F1: It's show time - Aρχισαν οι δοκιμές στη Χερέθ

F1: It's show time - Aρχισαν οι δοκιμές στη Χερέθ

Ταυτόχρονα με την πρώτη ημέρα δοκιμών παρουσιάστηκαν και τα υπόλοιπα μονοθέσια της νέας χρονιάς

Η πίστα της Χερέθ "γέμισε" από το πρωί με τον διαφορετικό ήχο των V6 κινητήρων του 1,6 λίτρου.
Μια νέα χρονιά, με νέα δεδομένα και αλλαγές τόσες, όσες δεν είχαν γίνει ποτέ στην ιστορία της F1.


Mε την παρουσίαση των μονοθεσίων κάποιων ομάδων να έχουν προηγηθεί, σήμερα ήταν η μέρα των Red Bull RB10, Mercedes W05 και Toro Rosso STR9, που ήδη κάνουν γύρους στην πίστα, με ή χωρίς προβλήματα...

Red Bull RB10


Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Seb. Vettel και ο νέος team mate του, Daniel Ricciardo που πήρε τη θέση του αποχωρήσαντος Mark Webber, σήκωσαν την κουκούλα και αποκάλυψαν τη Red Bull του 2014.
Με τους κανονισμούς να έχουν ανατρέψει τα "πάντα όλα" όσοα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, το ερώτημα είναι αν το μονοθέσιο που φέρει και φέτος την υπογραφή του Newey θα τα καταφέρει να κάνει και πάλι τη διαφορά.
Η RB10 θα χρησιμοποιεί κινητήρα Renault, υβριδικό υπερτροφοδοτούμενο, 1,6 λίτρου V6 και δυο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 760 ίππων.

Ο Sebastian Vettel δήλωσε πως το μονοθέσιο δείχνει πολύ διαφορετικό και η τεχνολογία που περικλείει είναι περίπλοκη, οπότε μένει να δούμε πως θα λειτουργεί. Το σίγουρο είναι πως πρέπει να αλλάξουμε οδηγικό στιλ και να προσέχουμε πολύ τον τομέα κατανάλωση.
Από την άλλη ο Ricciardo δηλώνει ενθουσιασμένος με την παρουσία του στην ομάδα, τονίζοντας ότι προβλέπεται μια συναρπαστική σεζόν. Θέλω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και βέβαια στο τέλος της σεζόν θα ήθελα πολύ να έχω κάποιες νίκες, αλλά όλα είναι ανοικτά και δεν πρέπει να απογοητευτώ αν με το "καλημέρα' κάτι δεν πάει όπως το φαντάζομαι.

Mercedes W05


Λίγο πριν μπουν τα μονοθέσια στην πίστα η Mercedes AMG παρουσίασε την W05 των Lewis Hamilton και Nico Rosberg.
Η πρόκληση για την ομάδα έχει να κάνει με την αποχώρηση του Ross Brawn και το κατά πόσο οι Toto Wolff και Paddy Lowe θα καλύψουν επαρκώς το κενό, συνεπικουρούμενοι πάντα από τον Niki Lauda.
Ο Wolff είπε πως το νέο μονοθέσιο είναι αποτέλεσμα μια σκληρής κοινής προσάθειας, όμως η περιπέτεια μόλις τώρα ξεκινά και θα χρειαστεί πολλή δουλειά. Οι πιλότοι μας είναι διψασμένοι για διακρίσεις και πιστεύουμε πως οι προσπάθειές μας θα αποδώσουν καρπούς.
Από την πλευρά του ο Paddy Lowe δήλωσε ότι οι φετινές αλλαγές είναι ίσως οι μεγαλύτερες στην ιστορία της F1 με την πρόκληση να είναι η ολοκλήρωση ενός αγώνα με μόνο 100 kg καυσίμου.
Ο Lewis Hamilton είπε ότι είναι συναρπαστικό να βλέπεις το μονοθέσιο να δημιουργείται βήμα, βήμα και να το ακούς για πρώτη φορά στην πίστα, όπως συνέβη τη προηγούμενη Παρασκευή στο Σίλβερστοουν. Δείχνει φανταστικό, επιθετικό αλλά και εκλεπτυσμένο.

Toro Rosso STR9


Μια ημέρα πριν τα μονοθέσια πατήσουν πίστα, η Toro Rosso αποκάλυψε την STR9.
Η Ιταλική ομάδα έχει πλέον στις τάξεις της τον ταλαντούχο Ρώσο Daniil Kvyat και τον Γάλλο Jean-Eric Vergne.
Αναφερόμενος στη νέα χρονιά ο επικεφαλής της ομάδας Franz Tost δήλωσε ότι η χρονιά έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον αφού είναι στην ουσία μια χρονιά ανατροπών και στρατηγικής.
Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας James Key, αναφερόμενος στον κινητήρα της Renault τόνισε πως το να αλλάζεις συνεργάτη σε αυτό τον τομέα, αποτελεί πάντα ένα ταξίδι στο άγνωστο.

Τέλος ο πρωτοεμφανιζόμενος στην F1 Daniil Kvyat δήλωσε κατενθουσιασμένος.Θα είναι μία χρονιά όπου θα ανακαλύπτω πολλά νέα πράγματα, θα έχει ενδιαφέρον. Ανυπομονώ να οδηγήσω, αυτό είναι άλλωστε το καλύτερο κομμάτι της δουλειάς μου. Την ίδια στιγμή ο Jean-Eric Vergne σημείωσε πως στην 3η του χρονιά στην F1 νιώθω καλύτερα προετοιμασμένος από ποτέ. Από οδηγικής πλευράς, οι αλλαγές δημιουργούν νέες προϋποθέσεις και απαιτήσεις στις οποίες όλοι θα κληθούμε να προσαρμοστούμε. Προβλέπεται μία συναρπαστική σεζόν.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube