Γερμανικό GP, FP1: Ο Rosberg μπροστά από τον Hamilton
Ο Nico Rosberg με τη Mercedes έκανε τον καλύτερο χρόνο στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά του Hockenheim, μπροστά από τον team-mate του.
Η διαφορά των δύο Mercedes ήταν μόλις 0,065”. Ο Alonso (Ferrari) ήταν ο ταχύτερος από τους υπόλοιπους, 0,292” πίσω από τον Rosberg.
Οι δύο οδηγοί των Mercedes ήταν μεταξύ των πολλών που έβγαιναν συχνά από τα όρια της πίστας, καθώς οι όλοι οδηγοί προσπαθούσαν να προσαρμοστούν στην έλλειψη των αναρτήσεων FRIC, αφού τα διασυνδεδεμένα συστήματα έχουν αφαιρεθεί πριν από το γερμανικό αγώνα.
Στο πρώτο ημίωρο ταχύτερος ήταν ο Sebastian Vettel (Red Bull), αλλά στη συνέχεια τον πέρασαν οι Button (McLaren) και Ricciardo (Red Bull), πριν βγουν οι δύο Mercedes και δείξουν τη δύναμή τους.
Ο Hamilton ήταν ο ταχύτερος όλων στους δύο πρώτους τομείς χρονομέτρησης, αλλά δεν κατάφερε να τους συνδυάσει σε ένα γύρο, καταλήγοντας πίσω από τον Rosberg.
O μόνος που κατάφερε να γεφυρώσει –μερικώς– τη διαφορά από τις δύο Mercedes ήταν ο Alonso, αφού πέρασε ένα διάστημα αξιολογώντας, με ειδική μπογιά, τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά της πίσω αεροτομής.
Το πρόγραμμά του αυτό όπως διακόπηκε όταν ο Raikkonen αντιμετώπισε πρόβλημα με την αντλία νερού στη δική του Ferrari, που πήρε πολύ χρόνο να επισκευαστεί. Ο Φιλανδός κατέληξε 8ος.
Οι McLaren είχαν νέα εμφάνιση, νέα πίσω αεροτομή κι ένα νέο μηχανικό αγώνα για τον Button: Tον κάτοχο ολυμπιακού μεταλλίου στην κωπηλασία, Tom Stallard. Τόσο ο Button όσο κι ο Magnussen έκαναν πολλούς γύρους, παίρνοντας τελικά την 5η και 7η θέση στην κατάταξη των χρόνων.
Η οδηγός δοκιμών της Williams, Susie Wolff, πέρασε περισσότερο χρόνο στην πίστα απ’ ό,τι στο Silverstone, παρά ένα πρόβλημα σε κάποιο αισθητήρα της FW36. Η Αγγλίδα ήταν τελικά μόλις δύο δέκατα πιο αργή από τον Felipe Massa.
Υπήρξε ένα μεγάλο κενό πάνω από 2” μέχρι τις τελευταίες ομάδες, τις Lotus, Caterham και Marussia. Ο Romain Grosjean είχε πρόβλημα με την πίσω πτέρυγα και το DRS του έμενε ανοιχτό στο φρενάρισμα για το γρήγορο κομμάτι της πίστας, ενώ ο Max Chilton είχε διάφορα προβλήματα με το κινητήριο σύστημα και έμεινε τελευταίος.
FORMULA 1 GROSSER PREIS SANTANDER VON DEUTSCHLAND 2014
Θέση | No | Πιλότος | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 6 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:19.131 | 29 | |
2 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:19.196 | 0,065 | 25 |
3 | 14 | Fernando Alonso | Ferrari | 1:19.423 | 0,292 | 21 |
4 | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull Racing-Renault | 1:19.697 | 0,566 | 27 |
5 | 22 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1:19.833 | 0,702 | 24 |
6 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 1:20.097 | 0,966 | 28 |
7 | 20 | Kevin Magnussen | McLaren-Mercedes | 1:20.105 | 0,974 | 32 |
8 | 7 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 1:20.210 | 1,079 | 21 |
9 | 26 | Daniil Kvyat | STR-Renault | 1:20.337 | 1,206 | 28 |
10 | 99 | Adrian Sutil | Sauber-Ferrari | 1:20.505 | 1,374 | 18 |
11 | 19 | Felipe Massa | Williams-Mercedes | 1:20.542 | 1,411 | 19 |
12 | 25 | Jean-Eric Vergne | STR-Renault | 1:20.586 | 1,455 | 23 |
13 | 27 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 1:20.592 | 1,461 | 22 |
14 | 11 | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 1:20.598 | 1,467 | 24 |
15 | 41 | Susie Wolff | Williams-Mercedes | 1:20.769 | 1,638 | 22 |
16 | 36 | Giedo van der Garde | Sauber-Ferrari | 1:20.782 | 1,651 | 23 |
17 | 8 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 1:21.603 | 2,472 | 20 |
18 | 13 | Pastor Maldonado | Lotus-Renault | 1:21.854 | 2,723 | 30 |
19 | 10 | Kamui Kobayashi | Caterham-Renault | 1:22.572 | 3,441 | 31 |
20 | 17 | Jules Bianchi | Marussia-Ferrari | 1:22.982 | 3,851 | 24 |
21 | 9 | Marcus Ericsson | Caterham-Renault | 1:23.256 | 4,125 | 35 |
22 | 4 | Max Chilton | Marussia-Ferrari | 1:23.299 | 4,168 | 22 |