F1: Αλλαγές σε κάποιους από τους κανονισμούς από το 2019 συζητά η FIA

F1: Αλλαγές σε κάποιους από τους κανονισμούς από το 2019 συζητά η FIA

Για να ενισχυθεί η «δυνατότητα προσπεράσματος» - Αλλαγές και στο συνολικό ελάχιστο βάρος των μονοθεσίων.

Καθοριστική συνάντηση στο περιθώριο του αγώνα στο Μπαχρέιν θα έχουν εκπρόσωποι της Liberty Media και της FIA για να συζητήσουν προτάσεις που αφορούν αλλαγές σε τεχνικό επίπεδο. 
 
Παράλληλα, εκπρόσωποι της FIA θα έχουν συσκέψεις με εκπροσώπους όλων των ομάδων για να συζητήσουν κατά πόσο είναι εφικτό αλλά και αποδεκτό οι αλλαγές αυτές να γίνουν από το 2019. 
Οι πληροφορίες θέλουν το αντικείμενο των προτάσεων να είναι ο τρόπος με τον οποίον θα πετύχουν τα μονοθέσια να έχουν μεγαλύτερες δυνατότητες για προσπεράσματα, έτσι ώστε να αυξηθεί το ενδιαφέρον για τους αγώνες. 
 
Οι βελτιώσεις στις οποίες ενεργό ρόλο παίζουν ο Ross Brawn αλλά και ο Jason Sommerville αφορούν στον αεροδυναμικό τομέα και έχουν να κάνουν τόσο με την εμπρός όσο και με την πίσω πτέρυγα. 
Για την πρώτη μελετάται/προτείνεται οι μορφοποιητές αέρα να βρίσκονται πιο μπροστά. Μάλιστα η FIA ζήτησε και δοκιμές αντοχής στο ρύγχος, με βάση το γεγονός ότι πέρυσι στη Σιγκαπούρη το αντίστοιχο τμήμα των Ferrari έδειξε να σπάει πολύ εύκολα.
Για την πίσω αεροτομή στο τραπέζι έχει πέσει η πρόταση για ένα μεγαλύτερο πτερύγιο το οποίο θα άλλαζε την αντίδραση του μονοθεσίου όταν ενεργοποιεί ο οδηγός το DRS.
 
Επίσης εισηγήθηκαν αλλαγές στα βάρη με το ελάχιστο βάρος κάθε οδηγού μαζί με το κάθισμά του να φτάνει τα 80 κιλά. Αν κάποιος οδηγός δεν φτάνει αυτό, θα πρέπει να προστεθεί έρμα. Έτσι κλείνει η ψαλίδα ανάμεσα στους πολύθ αδύνατους με τους βαρύτερους οδηγούς, ενώ το συνολικό ελάχιστο βάρος του μονοθεσίου αυξάνεται στα 733 κιλά.
 
Σε ό,τι αφορά το 2018 και για να αυξηθούν οι δυνατότητες προσπεράσματος, η FIA μελετά την επιμήκυνση των ζωνών DRS, κάτι που έκανε στο Μπαχρέιν που τη μεγάλωσε κατά 100 μέτρα, ενώ θυμόμαστε πως στην Αυστραλία είχε δώσει μια επιπλέον ζώνη. 
 
Τέλος μια ακόμη πρόσταση έχει να κάνει με την επαναφορά του σχεδιασμού στην εποχή των ground effect μονοθεσίων με στόχο να μπορούν να προσεγγίζουν με μεγαλύτερη ευκολία το ένα το άλλο και να αυξάνεται η δυνατότητα προσπερασμάτων. 
Καταληκτική ημερομηνία αποδοχής όλων των αλλαγών αυτών για να μπορέσουν να υλοποιηθούν το 2019, είναι η 30 Απριλίου, ενώ σημαντική λεπτομέρεια αποτελεί το γεγονός ότι για την υιοθέτησή τους απαιτείται να γίνουν αποδεκτές από όλες τις ομάδες. 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube