟΣΔΙΑΦ.ΓΥΡΟΙ
144Hamilton1:22.801-40
26Rosberg1:22.994+0.193s42
35Vettel1:23.254+0.453s33
47Räikkönen1:23.427+0.626s28
533Verstappen1:23.732+0.931s25
63Ricciardo1:24.003+1.202s33
714Alonso1:24.259+1.458s24
877Bottas1:24.299+1.498s41
98Grosjean1:24.516+1.715s35
1022Button1:24.549+1.748s28
1119Massa1:24.556+1.755s20
1227Hulkenberg1:24.587+1.786s40
1311Perez1:24.653+1.852s42
1421Gutierrez 1:24.674+1.873s33
159Ericsson1:24.981+2.180s25
1694Wehrlein1:25.083+2.282s38
1755Sainz1:25.240+2.439s31
1831Ocon1:25.275+2.474s13
1920Magnussen1:25.555+2.754s39
2026Kvyat1:25.614+2.813s33
2112Nasr1:25.643+2.842s31
2230Palmer1:25.833+3.032s45

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube